https://gateway.aryaktravel.com/api/

قایق سواری رویایی در دریاچه‌ی نیلوفرهای قرمز تایلند

گردشگری الهه ارباب جعفری 21 دی ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

قایق سواری رویایی در دریاچه‌ی نیلوفرهای قرمز تایلند

در این قسمت از معرفی جاذبه‌های تایلند، قصد داریم تا یکی از شگفت انگیزترین و کمیاب‌ترین مناظر و جاذبه‌ای را معرفی کنیم که کمتر کسی از آن با‌خبر است و از وجود آن آگاهی دارد. در صورتی که با تور تایلند راهی این کشور می‌شوید و دوست دارید از زمان خود بیشترین بهره را ببرید و همینطور اگر دوست‌ دارید در یک مکان جذاب عکاسی کنید؛ این مطلب برای شما تهیه شده است. 

دریاچه نیلوفرهای قرمز در تایلند

عکاسی در دریاچه نیلوفر قرمز

در قسمت شمالی تایلند، در نزدیکی شهر کومفاواپی، دریاچه ای وسیع و عجیب و در عین حال زیبا قرار دارد که جایگاه و خانه‌ی امن میلیون‌ها نیلوفر آبی است. منظره‌ی خیره کننده و چشم نواز دریاچه که پوشیده از نیلوفرهای سرخ و صورتی است، باعث می‌شود تا تجربه‌ی سفرتان به تایلند رویایی تر شود. دریاچه نیلوفرهای سرخ در حقیقت جایی است که از این گیاهان گرمسیری زیبا نگهداری می شود. نیلوفر‌های آبی در فرهنگ تایلندی‌ها نمادی از پاکی است و به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای برای مردم این کشور دارد و از همین جهت به حفظ و نگهداری این گیاهان توجه ویژه‌ای می شود. دریاچه نیلوفر قرمز یا با نام اصلی آن نونگ هان (Nong Han Lake) یک دریاچه ۳۲ کیلومتر مربعی است و وسعت زیاد آن باعث شده تا از آن به عنوان دریای نیلوفر هم یاد کنند. این دریاچه وسیع از ماه مهر تا اسفند در حال بذر پاشی و نگهداری است و گردشگران اجازه بازدید از این جاذبه دیدنی را ندارند، اما پس از شکوفه زدن نیلوفر های آبی و شکفتن شدن گل‌ها، این منطقه تبدیل به تابلویی بهشتی می‌شود که چشم هر فردی را به خود خیره می‌کند. 

دریاچه نیلوفر سرخ در تایلندنگهداری از نیلوفرهای آبی

زمان شکوفایی گل‌ها معمولا از ۶ صبح تا ظهر است و اگر فکر بازدید از این دریاچه‌ی شگفت انگیز را دارید، بهتر است خود را برای حدود ساعت ۱۰ به این منطقه برسانید و سپس یک قایق اجاره کنید تا خود را در بین یک دریای صورتی رنگ با افق دید حیرت‌انگیز پیدا کنید. ترکیب تصویر نیلوفرها، آسمان آبی، قایق‌های رنگی و ماهیگیرانی که از بین نیلوفرها در حال شکار هستند، بی‌شک تبدیل به یکی از زیباترین مناظری خواهد شد که در طول عمر خود خواهید دید. یادتان باشد لباس‌های زیبا بپوشید و دوربین عکاسی را هم فراموش نکنید، چرا که عکس‌های این جاذبه تبدیل به یکی از بهترین تصاویر از سفرتان به تایلند خواهد شد.

دریاچه نیلوفر تایلنداجاره قایق در دریاچه 

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk