https://gateway.aryaktravel.com/api/

تجربه‌‌ی یک سفر متفاوت با کشتی‌های کروز کوش آداسی

گردشگری الهه ارباب جعفری 02 آبان ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

کشتی کروز کوش آداسی

برای این که سفر خود را در کوش آداسی کامل کنید، باید از تمام جاذبه‌ها و تفریحات خاصی که در طول سفر خود می‌توانید بهره‌مند شوید، آگاهی کافی داشته باشید. غیر از جاذبه‌های بکر و دیدنی مثل جزیره کبوتر یا قصر پنبه‌ای، قادرید با تجربه سفر به وسیله کشتی کروز این سفر را به یادماندنی‌تر کنید. در این مطلب قصد داریم تا به اختصار درباره تمامی دلایلی که این کشتی‌ها مورد استقبال گردشگران قرار گرفته‌اند، صحبت کنیم. 

تا دریای اژه که سفر کنید، حتما کشتی‌های لوکس و با عظمت کروز را خواهید دید. اگر از طرفداران گشت‌های دریایی هستید یا اگر به دنبال یک تجربه‌ی تکرار نشدنی می‌گردید، کشتی‌های کروز در کوش آداسی بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. تفریحات کنار ساحل دریای اژه بی‌اندازه سرگرم‌کننده و جذاب است؛ اما سواری بر کشتی و سفر در میان آب‌های نیلگون این منطقه قطعا حس و حالی متفاوت را برای شما می‌سازد.

احتمالا با تصور خود روی عرشه کشتی، منظره‌ی آبی و امواج دریا در ذهنتان نقش می‌بندد؛ اما باید بدانید که این تنها جاذبه ای نیست که با آن مواجه می‌شوید. 

بسته به علاقه خود می‌توانید تورهای یک هفته‌ای یا روزانه‌ی کشتی‌های کروز را از قبل رزرو کنید و ماجراجویی خود را آغاز کنید. در این سفر یک یا چند روزه، بسته به طول سفرتان، می‌توانید در هتل کشتی‌های کروز اقامت داشته باشید و با توجه به علاقه خود اتاق‌های میانی یا کناری را انتخاب کنید. در صورتی که تور یک هفته‌ای را انتخاب کرده باشید، مقصد شما یکی از کشورهای اروپایی مثل یونان خواهد بود و در غیر این صورت، در تور یک روزه کشتی‌های کروز، حدود ۷ تا ۸ ساعت روی آب خواهید بود و در این سفر کوتاه، موزیک زنده، نمایش هوایی، توقف و بازدید از ۳ منطقه‌ی دیدنی همراه با نوشیدنی‌های متنوع و البته غذاهای دریایی که از دریای اژه تهیه می‌شوند را در دسترس خواهید داشت.

در تمامی نقاطی که کشتی توقف می‌کند، می‌توانید تنی به آب بزنید و در آب زلال و کریستالی دریا، غواصی کنید و از تماشای گونه‌های خاص و رنگارنگ آبزیان زیر آب لذت ببرید؛ ناگفته نماند که با انتخاب گشت آبی کشتی‌های کروز در کوش آداسی، قادرید از جزیره کبوتر هم دیدن کنید.


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk