https://gateway.aryaktravel.com/api/

۳ مقصد ایده آل برای سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳

راهنمای سفر الهه ارباب جعفری 30 بهمن ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب ۳ مقصد همیشگی و مناسب با هر سلیقه‌ای را برای سفر نوروزی معرفی نمودیم. در صورتی که تمایل دارید برای نوروز ۱۴۰۳ سفر خارجی خود را برنامه ریزی کنید؛ این محتوا برای شما تهیه شده است.

بهترین مقصد برای سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳

با فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۳ مثل تمام عیدهای گذشته ۱۳ روز تعطیلات پیش رو قرار دارد که برخی آن را برای دید و بازدید و برخی هم آن را برای سفر برنامه ریزی می‌کنند. اگر شما هنوز برنامه‌ای برای این تعطیلات بهاری در نظر ندارید، پیشنهاد ما یک سفر خارجی مطلوب اما به صرفه است. ۱۳ روز تعطیلی نوروز فرصت خوبی است تا به راحتی به کشور‌های اطراف سفر کنید و سال نوی خود را متفاوت شروع کنید. در این مطلب قصد داریم ۳ مقصد مناسب و خوش آب و هوا برای سفرهای نوروزی را به شما معرفی کنیم و اگر دغدغه انتخاب مقصد را دارید، بتوانید به سادگی بدانید که برای سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳، کدام مقصد را انتخاب کنید. 

در نوروز ۱۴۰۳ به ترکیه سفر کنید

ترکیه از کشورهای همسایه و البته یکی از محبوب‌ترین مقاصد بین تمام مردم دنیاست؛ به طوری که در فصل‌های خوش آب و هوا مثل بهار و تابستان تمام نوار‌های ساحلی آنتالیا در این کشور میزبان مسافرانی از نقاط مختلف دنیا هستند. زیبایی شهرهایی مثل استانبول، آلانیا و البته آنتالیای مشهور بر هیچکس پوشیده نیست، اما بگذارید  یکی از بهترین مناطق مناسب برای سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳ آن هم در کشور ترکیه را بهتر معرفی کنیم. 

انتخاب آنتالیا برای سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳  

با شروع فصل بهار خورشید روی نوار ساحلی آنتالیا پهن می‌شود و گرمای مطلوب آن باعث می‌شود تا تفریحات ساحلی و آبی به رونق بیافتد. اگر تمایل دارید خستگی سال را جا بگذارید و برای تجدید انرژی سفر کنید،تور‌های نوروزی آنتالیا می‌توانند راهگشا باشند! بهترین زمان سفر به آنتالیا با شروع بهار یعنی فروردین ماه آغاز شده و تا اواخر تابستان ادامه پیدا می‌کند. در این بازه‌‌ی زمانی هتل‌ها‌ی مشهوری مثل هتل‌های زنجیره ای سوئنو، کایا و لیماک بالاترین سطح خدمات را مسافران ارائه می‌کنند. تجربه‌ی اقامت در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره‌ی آنتالیا می‌تواند همان تعطیلات رویایی دلخواه هر مسافری را رقم بزند. آنتالیا برای سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳ یک مقصد ایده آل به شمار می‌رود چرا که تمام گروه‌های سنی می‌توانند از دیدنی‌ها و جاذبه‌های متنوع این شهر بهره ببرند. 

سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳ به آنتالیا

برای سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳ به سریلانکا سفر کنید

نگین سبز آسیا یا همان سریلانکا می‌تواند همان مقصد بی‌نظیری باشد که برای سفر خارجی نوروز ۱۴۰۳ انتخاب می‌کنید. تور ترکیبی سریلانکا مسافران را به سه شهر کلمبو، کندی و بنتوتا برده و شگفتی‌های این کشور را به خاطره‌ای جذاب و متفاوت برای آن‌ها تبدیل می‌کند. طبیعت فوق بکر و حیات وحش  بی‌نظیر و سواحل ماسه‌ای خیره کننده سریلانکا می‌تواند خستگی جسم روح را برطرف کرده و انرژی مضاعفی را به هر مسافری القا کند. در کنار محیط زیست جذاب این کشور، هتل‌های خاص و جذاب این کشور با دکوراسیون زیبا و امکانات رفاهی بالا اقامت شما در این کشور را به بهترین شکل رقم زده و رضایت شما را به دست می‌آورند. فروردین و اردیبهشت و همینطور آذر و دی ماه زمان‌هایی هستند که سریلانکا بیشترین گردشگر را به خود می‌بیند. در صورتی که قصد سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳ را دارید، می‌توانید روی بازدید از ۳ شهر سریلانکا با تور ترکیبی به عنوان یک گزینه ی مقرون به صرفه و متفاوت، توجه بیشتری داشته باشید .

سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳ به سریلانکا

برای سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳ پاریس را از یاد نبرید

با سفر به پاریس تعطیلات نوروز را لوکس و خاص بگذرانید. اگر از افرادی هستید که همیشه آرزوی بازدید از پاریس را داشته‌اید، یا اگر تمایل دارید به جای ساحل و طبیعت در مغازه‌های لوکس شانزلیزه قدم بزنید و در دیدنی‌ترین مناطق پاریس محو معماری و تاریخ شوید؛ بی شک باید سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳ را برای فرانسه برنامه‌ریزی کنید. تور پاریس مسافران را به کشف هنر و زیبایی، معماری‌های باشکوه و تاریخی پر فراز و نشیب دعوت می‌کند؛ مسافران در پاریس از دیدنی‌های معروفی مثل ایفل، طاق پیروزی،‌ خیابان شانزلیزه،‌ سالن اپرای گارنیه و دیگر دیدنی‌های فاخر پاریس بازدید می‌کنند. این سفر برای تمام اعضای خانواده مناسب و دلچسب بوده و می‌تواند یک انتخاب عالی برای شروع سال نو باشد. 



سفر خارجی در نوروز ۱۴۰۳ به فرانسه


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk