https://gateway.aryaktravel.com/api/

دهکده جهانی دبی، جاذبه‌ای که نباید از دست بدهید!

گردشگری الهه ارباب جعفری 18 دی ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

دهکده جهانی دبی (Global village)

بازی‌های محلی، خوراکی‌‌های خوشمزه، فستیوال‌های هیجان انگیز، تماشای مهم‌ترین معماری و آثار مهم جهانی، خرید سوغات و صنایع دستی، آتش بازی‌های دیدنی و جاذبه‌های دیگری که از دیدن آن‌ها سیر نمی‌شوید، تنها گوشه‌ای از دهکده جهانی در دبی را شکل می‌دهند. در این قسمت از مجله گردشگری تصمیم گرفتیم تا دهکده جهانی دبی، یکی از بزرگترین و مشهورترین دهکده‌های مصنوعی جهان را به شما معرفی کنیم. 

دهکده جهاهنی دبیبخشی از دهکده جهانی دبی

بازدید از دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی مکانی تفریحی، فرهنگی و جذاب برای شهروندان و مسافران دبی است. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که با تور دبی به این شهر سفر می‌کنید، بازدید از دهکده جهانی را در اولویت برنامه سفر خود قرار دهید. دهکده جهانی یک شهرک بسیار بزرگ به وسعت ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع است! در این منطقه وسیع می‌توانید ایفل، شهر ممنوعه پکن، معابد مهم و آثار مهم و جالب دنیا را یک جا ببینید و در میان شهر قدم بزنید، با فرهنگ مردم هر کشور آشنا شوید و از خوراک محلی هر کشوری امتحان کنید و جشنواره‌ها و بازی‌های محلی هر کشور را از نزدیک بشناسید. 

دهکده جهانی دبیدهکده جهانی دبی در شب

تاریخچه دهکده جهانی

تاریخچه دهکده جهانی دبی به سال ۱۹۹۷ باز می‌گردد. در سال‌های اول این دهکده تنها به شکل فستیوال و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شده است. با استقبال زیاد و بی‌نظیر مسافران و شهروندان دبی، از سال ۲۰۰۵ این جشنواره به دهکده ای دائمی با سازه‌های جذاب و با شکوه تبدیل شد. جالب است بدانید دهکده جهانی دبی به صورت میانگین حدود ۵ میلیون بازدید کننده را میزبانی می‌کند. هر بخش از دهکده به یک کشور اختصاص داده شده است و به صورت کلی ۳۲ کشور در این دهکده غرفه دارند. در هر کدام از غرفه‌ها بخش‌های مختلفی وجود دارند و شما می‌توانید در بازدید از این دهکده، از غرفه‌های کشور مورد علاقه خود بازدید کنید. 

دهکده جهانی دبیدهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی، مرکزی تفریحی، فرهنگی، تجاری، هنری است و مسافران می‌توانند با تمام ویژگی‌های کشورهای مختلف از نزدیک آشنا شوند.در حقیقت این دهکده یک پارک بزرگ و رو باز است که در فصل‌هایی که گرمای هوا طاقت فرسا نیست، از بازدید کننده‌ها میزبانی می‌کند. این دهکده یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح در دبی به شمار می‌رود و افراد با هر سن و سالی در این مکان می‌توانند اوقات خوشی را در این دهکده تجربه کنند.

جالب است بدانید که ایران هم سهی در این دهکده جهانی دارد و اگر بین سفر به دبی، دلتان برای یک بستنی سنتی یا فالوده شیرازی خوشمزه تنگ شد، می توانید به غرفه ایران سری بزنید و علاوه بر بازدید از تخت جمشید و کاشی کاری‌های چشم‌نواز خود را مهمان یک خوراکی خوشمزه کنید.

دهده جهانی بخش ایران

بخش ایرانی دهکده جهانی دبی


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk