https://gateway.aryaktravel.com/api/
گردشگری الهه ارباب جعفری 10 اسفند ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
در شهر توریستی لنکاوی مالزی و در ارتفاعات کوه مات سینچانگ یکی از رویایی‌ترین چشم‌اندازهای دنیا، انتظارتان را می‌کشد.با ما در این مطلب همراه شوید چرا که قرار است شما را به مترفع‌ترین قسمت لنکاوی برده و یکی از خاطره‌ ساز ترین مقاصدی که می‌توانید در سفر خود با تور مالزی تجربه کنید را به شما معرفی کنیم.

پل آسمان لنکاوی

پل هوایی لنکاوی یکی از مرتفع‌ترین پل‌های دنیا، با منظره‌ای کم‌نظیر، در بالاترین قسمت این کوه سرسبز قرار گرفته است و به تنهایی دلیل محکمی برای سفر گردشگران بین المللی به لنکاوی است. اگر از دوست‌داران ارتفاع و تماشای منظره‌های طبیعی جذاب هستید، و قصد سفر با تور مالزی را دارید، باید بازدید از پل لنکاوی مالزی را در اولویت برنامه‌ی سفر خود قرار دهید. با آریاک سفر همراه شوید تا درباره‌ی این جاذبه‌ی دیدین بیشتر بدانید.

پل آسمان لنکاویپل آسمان لنکاوی

لنکاوی به خودی خود یکی از محبوب‌ترین جزایر مالزی است که با طبیعت بکر و خاص‌اش توریست‌های بی‌شماری را به سمت خود ترغیب می‌کند. سواحل ماسه‌ای همراه با جزیره‌گردی در لنکاوی می‌تواند خستگی یک سال را از تن هر فردی بیرون کند؛ اما تماشای این جزیره از بالاترین نقطه و از کوهستان‌های سرسبز و پوشیده از درختان مختلف قطعا حال و هوای دیگری دارد.

پل لنکاوی

طبیعت پل آسمان در مالزی

درباره پل آسمان

برای رسیدن به این جاذبه باید خود را به کوه مات سینچانگ برسانید و به کمک تلکابین‌های ۱۲ نفره به بالای کوه برسید؛ البته اگر کوهنورد هستید، می‌توانید از دل جنگل به سمت بالا راه خود را پیدا کنید و از طبیعت لنکاوی بیشترین بهره را ببرید. در هر صورت تماشای چشم اندازی که منتظر آن هستید در بالای کوه و زمانی که به پل می‌رسید، اتفاق می‌افتد. پلی خمیده که از دریا ۷۰۰ متر ارتفاع دارد و علاوه بر مهندسی فوق‌العاده‌اش، نظرتان را به طبیعت وحشی و بکر این جزیره معطوف می‌کند. پل لنکاوی مالزی ۱۲۵ متر طول دارد و همانطور که بالاتر به آن اشاره شد، ۷۰۰ متر بالاتر از سطح دریا بنا شده است. از سمت دیگر این پل با مهندسی پیشرفته و مصالح درجه یک ساخته شد و به عنوان یکی از امن‌ترین پل‌های دنیا شهرت خوبی را به دست آورد. پل لنکاوی مالزی، یک پل کابلی شناخته شده در دنیاست که با داشتن یک ستون ۸۲ متری در دل جنگل امنیت گردشگران را حفظ می‌کند به طوری که این پل تحمل حضور ۲۵۰ نفر را به طور همزمان دارد. در ساختار پل غیر از کابل و ستون، از فولاد ضد زنگ استفاده شده است. 

پل آسمانپل آسمان لنکاوی از بالا

زمان ساخت پل آسمان

پروژه‌ی پل اسکای بریج لنکاوی از سال ۲۰۰۴ آغاز شد و بعد از حدود یک سال به بهره برداری رسید. جالب است بدانید که این پل ابتدا از زمین و سپس به کمک هلیکوپترها ساخته شد. این پل در سال ۲۰۱۲ برای بازسازی بسته شد و سپس درب های با امکانات بهتر و امنیت بالاتر در سال ۲۰۱۵ رو به گردشگران گشوده شد. کف پل لنکاوی در قسمت هایی با شیشه‌های نشکن و ضخیم کار شده تا گردشگران بتوانند هیجان بیشتری را تجربه کنند و یک منظره‌ی ۳۶۰ درجه را در بهترین شکل ممکن ببینند. در قسمت‌های مختلف پل لنکاوی می‌توانید آبشارهای زیبا و دیدنی لنکاوی را از ارتفاع مشاهده کنید و در چشم اندازی شگفت انگیز تصاویر حیرت انگیزی ثبت کنید. 

چشم انداز پل آسمان

چشم‌انداز پل آسمان در مالزی

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk