https://gateway.aryaktravel.com/api/
گردشگری الهه ارباب جعفری 26 مهر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

جزیره خرگوش

جزیره‌ی خرگوش را شاید زمانی ببینید که در نوار ساحلی جنوب غربی بدروم باشید، شاید هم نامی از آن شنیده‌اید و برایتان جای سوال شده که واقعا جزیره خرگوش کجاست و چرا از نظر گردشگری اهمیت دارد؟ آریاک سفر همراه شماست تا شما را با یکی دیگر از دیدنی‌های بدروم آشنا کند.

بدروم را به سواحل ماسه‌ای و طبیعت بکر و تفریحات آبی آن می‌شناسند اما جزیره خرگوش یا با نام دیگر آن، جزیره آسار، یکی از دیدنی‌های متفاوت این منطقه است که باعث می‌شود مسافران از نقاط مختلف بدروم برای بازدید از این مکان به سمت جزیره حرکت کنند.

جزیره خرگوش، یک شبه جزیره است که با نوار باریکی از خشکی با حدود ۲ متر به ساحل متصل شده و همینطور که می‌توانید حدس بزنید، خرگوش‌هایی که ساکن این خشکی هستند باعث شهرت آن شده‌اند. با سفر کردن به این ناحیه با یک تیر چند نشان می‌زنید، اولین چیزی که متوجه آن خواهید شد، منظره‌ی رویایی رو به دریای اژه و همینطور ساحل آن است که تصویری از یاد نرفتنی را برای شما می‌سازد؛ اما نکته‌ی اصلی خرگوش‌های بومی جزیره هستند که می‌توانند سرگرمی خوبی برای کودکان یا افرادی باشد که به حیوانات علاقه‌مند هستند. بعد از این که توانستید خرگوش‌ها را ببینید و از چشم‌انداز لذت کافی را ببرید، خوب است اگر تفریح خود را با صرف غذاهای دریایی که از دریای اژه تهیه شده‌اند، تکمیل کنید. رستوران‌های ساحلی این فرصت را برای شما و همراهان‌تان فراهم می‌کنند که کوله‌ بار سفر خود را از خاطرات فراموش نشدنی پر کنید. برای این که به جزیره برسید، از بدروم حدود ۴۰ دقیقه راه پیش رو خواهید داشت، اما مطمئن باشید که صرف زمان در این منطقه به طی کردن این مسافت می‌ارزد. یادتان باشد بهتر است نزدیک به غروب آفتاب خود را به جزیره خرگوش برسانید تا علاوه بر تمام نکات ذکر شده، از آب و هوای مطبوع این ناحیه هم بهره ببرید.

جزیره خرگوش


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk