https://gateway.aryaktravel.com/api/
هتل های اقتصادی الهه ارباب جعفری 23 شهریور ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

معرفی ۳ هتل UALL آنتالیا

بر کسی پوشیده نیست که آنتالیا یکی از مشهور‌ترین مقاصد توریست پذیر دنیاست و طبیعتا مجموعه‌ای از هتل‌های مجلل را در این منطقه خواهید یافت. در مطلب امروز آریاک سفر قصد داریم سه هتل UALL آنتالیا را به شما معرفی کنیم تا تصمیم‌گیری برای شما آسا‌نتر شود. اولین هتل برتر آنتالیا که قصد معرفی آن را داریم، هتل گرند پارک لارا است.

هتل UALL گرند  پارک لارا

کافی است تصاویر این هتل را ببینید تا متوجه خدمات زیاد و شرایط فوق‌العاده این هتل شوید، اما بگذارید با جزئیات بیشتری به مجموعه امکانات هتل گرند پارک لارا بپردازیم. 

در حقیقت این مجموعه به نیاز مسافران با دقت زیادی توجه کرده است؛ فرقی نمی‌کند مجرد باشید، برای ماه عسل به آنتالیا سفر کرده یا با خانواده تصمیم به اقامت در هتل گرند پارک لارا را داشته باشید، در هر صورت بعید به نظر می‌رسد هیچ جنبه‌ی منفی باعث آزردگی خاطرتان شود. 

هتل گرند پارک لارا با داشتن حدود ۸۹۶ اتاق و سوئیت، انواع امکانات و فضای ورزشی مثل باشگاه بدن‌سازی، دوچرخه، زمین تنیس، بیلیارد و امکانات دیگر مثل استخر، خدمات اسپا و ماساژ و… این اقامت را برای مسافران دلپذیرتر می‌کند. غیر از موارد ذکر شده، به عنوان مسافران این مجموعه می‌توانید از ساحل اختصاصی به همراه فعالیت‌های هیجان‌انگیزی مثل قایق‌سواری، موج‌سواری و فعالیت‌های آبی هم بهره ببرید.

در صورتی که بابت شرایط کودک خود نگرانی دارید، خوب است بدانید علاوه بر کالسکه رایگان، قادر هستید با استفاده از امکاناتی مثل استخر و یا کلاب مخصوص کودکان یا همینطور زمین بازی‌، خاطره‌ی خوبی برای فرزندان‌تان بسازید.

برای این که آرامش سفرتان کامل شود هم می‌توانید از حمام ترکی، خدمات ماساژ، سونا و جکوزی استفاده کنید یا اگر مایل بودید، کنار استخر یا ساحل اختصاصی آفتاب بگیرید.

دومین هتلی که باید در مورد آن صحبت کنیم،‌ هتلی نیست جز اورنج کانتی بلک! بگذارید با جزئیات این بیشتر آشنا شویم.




هتل گرند پارک لارا

هتل اورنج کانتی بلک(Orange county belek)

این مجموعه با داشتن ظرفیت بالا و ۳۶۹ اتاق برای اقامت، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های آنتالیا شده است. باید در نظر داشته باشید که هتل کانتی بلک به عنوان یک هتل  UALL جزو برترین هتل‌های آنتالیا دسته‌بندی می‌شود. در طول اقامت‌تان در این هتل می‌توانید از امکاناتی مثل: اینترنت رایگان، رستوران‌های بین‌المللی، سرویس رایگان رفت و آمد و سایر خدماتی مثل حمام ترکی، خدمات ماساژ، استخر روباز یا سرپوشیده استفاده کنید. اگر هم دلتان کمی آبتنی خواست پیشنهاد می‌کنیم از ساحل اختصاصی یا پارک آبی هیجان‌انگیز هتل بی‌بهره نمانید. 

ناگفته نماند که کودکان دلبند شما در این هتل کاملا راحت خواهند بود؛ چرا که اسباب تفریح و خوشگذرانی‌ آن‌ها هم برقرار است؛ پارک مخصوص کودکان، استخر ویژه، اسنک‌بار و سایر ویژگی‌های هتل اورنج کانتی بلک، خاطره‌ای به یادماندنی برای آن‌ها باقی خواهد گذاشت.

در نهایت به معرفی سومین هتل UALL، یعنی کریستال دی لوکس ریزورت اند اسپا می‌پردازیم.



هتل اورنج کانتی بلک

کریستال دی لوکس ریزورت اند اسپا(Crystal De Luxe Resort & Spa)

در بین هتل‌های  UALL، نام هتل کریستال دی لوکس همیشه مطرح بوده است.

امکانات این هتل تمام نیاز‌های مسافران بین المللی‌اش را تأمین می‌کند. این هتل هم مثل دو هتل معرفی شده‌ی بالا، ساحل اختصاصی،‌ مجموعه‌ی آبی، مجموعه بدن‌سازی، خدمات ۲۴ ساعته‌ی اتاق، پارکینگ و… را دارد. با اقامت در هر کدام از اتاق‌های هتل کریستال دی لوکس آنتالیا، از بالکن و منظره‌ی خیره‌کننده بهره‌مند شوید. توصیه می‌کنیم اگر در این هتل مستقر شدید، علاوه بر مجموعه آبی، از سالن بازی بولینگ، بیلیارد، تنیس و سایر قسمت‌های این هتل را هم در برنامه‌ی روزانه اقامت خود قرار دهید. فضای سرسبز و باغ بزرگ این مجموعه هم فرصت خوبی برای پیاده‌روی صبحگاهی ایجاد می‌کند که نباید آن را از دست داد.



شاید شما هم به فکر برنامه‌ریزی برای یک استراحت باکیفیت باشید و سفر به آنتالیا را گزینه‌ای مناسب بدانید، در این صورت می‌توانید بهترین پیشنهادهای آریاک سفر را با کلیک کردن روی تور‌های آنتالیا ببینید و اقدام به خرید کنید.


هتل کریستال دی لوکس ترکیه




مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk