https://gateway.aryaktravel.com/api/
گردشگری الهه ارباب جعفری 14 اسفند ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
تابستان که می‌رسد سواحل آنتالیا تبدیل به بهشتی می‌شود که از سراسر دنیا مسافران را به سمت خود ترغیب می‌کند؛ با آریاک سفر همراه شوید تا ۳ ساحل محبوب آنتالیا را بشناسید.


معرفی سواحل معروف آنتالیا

فصل سفرهای تابستانی که می‌رسد، ترکیه، به ویژه شهر آنتالیا پر می‌شود از گردشگرانی که به شوق سواحل آفتابی این شهر با تور آنتالیا به این نقطه سفر می‌کنند. با این که شهر توریستی آنتالیا به تنهایی پر است از جاذبه‌های باستانی، طبیعی و مدرن اما سواحل این شهر حال و هوای دیگری دارد و به عنوان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری منطقه، مسافران بین‌المللی را به سمت خود می‌کشاند. در این مطلب از مجله گردشگری آریاک سفر قصد داریم ۳ مورد از بهترین سواحل آنتالیا را به شما معرفی کنیم تا در سفر به این شهر زیبا و دیدنی، این سواحل و چشم‌انداز‌های بی‌نظیر آن‌ها را از دست ندهید. 

سواحل آفتابی آنتالیا

سواحل آنتالیا

ساحل بلک

اولین ساحلی که به معرفی آن می پردازیم ساحل بلک است. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که تمایل دارید به بهترین خدمات دسترسی داشته باشید و در منطقه‌‌ی بکر و خصوصی‌تری از آنتالیا اقامت داشته باشید باید به سراغ انتخاب هتل‌های لوکس و مجلل منطقه بلک بروید. گردشگران اروپایی معمولا اقامتگاه‌ها و سواحل بلک را بیشتر می‌پسندند و از تفریحات خاص بلک بهره می‌برند. 

ساحل ماسه‌ای بلک با امکانات ویژه و مجللی که دارد می‌تواند خاطرات سفر به این شهر ساحلی را زیباتر از آنچه تصور می‌کنید، رقم بزند. بلک از آنتالیا حدودا ۴۰ کیلومتر فاصله داشته و با داشتن ۱۶ کیلومتر ساحل ماسه‌ای میزبان مسافران زیادی است. 

در این ساحل امکانات تفریحی مثل تفریحات هیجان انگیز آبی، مسابقه‌های جذاب و ورزش‌های ساحلی برگزار می‌شود. اغلب خط ساحلی بلک به هتل های این منطقه اختصاص یافته‌اند اما ساحل عمومی بلک با ماسه‌های طلایی و عمق مناسب از گردشگران ترکیه میزبانی می‌کند. در اطراف این ساحل زمین گلف، فوتبال، تنیس، محوطه سرسبز مخصوص کودکان و سالن‌های مخصوص جشن یا گردهمایی نیز وجود دارد که باعث محبوبیت بیشتر این منطقه می‌شود.


سواحل اختصاصی بلک
سواحل اختصاصی بلک


ساحل لارا

در ۱۲ کیلومتری شرق آنتالیا یکی از مشهورترین مناطق و سواحل آنتالیا قرار گرفته است. ساحل لارا یکی از پرمخاطب‌ترین سواحل آنتالیا به شمار می‌رود و جزو مناطق محبوب ایرانیان به شمار می‌رود. دسترسی عالی ساحل لارا به مرکز شهر، جاذبه‌های دیدنی و هتل‌های با کیفیت آنتالیا باعث شده تا شاهد حضور گردشگران در زمان های مختلف سال باشیم. ساحل لارا غیر از وسعت زیاد، دارای امکانات رفاهی و تفریحی زیادی است. آفتابگیر‌های رایگان، والیبال ساحلی، کلوب‌های شبانه، جشن و مسابقه در کنار کافه‌ها و رستوران‌های متنوع ساحل لارا مجموعه‌ای دلنشین و مناسب را برای خاطره سازی به وجود می‌آورد. غیر از ساحل که به تنهایی بسیار خیره کننده و رویایی است می‌توانید به سمت آبشار دودن رفته و از محیط طبیعی و دیدنی آن بازدید کنید.



ساحل لارا

ساحل لارا

ساحل کنیالتی

اگر محل اقامت شما در غرب آنتالیاست باید به ساحل کنیالتی رفته و تجربه ی سفر به آنتالیا را با استراحت و تفریح در این ساحل درخشان تکمیل کنید. ساحل کنیالتی یکی از سواحل مشهور و محبوب آنتالیا در بین ۴۰۰ ساحل این شهر است! ساحل کنیالتی آنتالیا یکی از سواحل خانوادگی و امن آنتالیا به شمار می‌رود به طوری که مردم منطقه اوقات فراغت خود را در این ساحل می‌گذرانند. فضای رمانتیک ساحل کنیالتی همراه با منظره دلپذیر و محیط پاکیزه‌ی آن باعث می‌شود که سفر به آنتالیا را با خاطرات خوشی بگذرانید و از سفر خود رضایت کاملی به دست آورید. ساحل کنیالتی ساحلی است که می توانید آرامش مطلوبی را از قدم زدن روی ماسه‌های نرم آن به دست بیاورید. از سمت دیگر ساحل کنیالتی به دلیل نزدیکی به جنگل، منظره‌ی خیره‌کننده‌ای دارد که باعث می‌شود به عنوان یکی از نقاط مناسب برای عکاسی مورد توجه مسافران قرار بگیرد. 


ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی آنتالیا

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk