https://gateway.aryaktravel.com/api/
هتل های اقتصادی الهه ارباب جعفری 23 شهریور ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

شاید از دسته افرادی باشید که در حال برنامه‌ریزی برای سفر هستید و به دنبال مقصدی خاص و متفاوت می‌گردید، شاید هم از قبل بلغارستان را به عنوان مقصد بعدی سفر در نظر گرفته‌اید، در هر صورت، برای سفر به هر کشوری باید از قبل برای اقامت خود برنامه‌ریزی کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مطلب قصد داریم یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر وارنا، واقع در بلغارستان را به شما معرفی کنیم. 

هتل پالم بیچ(Palm beach) 


این هتل از یک سمت به صحرای شن‌های طلایی و از سمتی دیگر به ساحل دسترسی دارد. خوشبختانه نزدیکی هتل پالم بیچ به مراکز تفریحی باعث می‌شود تا بابت رفت و آمد نگرانی نداشته باشید و به راحتی بتوانید به پارک ملی بالتاتا، باغ وحش، پارک آبی، مراکز خرید و فرودگاه وارنا دسترسی داشته باشید.

اگر در طول اقامت‌تان تمایل به گشت وگذار در شهر نداشتید، امکانات هتل پالم بیچ وارنا به حدی مناسب هست که احساس رضایت‌تان را جلب کند.

تمام امکانات مهم در اتاق‌ها تدارک دیده شده است؛ از یخچال و وسایل آشپزخانه تا وسایل آرایشی و بهداشتی و… برای راحتی مهمانان هتل پالم بیچ از قبل در نظره گرفته شده‌اند.

در خاطر داشته باشید طی مدتی که در این هتل ساکن هستید، می‌توانید از سرگرمی‌های متنوعی مثل بولینگ، زمین تنیس، پینگ پونگ، ساحل خصوصی، کلاب و… بهره بگیرید.

هتل  PALM BEACH

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk