https://gateway.aryaktravel.com/api/
راهنمای سفر الهه ارباب جعفری 17 آذر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

در سفر به دبی، این ۵ جاذبه را از دست ندهید

به دبی که فکر می‌کنیم بی‌شک برج‌ها و آسمان خراش‌های مدرن آن و کویر‌های وسیع به ذهن راه پیدا می‌کنند؛ اما جالب است که بدانید این شهر پیشرفته یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در دنیاست و عجیب نیست اگر برای تفریح در این شهر به حداقل ۱۰ روز زمان نیاز داشته باشید! با این که دبی در کشوری بیابانی قرار گرفته است اما می‌توانید در دل جنگل‌ استوایی و شرجی آن گم شوید و از سواحل پاک و آرام آن برای تمدد اعصاب بهره بگیرید. تور دبی یکی از سفر‌های لاکچری مورد علاقه اروپایی‌هاست و بی دلیل نیست که هر مسافری بعد از سفر به دبی با خاطراتی هیجان انگیز و تعریف کردنی به خانه باز می‌گردد. در این مطلب قصد داریم تا ۵ مورد از دیدنی‌های عجیب دبی که باعث می‌شود سفری متفاوت را تجربه کنید را به شما معرفی کنیم

۱- سافاری در دل کویر

باعث تعجب نیست اگر سافاری اولین پیشنهاد برای مسافران دبی باشد. سافاری با ماشین‌های آفرود روی تپه‌های شنی مرتفع اولین فعالیتی است که باید در سفر به دبی از آن بهره ببرید. اگر طرفدار تجربه هیجان سافاری هستید باید بهترین نوع آن را در دبی تجربه کنید تا تجربه ای از یاد نرفتنی را از این سفر با خود همراه بیاورید.

۲- هلیکوپتر سواری

عاشق پرواز هستید و دلتان می‌خواهد بر فراز دبی و برج خلیفه پرواز کنید؟ کافی است از قبل برای این سواری هیجان‌انگیز و متفاوت ثبت نام کنید! با پرواز ۲۵ دقیقه‌ای خود در آسمان دبی از میان برج العرب عبور کنید، سواحل لوکس این شهر را از زاویه‌ای متفاوت تماشا کنید و در کنار مرتفع‌ترین برج دنیا، یعنی برج خلیفه، قرار بگیرید. به یاد داشته باشید که با هلیکوپتر سلفی بگیرید و از پرواز خود بیشترین لذت را ببرید چرا که این حس و حال وصف نشدنی را درست زمانی که در کنار برج خلیفه قرار دارید می‌توانید تجربه کنید. 

۳- جنگل بارانی در دل کویر

همه خوب می‌دانیم که امارات آب و هوایی خشک و بیابانی دارد؛ اما این دلیل نمی‌شود در در سفر به دبی به دل استوا سفر نکنید! خوشبختانه دبی به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای دنیا موفق شده تا به صورت سرپوشیده فضایی را ایجاد کند که به عنوان جنگل بارانی شهرت پیدا کرده است. در حقیقت جنگل بارانی دبی از بیرون یک برج مرتفع و البته وسیع است که هیچ شباهتی به جنگل ندارد؛ اما به محض این که پای خود را درون این محیط بگذارید، خود را میان انبوهی از گیاهان و درختان استوایی پیدا می‌کنید. اگر بگوییم که حدود ۳ هزار گونه جانوری در این جنگل مصنوعی زندگی می‌کنند شاید متوجه بزرگی و عظیم بودن این پروژه شوید. آبشار مصنوعی، درختان طبیعی و جانورانی که در عمق جنگل‌های آمازون پیدا می‌شوند را در یک ساختمان عظیم، در دل بیابان ببینید و از شگفتی‌های آن حیرت‌زده شوید.

۴- آکواریوم دبی

دبی نه تنها فرصت قدم زدن در جنگل استوایی را برای مسافران این شهر فراهم می‌کند بلکه شما را به تماشای دنیای زیر آب دعوت می‌کند. با سفر به دبی می‌توانید در تونل طویل این آکواریوم قدم بزنید و گونه‌های عجیب حیوانات زیر آب را از نزدیک ببینید و به آن‌ها غذا بدهید! البته این تنها ویژگی این آکواریوم نیست؛  بازدید از بزرگترین کروکودیل دنیا، دیدن از پنگوئن‌های قطبی در دل این شهر هم یکی دیگر از عجایبی است که با سر زدن به آکواریوم دبی می‌توانید از نزدیک مشاهده کنید.

۵- ماشین‌های لوکس

سفر به دبی به تنهایی سفر لوکسی به شمار می‌رود؛ با این وجود نمی‌شود که تا این شهر بروید و سوار بر ماشین‌های گران قیمتی مثل بوگاتی، فراری و لامبورگینی نشوید. گشت زدن در شهر با این ماشین‌های خاص و لوکس یکی از تفریحاتی است که گردشگران بین‌المللی را به دبی رهسپار می‌کند. 

در نهایت باید اشاره کنیم که این ۵ مورد تنها بخشی از تفریحات عجیب و سرگرم‌کننده‌ای هستند که در دبی تجربه می‌کنید. سفر به دبی در هر ساعت می‌تواند یک جذابیت ویژه و خاص داشته باشد؛ از اسکای دایوینگ تا پارک‌های آبی مهیج و تماشای جاذبه‌هایی که شما را متعجب می‌کنند، همگی در این شهر قرار گرفته‌اند.


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk