https://gateway.aryaktravel.com/api/
راهنمای سفر الهه ارباب جعفری 27 شهریور ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تفاوت سرویس ALL و UALL در چیست؟

تفاوت هتل All و Uall


قبل از شروع هر سفر خوب است اگر درباره نوع هتل‌ها اطلاعات کافی داشته باشید و بعد از دانش مناسب، اقدام به پرداخت و رزرو هتل مورد نظر کنید؛ این کار باعث می‌شود تا علاوه بر دانستن قواعد و امکانات هتل‌ها، گاهی در هزینه‌های اقامت هم صرفه‌جویی کنید.

شاید شما هم از دسته افرادی باشید که تفاوت بین هتل all  و uall را به خوبی نمی‌دانند یا شاید درباره مفهوم اصلی آن‌ها سردرگم شده‌اید. در این مطلب قصد داریم تا تفاوت این دو نوع از هتل را شرح دهیم و بررسی کنیم کدام یک از این هتل‌ها مناسب شماست.



هتل‌های Uall


 زمانی که شما در یک هتل یوآل اقامت می‌کنید، از هر امکانات، خوراکی‌ها، وسایل تفریحی و ویژگی‌های مختلف یک هتل می‌توانید به رایگان استفاده کنید. در حقیقت نیازی نیست در این هتل‌ها، دست در جیبتان کنید و بابت چیزی هزینه کنید. هزینه‌ی تمام امکانات از قبل پرداخته شده است. 


هتل‌های All


این دسته از هتل‌ها تفاوت چندانی با هتل‌های یوآل ندارند. در هتل‌های آل هم به امکانات رفاهی و تفریحی دسترسی دارید، با این تفاوت که شاید لازم باشد برای بعضی از امکانات هتل هزینه‌ی جدگانه‌ای بپردازید. 



تفاوت اصلی 


در حقیقت دو ویژگی باعث می‌شود تا هتل‌های Uall نسبت به All برتری داشته باشند؛ تفاوت اول همانطور که حدس زده‌اید مربوط به رایگان بودن تمامی خدمات و امکانات Uall می‌شود. اگر از دسته افرادی هستید که دوست دارید علاوه بر جاذبه‌های منطقه‌ای که به آن مسافرت کرده‌اید، در هتل هم تفریح کنید و بعضی روز‌ها را متفاوت سپری کنید، احتمالا هتل‌های Uall انتخاب مناسب‌تری برای شما باشند.

تفاوت دوم به زمان پذیرایی و سرویس غذا مرتبط می‌شود، اگر شب نشین هستید یا دوست دارید از تفریحات مختلف هتل، طی ساعات شب استفاده کنید، هتل‌های Uall اولویت بالاتری خواهند داشت. در هتل‌های All تا ساعت ۱۲ شب می‌توانید از امکانات رایگانی که در اختیار دارید استفاده کنید و بعد از ۱۲ شب سرویس غذا و نوشیدنی هزینه جداگانه خواهد داشت،‌ در مقابل زمانی که در هتل یوآل اقامت دارید، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز به منوی غذا و نوشیدنی و سایر امکانات مذکور، دسترسی دارید.




بنا بر این در هنگام خرید تورآنتالیا از آریاک سفر از کارشناسان ما اطلاعات دقیقی در این خصوص دریافت کنید.


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk