https://gateway.aryaktravel.com/api/

زیباترین جاده ریلی جهان در سریلانکا

گردشگری الهه ارباب جعفری 19 دی ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

زیباترین جاده ریلی جهان در سریلانکا

حتما تا به حال تصویری از افرادی را دیده باشید که از قطاری آبی رنگ، روی یک پل زیبا با منظره‌‌ای خیره کننده، از در قطار آویزان شده‌اند و باد لا به لای موی آن‌ها می‌پیچد. شاید شما هم دوست داشته باشید یکی از این تصاویر یا تجربه‌ی هیجان انگیز پشت این تصاویر را امتحان کنید. جالب است بدانید تنها با پرداخت مبلغی بسیار ناچیز می‌توانید سوار یکی از معروف‌ترین قطار‌های دنیا شوید و این تجربه جذاب را برای خود رقم بزنید! قطار معروفی در سریلانکا وجود دارد که می‌تواند خاطره‌ای جذاب و سطح آدرنالین زیادی را به شما هدیه کند. با آریاک سفر همراه باشید تا درباره این قطار بیشتر بدانید. 

سریلانکا کشوری است که با جاذبه‌های بیشمار و طبیعت بکر و خاص خود مسافران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به سمت خود می‌کشاند. اما خوب است پیش از سفر با تور سریلانکا، درباره مقاصد و تفریحات هیجان انگیز و متفاوتی که می‌توانید داشته باشید خوب مطلع شوید. قطار مسیر کندی به الا یکی از تجربه هایی است که نباید از دست بدهید و در صورتی که بدون تجربه‌ی آن به کشور خود بازگردید، حسرت و جای خالی خاطره‌ی آن همیشه باقی خواهد ماند. 

قطار سریلانکا

عکاسی در بین مسیر

جاذبه‌های بین مسیر

قطار معروف سریلانکا که زبانزد مردم دنیاست از شهر کندی شروع به حرکت می‌کند و در مسیری ۷ ساعته به سمت الا می‌رود. این قطار از شروع مسیر تا زمان رسیدن به مقصد از دل طبیعتی سرسبز، دهکده‌های دیدنی، مزارع پرتراکم چای سبز و البته پل معروف و زیبای NINE ARCH عبور خواهید کرد. این مناطق نقاطی هستند که بهترین فرصت را برای ثبت تصاویر زیبا ایجاد می‌کنند و قطار هم از سرعت خود مقداری کم می‌کند تا افرادی که تمایل دارند از منظره به میزان کافی لذت ببرند؛ همچنین قطار کندی به الا در چندین نقطه از مسیر توقف کامل می‌کند تا برای استراحت یا خرید تنقلات از قطار پیاده شوید. 

قطار سریلانکاقطار روی پل

کلاس‌بندی قطار

این قطار به طور کلی ۳ سطح دارد. سطح درجه یک از تمام واگن ها شرایط بهتری دارد اما درب‌ و پنجره آن‌ها باز نمی‌شوند و اگر برای عکاسی سوار این قطار می‌شوید این سطح گزینه مناسبی برای شما نیست.
درجه دوم قطار برای مسافران بهترین فرصت را ایجاد می‌کند چرا که علاوه بر فن‌های تهویه می‌توانید در راهروها قدم بزنید و در بعضی از مناطق درب قطار را باز کنید و به عکاسی مشغول شوید.
درجه سوم قطار، درجه‌ای است که مردم عادی و شهروندان سریلانکا از آن استفاده می‌کنند و شرایط خوبی برای گردشگران ندارد و تهیه بلیط این قسمت به توریست‌ها هرگز پیشنهاد نمی‌شود.

در انتها یادتان باشد که دوربین عکاسی را هرگز فراموش نکنید و در بین مسیر مخصوصا سر پیچ‌ها و مناطقی که شاخ و برگ درختان به قطار نزدیک است مراقب دوربین‌های خود باشید تا به آن‌ها آسیبی نرسد. 

قطار کندی به الا

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk