https://gateway.aryaktravel.com/api/

در سفر به بالی، کمی هم با کوسه‌ها شنا کنید!

گردشگری الهه ارباب جعفری 20 دی ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

در سفر به بالی، کمی هم با کوسه‌ها شنا کنید!
بالی یکی از جذاب‌ترین و بهشتی‌ترین جزیره‌هایی است که می‌توانید در آن خاطره‌های دلنشین و زیبایی را رقم بزنید. اغلب افراد بالی را با سواحل سفید ماسه‌ای و آب‌های زلال و شیشه‌ای می‌شناسند. اگر از ما می‌پرسید بالی جایی است که شما را از هر جهت شگفت‌زده خواهد کرد. معابد باستانی، خوراکی‌های خوشمزه متفاوت و عجیب، طبیعت بکر و جنگل‌های پر تراکم و سرسبز تا هتل‌هایی با ظاهر و خدمات جالب و عالی همگی دست به دست هم می‌دهند تا تور بالی تبدیل به یک سفر جذاب و دوست داشتنی شود؛ اما جذابیت بالی به این موارد خلاصه نمی‌شود و فعالیت‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند این سفر را از سایر مسافرت‌های شما متمایز کند. 

شنا با کوسه در بالیشنا با کوسه‌ها

در میان گشت و گذارتان و برای تکمیل شدن تجربه‌ی اوقات خوش در بالی، خوب است با کوسه‌های سیاه و سفید هم کمی شنا کنید و ترس را کنار بگذارید! غواصی کردن و شنا کردن در آب های زلال، و تماشای گونه‌های دریایی مختلف و رنگارنگ بسیار جذاب و دلنشین است؛ اما تا به حال دوست داشته اید که سطح این هیجان را بالا ببرید و با گونه‌های خاصی از کوسه‌ها شنا کنید و از نزدیک این موجودات شگف‌انگیز را ببینید؟ اگر طرفدار فعالیت‌های غیر معمول و هیجان انگیز هستید، خانه‌ی کوسه‌ها جایی است که باید در سفر به بالی از آن بازدید کنید.

 

غواصی میان کوسه‌ها

خانه‌ی کوسه‌ها در حقیقت یکی از پناهگاه و پرورشگاه مهم برای حفظ حیات و بقای کوسه‌های سرانگان است. این پرورشگاه در حقیقت به هدف جلوگیری از شکار و انقراض این کوسه‌ها تاسیس شد . خانه‌ی کوسه‌ها جایی است که درباره این نوع از شکارچی‌ها آگاهی بیشتری پیدا کنید و گونه‌های مختلف کوسه‌ها را بهتر درک کنید. در این منطقه‌ی دریایی می‌توانید به فعالیت‌های جذابی سرگرم شوید؛ به عنوان مثال به صورت گروهی با کوسه‌ها شنا کنید یا به شکل انفرادی دل را به دریا بزنید و شجاعتتان را محک بزنید! لازم نیست بترسید چرا که این غواصی کاملا امن خواهد بود و هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند. این فعالیت مناسب تمام گروه‌های سنی است و می‌توانید با خانواده و فرزندان خود و با هر سطح از مهارت از خانه‌ی کوسه‌ها لذت ببرید. غذا دادن به کوسه‌ها و تماشای آن‌ها و همینطور بازدید از لاکپشت‌ها از دیگر جاذبه‌های این مکان هستند.

گونه‌های خاص کوسه در پناهگاه بالی

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk