https://gateway.aryaktravel.com/api/

radisson blu tibilisi Hotel tbilisi

درجـه هتـل:

موقعـیت: تفلیس
آدرس: 1 First Republic Square, Mtatsminda , 0108 Tbilisi City, Georgia

درباره رادیسون بلو تفلیس

رادیسون بلو تفلیس
ایستگاه متروی روستاولی و تئاتر اپرا و باله تفلیس ۵ دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارند.

همه اتاق های مدرن هتل رادیسون بلو ایوریا دارای وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی، امکانات نوشیدنی گرم و یک بطری آب رایگان هستند. همه واحدها فرش شده و دارای سیستم تهویه مطبوع جداگانه و همچنین مینی بار هستند. حمام خصوصی شامل وان یا دوش است و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار را برای مهمانان فراهم می کند. میهمانان می‌توانند از میان تعدادی از مکان‌های ناهار خوری عالی برای شام و نوشیدنی‌ها، از جمله غذاهای ترکیبی آسیایی Umami، غذاهای ایتالیایی در رستوران لذیذ-Filini یا اسکای بار در طبقه هجدهم با منظره‌ای زیبا، انتخاب کنند.

مرکز تناسب اندام کاملا مجهز که در دو طبقه بالای هتل قرار دارد، مشرف به تفلیس است. مهمانان می توانند در سونا استراحت کنند، ماساژ رزرو کنند، از کازینو در محل بازدید کنند و از استخرهای سرپوشیده و روباز لذت ببرند. مرکز تجاری هتل خدمات متنوعی از جمله فکس، فتوکپی و چاپ را ارائه می دهد.
میدان آزادی در 1.4 کیلومتری هتل و موزه هنر گرجستان و تالار شهر تفلیس کمتر از 1 کیلومتر با هتل فاصله دارند. ایستگاه قطار تفلیس 7 دقیقه با ماشین تا هتل رادیسون بلو ایوریا و فرودگاه بین المللی تفلیس 17 کیلومتر فاصله دارد.

تورهای موجود برای رادیسون بلو تفلیس

سایر هتل های تفلیس

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk