https://gateway.aryaktravel.com/api/

بهترین مراکز خرید مارماریس را بشناسید

گردشگری الهه ارباب جعفری 15 دی ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

بهترین مراکز خرید مارماریس را بشناسید

خرید یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر سفری به شمار می‌رود و بعید به نظر می‌رسد که مسافر باشید و در سفر خود دست خالی و بدون خرید سوغات به کشور خود بازگردید. این قسمت را به افرادی اختصاص دادیم که باتور مارماریس سفر می‌کنند و از عاشقان خرید و تهیه سوغاتی هستند. بازار ها و مراکز خریدی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم مشهور ترین بازار‌های مارماریس هستند که می‌توانید با بودجه و سلیقه خود اجناس مورد نظر خود را به سادگی در این مراکز خرید پیدا و تهیه کنید. 


بازار بزرگ یا بازار کارسی مارماریس

گرند بازار یا بازار کارسی اصلی‌ترین و بهترین مکان برای خرید مردم محلی و مسافران مارماریس است. گرند بازار یا بازار کارسی جایی شبیه به بازار بزرگ تهران یا سایر شهرها است، راهروهای طولانی و مغازه دارهایی که از جزئی ترین تا کمیاب‌ترین اجناس را با قیمت‌هایی به صرفه و گاها با نصف قیمت به فروش می‌رسانند. بعید به نظر می‌رسد که هیچ فردی در این بازار دست خالی بیرون بیاید و از خرید خود رضایت نداشته باشد. بازار بزرگ مارماریس غیر از اجناس مختلف و قیمت‌های مناسب ویژگی دیگری هم دارد. این مکان یکی از بهترین فرصت‌ها را برای آشنایی با فرهنگ مردم ترکیه را برای مسافران ایجاد می‌کند. بازارها از گذشته تا کنون جایی برای مبادله و تعامل بوده‌اند و این بازار هم به عنوان اصلی‌ترین بازار مارماریس، از این قاعده مستثنی نیست. 

بازار بزرگ مارماریس


نتسل مارینا

اگر دوست دارید بهترین اجناس را تهیه کنید یا به دنبال برند‌های معتبر و گران قیمت هستید، نتسل مارینا یکی از بهترین مراکز خریدی است که می‌توانید از آن بازدید کنید. نتسل مارینا مرکز خریدی است که زرق و برق هر بوتیک و مغازه آن چشم ‌های افراد را به خود جذب می‌کنند و سخت است که در برابر خرید اجناس لوکس و با کیفیت آن مقاومت کرد. مرکز خرید نتسل مارینا مارماریس جایی است که می‌توانید آخرین مدل‌های به روز برندهای معروف را در آن پیدا کنید. بعد از اتمام خریدتان هم می‌توانید برای رفع خستگی و گرسنگی به سراغ رستوران‌های لوکس و باکیفیت این مجموعه رفته و تجدید قوا کنید.

مرکز خرید نتسل مارینا

ایچملر

ایچملر یکی از بازارهای پرهیاهو و محبوب مارماریس است. این بازار در تمام طول هفته به روی خریداران باز است و اجناس مختلفی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در صورتی که با تور مارماریس به این شهر رفتید و قصد خرید پوشاک و صنایع دستی داشتید، بازار ایچملر را به خاطر داشته باشید. اجناس این بازار مختلف هستند و برای پیدا کردن کالای مورد نظرتان باید خوب بگردید. اجناس ارزان قیمت تا برندهای مختلف در این بازار به فروش گذاشته می‌شوند.

بازار ایچملر


مرکز خرید تانساش

اگر دوست دارید هنگام خرید خسته نشوید و همراه با گردش در بازار، از خوراکی های مختلف را امتحان کنید و خریدی همراه با تفریح و سرگرمی داشته باشید، مرکز خرید تانساش یک مرکز خرید خوب و مناسب برای شماست. این مرکز خرید دو طبقه در شرق مارماریس قرار گرفته است و تقریبا هر نوع کالایی را می‌توان در طبقه دوم آن یافت. از کالای خواب تا پوشاک و لوازم خانگی همه در طبقه دوم این مرکز خرید بزرگ در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. 

مرکز خرید تانساش


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk