https://gateway.aryaktravel.com/api/

the royal paradise hotel & spa patong Hotel phuket

وبسایـت هتـل:

درجـه هتـل:

امتیـاز: 4 از 5

موقعـیت: پوکت
آدرس: 135/23 Rat-U-Thit 200 Years Road, Patong, Kathu, Phuket 83150 Thailand

درباره رویال پارادایس پوکت

رویال پارادایس پوکت
شما واجد شرایط تخفیف Genius در هتل رویال پارادایس و اسپا - SHA Extra Plus هستید! برای صرفه جویی در این ملک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد شوید.
هتل رویال پارادایس و اسپا در موقعیتی عالی در امتداد ساحل پاتونگ، 5 دقیقه پیاده تا فروشگاه بزرگ Jungceylon فاصله دارد. دارای یک استخر روباز، 4 گزینه غذاخوری و پارکینگ رایگان است. میهمانان به وای فای دسترسی دارند.

هتل رویال پارادایس 300 متر از تفریحات شبانه جاده Bangla و 10 کیلومتری Phuket FantaSea و مرکز خرید سنترال فستیوال فاصله دارد.

اتاق‌های زیبای رویال پارادایس که با سایه‌های خنثی آرام‌بخش تزئین شده‌اند، دارای مبلمان چوبی کلاسیک و قسمت‌های نشیمن راحت هستند. برخی از اتاق ها دارای بالکن خصوصی با منظره استخر یا باغ هستند.

میهمانان می توانند در اسپا، که منویی از ماساژ و درمان های بدن را ارائه می دهد، استراحت کنند. از طرف دیگر، پس از تمرین در مرکز تناسب اندام، از استفاده از استخر آبگرم و امکانات سونا لذت ببرید.

غذاهای برجسته رویال پارادایس شامل بوفه های بین المللی دلچسب در کافی شاپ نارگیل است. غذاخوری چینی عالی در The Royal Kitchen موجود است که چشم‌اندازهای پانوراما از خلیج پاتونگ را ارائه می‌دهد.

زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند - آنها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۸ دادند.

سایر هتل های پوکت

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk