https://gateway.aryaktravel.com/api/

با زیباترین سواحل بالی آشنا شوید

گردشگری آریاک سفر 04 دی ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جاذبه‌های دیدنی و سواحل زیبای بالی توجه بسیاری از گردشگران را جلب می‌کند. برای آشنایی با زیباترین سواحل بالی، مطالعه مطلب پیش‌رو را از دست ندهید.

آیا می‌دانستید سالانه بیش از 8 میلیون نفر از سراسر دنیا به جزیره بالی سفر می‌کنند؟ بالی در جنوب خط استوا و در کشور اندونزی واقع شده و یکی از شگفت‌انگیزترین جزیره‌های دنیا است. جاذبه‌های دیدنی و سواحل زیبایی این جزیره، توجه بسیاری از گردشگران را جلب می‌کند. این جزیره مانند یک بهشت زمینی است که نظیر آن را در دنیا پیدا نخواهید کرد.

در این مقاله تعدادی از تماشایی‌ترین سواحل جزیره بالی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا در سفر به این کشور، از زیبایی‌های منحصربه‌فرد آن بهره ببرید. اگر می‌خواهید با زیباترین سواحل بالی آشنا شوید، مطالعه مطلب پیش‌رو را از دست ندهید.

دریم لند؛ یکی از سواحل آرام و رویایی بالی

دریم لند (Dream Land) درست مانند نام خود، یک ساحل رویایی است. این ساحل زیبا و آرام، مراکز تفریحی، رستوران‌ها و اقامتگاه‌های متعددی دارد و مکان بسیار خوبی برای گشت‌وگذار به شمار می‌رود. ساحل دریم لند کمتر از سایر سواحل بالی شناخته شده است؛ اما امکانات فراوان و طبیعتی تماشایی دارد. در تور بالی بازدید از این ساحل شگفت‌انگیز را فراموش نکنید.

دریم لند؛ ساحل آرام و رویایی بالی

دریم لند؛ ساحل آرام و رویایی بالی

ساحل کوتا؛ مشهورترین و زیباترین ساحل در اندونزی

ساحل کوتا (Kuta Beach)، نه تنها یکی از سواحل دیدنی بالی، بلکه از مشهورترین و زیباترین سواحل اندونزی است. اگر قصد شنا، موج‌سواری، پیاده‌روی، آفتاب گرفتن یا حتی تماشای غروب آفتاب را دارید، ساحل کوتا بهترین انتخاب است. کافه‌ها و کلوب‌های شبانه این ساحل نیز برای استراحت و لذت بردن از موسیقی و طبیعت آماده پذیرایی از مهمانان هستند. اگر در سفر به بالی قصد انتخاب یک ساحل را داشته باشید، پیشنهاد ما ساحل کوتا است.

طبیعتی خیره‌کننده به همراه انواع تفریحات آبی در ساحل نوسا دوآ

ساحل نوسا دوآ (Nusa Dua Beach) در منطقه بوکیت، با اقامتگاه‌های لوکس و مجلل احاطه شده است و طبیعت بسیار زیبایی دارد. درختان نخل، گیاهان وحشی، گل‌های ارکیده، درختان پر از گل و صخره‌های مرجانی، زیبایی ساحل نوسا دوآ را دوچندان کرده‌اند. دلیل محبوبیت این ساحل فقط طبیعت خیره‌کننده آن نیست، بلکه تفریحات متعددی مانند قایق‌سواری و جت اسکی نیز برای علاقه‌مندان فراهم شده است. اگر در سفر خود با تور بالی نوروز 1402 قصد اقامت در ساحل نوسا دوآ را دارید، ویلای مراکل و اقامتگاه آمنایا، گزینه‌های مناسبی هستند.

ساحل نوسا دوآ بالی

ساحل نوسا دوآ بالی

خلیج کریستال؛ محبوب‌ترین ساحل در جزیره نوسا پنیدا بالی

خلیج کریستال، آب‌های نیلگون و نخلستان‌های شگف‌انگیزی دارد؛ ازاین‌رو به‌عنوان محبوب‌ترین ساحل در جزیره نوسا پنیدا بالی به شمار می‌رود. این ساحل ویلاهای ییلاقی متعددی دارد و منطقه مناسبی برای غواصی است. شما می‌توانید ساعت‌ها در کافه‌ها و رستوران‌های خلیج کریستال بنشینید و از غروب آفتاب و منظره شگفت‌انگیز آن لذت ببرید. اگر می‌خواهید برای مدتی از هیاهوی شهر در امان باشید، سفر به بالی و بازدید از سواحل رویایی آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. آژانس مسافرتی آریاک، مقرون‌به‌صرفه‌ترین و بهترین تورها را برای شما در نظر گرفته است.

ساحل سانور؛ بهترین انتخاب برای خانواده‌ها

اگر به‌دنبال یک ساحل مناسب برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری هستید، ساحل سانور (Sanur Beach) بهترین انتخاب است. بسیاری از خانواده‌ها در آخر هفته برای گذراندن اوقات فراغت خود به این ساحل مراجعه می‌کنند. چشم‌انداز حیرت‌انگیز و هتل‌ها و کافه‌های متعدد، سانور را به یک مکان محبوب در بین افراد محلی و گردشگران تبدیل کرده است. در حقیقت این ساحل به‌عنوان اولین مکان رسمی گردشگری در بالی شناخته شده است جاذبه‌های فراوانی دارد. برای افرادی که قصد اقامت در ساحل سانور را دارند، ویلای کمرا و باتوجیمبار، با چشم‌اندازی رویایی، انتخاب‌های مناسبی هستند.

اگر به تاریخ علاقه‌مند هستید، بازدید از موزه لمایور و معبد سنگی پورا بلاژونگ را فراموش نکنید. گشت‌وگذار در بازار و گالری‌های هنری این ساحل نیز خالی از لطف نیستند و طرفداران بسیاری دارند. ساحل سانور فاصله کمی تا دیدنی‌ترین مراکز گردشگری بالی دارد و از مهم‌ترین سواحل این کشور محسوب می‌شود.

ساحل پسیر پوتی، با صخره‌های رنگی و تماشایی

اگر به‌دنبال یک ساحل بکر با طبیعتی خیره‌کننده هستید، پسیر پوتی (Pasir Putih) یا ساحل ماسه سفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ساحل در ۹ کیلومتری شهر تفریحی کاندیداسا قرار دارد و آب فیروزه‌ای و صخره‌های رنگی آن بسیار تماشایی است. از امکانات ساحل پسیر پوتی می‌توان به استخر روباز، خدمات اسپا، اینترنت و پارکینگ رایگان، باغ و تراس، رستوران و کافه، ویلا، کتابخانه و مرکز مراقبت از کودکان اشاره کرد. برای ورود به این ساحل تماشایی، حدود یک دلار باید بپردازید.

سولوبان؛ یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین سواحل بالی

ساحل سولوبان (Suluban Beach)، یکی دیگر از سواحل جذاب بالی واقع در اولوواتو است که تجربه‌های فوق‌العاده‌ای در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. کافه صخره‌ای سینگل فین بالی و یک غار مخفی در نوار ساحلی پایین، از جاذبه‌های این ساحل هستند. اگر هوا مناسب باشد، شنا کردن در این غار مخفی هیجان بسیاری به شما تزریق خواهد کرد.

امکاناتی مانند اقامتگاه، کافه، رستوران، استخر روباز، ترانسفر فرودگاهی، وای فای و پارکینگ رایگان در این ساحل موجود هستند.

سولوبان از جذاب‌ترین سواحل بالی

با تورهای آریاک سفر به جزیره زیبای بالی سفر کنید

در مقاله "با زیباترین سواحل بالی آشنا شوید"، تعدادی از منحصربه‌فردترین سواحل این کشور را به شما عزیزان معرفی کردیم. بالی سواحل متعدد و بسیار زیبایی دارد که هنگام بازدید از آن‌ها می‌توانید از چشم‌اندازهای تماشایی لذت ببرید و همچنین به تفریح و سرگرمی بپردازید. اگر بالی را به عنوان مقصد سفر بعدی خود انتخاب کرده‌اید، بازدید از سواحل ذکر شده در این مقاله را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

سفر با تور یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین شیوه‌های مسافرت کردن است. با ثبت‌نام در تورهای آریاک سفر، تجربه‌هایی جدید و جذاب به دست آورید. همین حالا تور موردنظرتان را از سایت خریداری کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان حاضر در مجموعه آژانس هواپیمایی تهران آریاک سفر تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk