https://gateway.aryaktravel.com/api/
گردشگری الهه ارباب جعفری 23 آبان ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

بالی کجاست؟

درست در جنوب شرقی آسیا، در میان یکی از جزایر اندونزی، جزیره‌ای رویایی و دیدنی قرار گرفته است. به راستی که تکه‌ای از بهشت گم شده را می‌توان در بالی پیدا کرد. کشور اندونزی و جزایرش در راستای خط استوا قرار دارند، پس بی‌مورد نیست که پوشش گیاهی متراکم، سبز و سواحل آفتابی و دیدنی را در این ناحیه شاهد باشیم. این جزیره با وجود وسعت کوچک خود تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری اندونزی شده و به عنوان یکی از جزایر ساحلی مسافران زیادی را از تمام دنیا به سمت خود می‌کشاند. بگذارید کمی بیشتر درباره بالی بدانیم. 

سفر به بالی

اگر از عاشقان سفر هستید و دلتان یک ساحل ابریشمی با ماسه‌های نرم، آفتابی گرم و دریایی زیبا برای شنا کردن می‌خواهد، بالی را در گزینه‌های سفر خود قرار دهید. بالی شهری است که هر روز سفرتان را در آن متفاوت و به یادماندنی‌ خواهید گذراند. هزینه سفر به بالی با این که کمی بیشتر از مقاصد اروپایی است اما خاطرات آن می‌توانند تمام هزینه‌ای که بابت این سفر می‌کنید را جبران کنند. هتل‌های بالی اغلب ۵ ستاره هستند و خدمات کاملی را به مسافران این جزیره ارائه می‌کنند؛ از همین رو می‌توان گفت که سفر شما به این جزیره راحت و بی دغدغه خواهد بود.

فرهنگ و زبان مردم بومی

به دلیل رشد صنعت گردشگری در بالی، جمعیت و تنوع نژاد و فرهنگ افراد ساکن در آن رو به افزایش است. در حالت کلی زبان اصلی اندونزیایی است با این حال اغلب مردم این منطقه به زبان انگلیسی مسلط هستند و جای نگرانی وجود ندارد. 

جاذبه های بالی

طبیعت بالی به خودی خود یکی از جاذبه‌های اصلی به شمار می‌رود با این حال موارد زیر از مهم‌ترین جاذبه‌های بالی به شمار می‌رود:


کوه باتور

کوه باتور یکی از کوه‌های مقدس و آتشفشانی بالی است که به عنوان یکی از جاذبه‌های مهم بالی شناخته می‌شود. برای این که به بالای کوه باتور برسید، حدودا ۳ ساعت باید زمان صرف کنید با این حال تماشای آفتاب و شهر در حالی که روی این قله هستید می‌تواند تبدیل به یکی از تصاویر ماندگار در ذهنتان از این سفر شود. 


معبد الواتو

در جنوبی ترین قسمت جزیره بالی، درست در چند قدمی برخورد اقیانوس با خشکی، معبدی قدیمی و باستانی برای هندوها قرار دارد. به محض این که به معبد الواتو برسید درمی‌یابید که آرامش و منظره‌‌ای که رو به روی این معبد قرار دارد، آرامش‌بخش هندوهای منطقه است و شاید این اصلی‌ترین دلیلی باشد که این معبد را روی صخره‌ها و ۹۰ متر بالاتر از سطح آب بنا کرده‌اند.

معبد تاناه لوت

این معبد یکی از معروف‌ترین معابد بالی است و به نوعی نمادی از این منطقه شناخته می‌شود. معبد تاناه لوت روی صخره‌ای در نزدیکی دریا قرار گرفته است و در تمام فصول پر گردشگر، از مسافران بالی میزبانی می‌کند.


جمع‌بندی

تهیه توربالی برای افرادی مناسب است که دوست دارند سفری متفاوت و اقامت خاص و با کیفیتی تجربه کنند. بالی پر از معابد، جاذبه های باستانی و سواحل آفتابی با شن‌های نرم و دریای آزاد است که باعث می‌شود این منطقه تبدیل به یکی از مقاصد مهم گردشگری اندونزی شود.


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk