https://gateway.aryaktravel.com/api/

بهترین هتل های آنتالیا را بشناسید

هتل های VIP الهه ارباب جعفری 09 اسفند ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
در این مطلب اشاره‌ای به بهترین هتل‌های آنتالیا داشتیم؛ در صورتی که تمایل دارید با هر بودجه‌ای اقامتی دلپذیر و آسوده را در سفر به آنتالیا داشته باشید، این مطلب برای شما تهیه شده است.

بهترین هتل‌های آنتالیا  

رزرو هتل و انتخاب محل اقامت بی‌شک یکی از سخت‌ترین و البته مهم‌ترین مراحل برنامه‌ریزی برای سفر به شمار می‌رود. اگر این انتخاب برای تعطیلات طولانی عید به مقصد آنتالیا باشد، قطعا انتخاب بهترین هتل‌های آنتالیا چند برابر سخت‌تر است. آنتالیا این شهر توریستی و خوش آب و هوا با بیش از ۵۰۰ هتل ۵ ستاره مشهور یکی از اصلی‌ترین مقاصد ایرانی‌ها برای سفر است؛ چون هم به کشوری اروپایی با آب و هوای مطلوب سفر می‌کنند هم در کنار تمام جاذبه‌های دیدنی و خیره‌ کننده آنتالیا از اقامت در هتل‌های بین‌المللی ۵ ستاره بهره‌مند می‌شوند. شاید به سادگی بتوان گفت که اقامت نیمی از رضایت مسافران را در هر سفری شکل می‌دهد. اقامت آسوده، پاکیزگی اقامتگاه، رسیدگی و خدمات و البته تنوع امکانات رفاهی و تفریحی هتل نقش بیشتر پررنگی در انتخاب مسافران دارد. اگر شما هم به تازگی سفری پیش رو دارید، حتما بین اسامی هتل‌های مشهور آنتالیا سردرگم شده اید؛ در این مطلب قصد داریم ۵ هتل در آنتالیا که رضایت هر مسافری را به دست می‌آورد را به شما معرفی کنیم تا با هر بودجه‌ای بتوانید بهترین اقامت را در سفر به آنتالیا تجربه کنید. 



۱-هتل‌های زنجیره‌ای سوئنو

هتل‌های زنجیره‌ای سوئنو از معروف‌ترین و بهترین هتل‌هایی است که هر مسافری می‌‌تواند در طول سفر به آنتالیا تجربه کند. هتل سوئنو دلوکس و هتل سوئنو گلف در منطقه بلک و هتل سوئنو سیده در منطقه سیده قرار دارد. این هتل‌ها همگی ۵ ستاره و با خدمات UALL بوده و از نظر خدمات و امکانات، تمام نیاز‌های مسافر را برآورده می‌کند. ساحل اختصاصی، پارک‌های آبی وسیع، شهربازی و خدمات ویژه کودکان، تفریحات شبانه شاد و… تنها گوشه‌ای از خدمات و امکانات این هتل‌ها را به نمایش می‌گذارند.  

در صورتی که قصد سفر به آنتالیا را داشته باشید انتخاب هتل سوئنو دلوکس می‌تواند یک تیر و چند نشان باشد چرا که با رزرو هر یک از هتل‌های سوئنو دلوکس یا هتل سوئنو گلف می‌توانید از خدمات هر دو هتل به طور همزمان استفاده نمایید؛ در این صورت بزرگترین شهربازی سرپوشیده آنتالیا، بهترین زمین‌های گلف، ساحل اختصاصی وسیع، استخرهای آب‌گرم روباز،امکانات ورزشی، رستوران‌ها و کافه‌های هتل‌ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت و تعطیلاتی خاطره‌انگیز را برای هر فردی به جا خواهد گذاشت. 

هتل پنج ستاره سوئنو دیلاکس


۲-هتل‌های زنجیره‌ای کایا

هتل‌های کایا بلک و کایا پلازو گلف دو هتل عظیم و با شکوه در میان باغ‌های کایا هستند. لذت آفتاب گرفتن در ساحل اختصاصی این هتل قطعا خستگی مسافران را از تن بیرون می‌کند. فضای باز وسیع و چشم‌نواز همراه با چشم‌انداز زیبا‌ از دلایلی هستند که به اقامت شما در هتل‌های کایا لذت دو چندان می‌بخشند. هتل‌های کایا، یعنی کایا بلک و کایا پلازو دو هتل ۵ ستاره با سرویس UALL  بوده و سالانه از مسافران بین‌المللی میزبانی می‌کنند. چشم انداز باغ و دریا، اتاق‌های وسیع، دکوراسیون مدرن و البته تفریحات آبی هتل کایا می‌توانند جایی برای تجدید قوا و بازیابی حس طراوت و تازگی و البته سپری کردن اوقاتی خوش در سواحل آنتالیا باشند. در هتل های کایا رستوران‌های متعدد بین‌المللی از شما پذیرایی کرده و تجربه ای خاص و فراموش نشدنی را رقم می‌زنند. هتل‌های کایا برای سفر‌های خانوادگی، مجردی یا حتی برای ماه عسل نیز انتخاب مناسبی به شمار می‌رود.

هتل کایا بلک آنتالیا


۳–هتل آدالیا الیت

هتل آدالیا الیت در منطقه لارا قرار گرفته است و از دسته هتل‌هایی است که می‌توان تمام طول سفر را در آن خوش گذراند بی آن که از اقامتتان خسته و دل زده شوید. هتل آدالیا الیت لارا یک هتل ۵ ستاره با خدمات UALL بوده و تا کنون رضایت اغلب مسافران را به دست آورده است. این هتل به قصر سفید لارا نیز شهرت دارد. ترکیب باغ، استخر و ساحل اختصاصی باعث می‌شود تا این هتل در منطقه‌ای زیبا و چشم‌نواز و در عین حال خوش آب و هوا قرار گرفته باشد. در بین‌هتل‌های آنتالیا، هتل آدالیا الیت دسترسی بسیار مناسبی به مراکز خرید و دیدنی‌های آنتالیا دارد. این هتل نیز تمام خدمات را با کیفیت بالا در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا همه مسافران اقامتی شایسته را تجربه نمایند. در این هتل آمفی تئاتر، استخرآب‌گرم  روباز، رستوران و کافی‌بار، پارک آبی وسیع، خدمات ویژه کودکان و سایر خدمات رفاهی، تفریحی و ورزشی به صورت نامحدود در دسترس مهمانان هتل آدالیا الیت قرار می‌گیرد. 

هتل پنج ستاره آدالیا الیت لارا


۴-هتل‌های زنجیره‌ای لیماک 

اگر منطقه‌‌ی لارا را برای اقامت خود در نوروز انتخاب کرده‌اید، در کنار هتل آدالیا الیت لارا، هتل‌ لیماک لارا و اگر در منطقه‌ی بلک به دنبال هتل مناسب می‌گردید، هتل لیماک آتلانتیس می‌توانند اقامتی شایسته و درخور را به مسافران ارائه نماید. هتل‌های لیماک برای سفر‌های خانوادگی بسیار مناسب بوده و می‌توانند رضایت شما با هر سن و سالی را به دست آورند. در هتل لیماک لارا کودکان فراموش نمی‌شوند؛ استخرو پارک آبی ویژه کودکان، خدمات نگهداری از کودک، کارگاه‌های فعالیت‌های خلاقانه مثل پخت پیتزا و.. از جمله خدماتی است که این هتل را برای سفرهای خانوادگی تبدیل به انتخابی ایده‌آل می‌کند. در کنار خدمات ویژه کودکان، بزرگسالان نیز می‌توانند از اسپا، ماساژ، استخر آب‌گرم روباز، تفریحات شبانه،‌ پارک‌های آبی مهیج و ساحل اختصاصی لذت ببرند. 

هتل لیماک لارا در آنتالیا ترکیه

۵-هتل کالیستا لاکچری

کالیستا لاکچری جایی است که در آن یک اقامت لوکس و مجلل را تجربه می‌کنید. این هتل با ارائه خدمات UALL و امکانات رفاهی بالا می‌‌تواند نظر مشکل‌پسندان را نیز به دست آورد. در کنار اتاق‌های لوکس و مدرن این هتل،‌ امکانات دیگری مثل استخر، ساحل اختصاصی، حمام ترکی، استخر، زمین گلف، تفریحات آبی خاص مثل قایق سواری و… در اختیار مسافران این هتل قرار می‌گیرد. تنوع اتاق‌ها نیز در هتل کالیستا لاکچری بسیار بالا بوده و در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید از انواع اتاق مثل سوئیت‌های خانوادگی، سوپریور، ویلا و… بهره‌مند شوید. 

هتل کالیستا لاکچری

در این مطلب اشاره‌ای به بهترین هتل‌های آنتالیا برای اقامت در عید نوروز داشتیم؛ در صورتی که تمایل دارید با هر بودجه‌ای اقامتی دلپذیر و آسوده را در سفر به آنتالیا داشته باشید، می‌توانید از آژانس مسافرتی آریاک سفر کمک بگیرید.


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk