https://gateway.aryaktravel.com/api/

جزیره کبوتر، تصویر یک رویای دلنشین

گردشگری الهه ارباب جعفری 12 مهر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

جزیره کبوتر

تقریبا هر کسی که قصد سفر به ترکیه را دارد در بین شهرهای ساحلی و دیدنی آن سردرگم می‌شود. کوش آداسی یکی از شهر‌های پر مخاطب ترکیه است که تقریبا در تمام فصول سال مملو از گردشگر‌های بین‌المللی است. اگر شما هم قصد دارید تا به کوش آداسی بروید، باید بدانید یکی از مهم‌ترین مناطق برای بازدید در این شهر، جزیره کبوتر است.

جزیره کبوتر در کوش آداسی، یک جزیره کوچک اما پرطرفدار و مهم برای این شهر به شمار می‌رود. حتما ساده می‌توانید حدس بزنید که دلیل نامگذاری این جزیره به دلیل پرنده‌های شگفت‌انگیز آن باشد. جزیره‌ی کبوتر در کوش آداسی هر سال با مهاجرت پرنده‌ها به این سرزمین، چهره‌ی خارق‌العاده‌ای می‌سازد که ارزش سفر به این منطقه را چند برابر می‌کند. این جزیره‌ی کوچک در نزدیکی ساحل کوش آداسی قرار گرفته که دسترسی به آن از طریق یک جاده ممکن می‌شود. البته در گذشته این جاده وجود نداشت و تنها برای سهولت دسترسی گردشگران ساخته شد.


جزیره کبوتر

دریاها در گذشته یکی از اصلی‌ترین راه‌هایی بود که امکان نفوذ دشمنان را بالا می‌برد و از همین جهت همواره کشورهایی که راه‌های آبی داشتند، اهمیت زیادی برای حفظ امنیت دریاها قائل بودند. جزیره کبوتر هم یک منطقه‌ی مهم برای حفظ امنیت کوش‌ آداسی محسوب می‌شد؛ دژی که امروزه از آن به عنوان یک جاذبه گردشگری جزیره استفاده می‌شود هم در گذشته به عنوان پایگاهی امن برای دفاع از قلمروی عثمانی‌ها بود. این دژ را فردی به نام «الیاس آقا» بنا کرد و حالا گردشگران برای دیدنی‌های جالب داخل این قلعه و البته تماشای منظره‌ی بی‌نظیر آن هنگام غروب از کشورهای دور به این منطقه سفر می‌کنند. خوشبختانه بازدید از جزیره کبوتر رایگان است؛ توصیه می‌کنیم سفر خود را با مهاجرت پرندگان به این منطقه هماهنگ کنید و هنگام غروب به سمت قایق‌های اجاره‌ای جزیره کبوتر بروید و با تلفیق موج های آرام آب، نور خورشید و پرنده‌های رنگارنگ، خود را مهمان یک خاطره‌ی تکرار نشدنی کنید.



جزیره کبوتر در کوش آداسی

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk