https://gateway.aryaktravel.com/api/

devon Hotel kandy

وبسایـت هتـل:

درجـه هتـل:

موقعـیت: کندی

درباره دوان کندی

دوان کندی
هتل دوون یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از کندی بازدید می کنند و محیطی مناسب برای خانواده را در کنار بسیاری از امکانات مفیدی که برای بهبود اقامت شما طراحی شده اند، ارائه می دهد.

هتل دوون در نزدیکی برخی از مشهورترین مکان‌های دیدنی کندی، مانند گورستان گارنیسون کندی (۰٫۷ مایل) و کاخ سلطنتی کندی (۰٫۹ مایل) قرار دارد، هتل دوون یک مقصد عالی برای گردشگران است.

هتل دوون یک هتل کوچک خانوادگی است که دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، و مینی بار در اتاق‌ها است و به راحتی می‌توانید در طول اقامت خود در ارتباط باشید زیرا وای فای رایگان به مهمانان ارائه می‌شود.

این هتل کوچک دارای میز پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و کافی شاپ می باشد. به علاوه، میهمانان می توانند از استخر و صبحانه رایگان لذت ببرند، که این انتخاب را در بین مسافرانی که از کندی بازدید می کنند، تبدیل کرده است. برای مهمانانی که وسیله نقلیه دارند، پارکینگ رایگان در دسترس است.

وقتی اینجا هستید، حتماً برخی از رستوران‌های غذاهای دریایی، از جمله Sala Thai، Cafe 1886 by Salgado Bakers، و Jasmine Song را که همگی در فاصله کمی از هتل دوون هستند، ببینید.

اگر علاقه مند به کاوش در کندی هستید، موزه تاریخ طبیعی مانند جواهرات طبیعی و موزه گوهرشناسی را بررسی کنید.

از اقامت خود در Kandy لذت ببرید!

تورهای موجود برای دوان کندی

سایر هتل های کندی

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk