https://gateway.aryaktravel.com/api/

معرفی هتل رافلز و فیرمونت در دوحه قطر

هتل های VIP الهه ارباب جعفری 23 اردیبهشت ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هتل رافلز و هتل فیرمونت در شهر دوحه، هتل‌های دوقلوی فوق لوکسی هستند که نقش پررنگی در جام جهانی قطر ایفا کرده‌اند. یک ساختمان هلالی شکل با معماری حیرت انگیز و خیره کننده که در دنیا سر و صدا کرد. هتل ۵ ستاره رافلز و فیرمونت دوحه در کشور قطر مرز‌های رفاه و آسودگی یک اقامت را جا به جا می‌کنند.


معرفی هتل رافلز و فیرمونت قطر

بی شک قطر یکی از کشور‌هایی است که رشد تکنولوژی، علم و صد البته رشد صنعت گردشگری به شکل محسوسی در آن حس می‌شود. با این که قطر کشور نسبتا کوچکی به شمار می‌رود اما با برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ مورد توجه جهان قرار گرفت و با موج عظیمی از مسافر و بازدیدکننده مواجه شد. قطر از سال‌ها پیش برای میزبانی از جام جهانی برنامه ریزی کرده بود و بسیار خوش درخشید. یکی از مهم‌ترین اقدامات این کشور توسعه صنعت هتلداری، احداث و ارتقا هتل‌های این کشور بود. در بین تمام هتل‌های ۵ ستاره قطر، هتل رافلز و فیرمونت مثل نگینی درخشان نظر هر مسافری را به خود جلب می‌کرد. بر اساس نظرات مسافران، اقامت در این هتل‌ها بسیار دلپذیر بوده و از هر جهت امتیاز کامل را از آن خود می‌کنند. در ادامه به معرفی هتل رافلز و فیرمونت و خدمات آن‌ها می‌پردازیم. این دو هتل از دسته اقامتگاه‌هایی هستند که تنها با یک تصویر و حتی با یک نگاه می‌توان به کیفیت خدمات و امکانات آن‌ها پی برد. با این وجود قصد داریم در این مطلب به امکانات هتل رافلز دوحه و هتل فیرمونت دوحه نگاهی دقیق‌تر داشته باشیم.

قبل از هر چیز باید بدانید که این ساختمان که از دور به شکل دو شمشیر است، حاصل همکاری دو شرکت مشهور هتلداری یعنی برند رافلز و فیرمونت بوده و در حقیقت زمانی که به این هتل نگاه می‌کنید، شاهد دو هتل رو به روی هم هستید. نکته‌ی جالب دیگری که درباره این هتل وجود دارد این است که این دو هتل از مرز ساحل پیشروی کرده و روی آب تاسیس شده‌اند؛ در حقیقت با خاکریزی وسیع، مرز ساحل به دریا افزایش پیدا کرده تا این ساختمان عظیم جلوه‌ی باشکوه‌تری به خود بگیرد. این هتل دو قلو با همکاری شرکت هتل سازی رافلز و فیرمونت در سال ۲۰۲۲ به طور ویژه برای پذیرایی از مسافران جام جهانی تاسیس شد. 

هتل رافلز و فیرمونت دوحه


هتل رافلز دوحه

هتل سمت چپ، متعلق به برند رافلز است. دکوراسیون چشم نواز، زمین و پیانوی سفید رنگ و لوستری ۴۲ متری که از سقف آویزان شده است اولین ویژگی‌هایی است که هنگام ورود به هتل، متوجه آن‌ها خواهید شد. این هتل مناسب افرادی است که تمایل به اکتشاف و ماجراجویی در دل فرهنگ قطر را دارند، سبک دکوراسیون هتل رافلز به فرهنگ قطر نزدیک بوده و تجربه‌ی ملموس‌تری از سفر به قطر را به مهمانان‌اش القا می‌کند. این هتل به طور کلی شامل ۱۳۲ واحد اقامتی فوق لوکس و متنوع است بعضی از این سوئیت‌ها رو به شهر و دیگر اتاق‌ها رو به خلیج فارس هستند. تمام اتاق‌ها دارای تراس هستند و از نظر دکوراسیون و طراحی داخلی بسیار چشم نواز هستند. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به استخر، باشگاه بدنسازی، پارکینگ، اینترنت و روم سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد. 

هتل رافلز دوحه قطر


هتل فیرمونت دوحه

از سمت دیگر هتل فیرمونت سبک کلاسیک تری دارد و مرتفع‌ترین لوستر جهان، با ارتفاع ۵۶ متر را در قلب خود جا داده است. هتل فیرموند مناسب افرادی است که تمایل دارند با خانواده‌ی خود اقامتی دلپذیر را تجربه کنند. هتل فیرمونت سبک دکوراسیون مدرن‌تر و لوکس‌تری دارد؛ دیوار‌های تزئین شده با طلاهای ۱۸ عیار یکی از این ویژگی‌ها است. هتل فیرمونت ۳۶۲ سوئیت برای اقامت را در اختیار مسافران قطر قرار می‌دهد. هتل ۵ ستاره فیرمونت دوحه محلی مناسب برای داشتن یک اقامت با کیفیت و آسوده برای یک جمع خانوادگی است. صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، بار و رستوران از جمله امکاناتی است که تمام مهمانان به آن‌ها دسترسی دارند. 

ضمنا در هر دو هتل امکان رزرو سالن میتینگ، سالن عروسی و سال جلسه در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.  

هتل فیرمونت دوحه قطر


سخن آخر 

در این مطلب به ساختمان مشهور کاتارا که در اختیار دو هتل رافلز و فیرمونت قرار دارد، پرداختیم. این هتل‌ها با امکانات رفاهی و خدمات مناسبی که ارائه می‌دهند، قادرند تا رضایت هر سلیقه‌ای به دست آورده و خاطرات سفر به قطر را به شکل متفاوتی رقم بزنند.  



مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk