https://gateway.aryaktravel.com/api/
راهنمای سفر الهه ارباب جعفری 28 دی ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
حتما شما هم خاطرات جذاب و هیجان انگیزی از سفر اطرافیان‌تان به دبی را شنیده باشید؛ یا شاید تصاویری از این شهر مدرن در شبکه‌های اجتماعی نظر شما را جلب کرده باشد؛ شاید هم قصد سفر به دبی را دارید و تمایل دارید قبل از سفر خود تفریحات مهیج دبی را بیشتر بشناسید و برنامه سفر خود را بهتر اولویت بندی کنید. در این مطلب قصد داریم بهترین تفریحات مهیج دبی را به شما معرفی کنیم.

تشنه هیجان هستید؟ به دبی سفر کنید!

حتما شما هم خاطرات جذاب و هیجان انگیزی از سفر اطرافیان‌تان به دبی را شنیده باشید؛ یا شاید تصاویری از این شهر مدرن در شبکه‌های اجتماعی نظر شما را جلب کرده باشد؛ شاید هم قصد سفر به دبی را دارید و تمایل دارید قبل از سفر خود تفریحات مهیج دبی را بیشتر بشناسید و برنامه سفر خود را بهتر اولویت بندی کنید. در این مطلب قصد داریم بهترین تفریحات مهیج دبی را به شما معرفی کنیم.

ساحل کایت دبی

ساحل کایت دبی مرکز تفریحات مهیج

تفریحات ساحلی همیشه حس و حال دیگری دارند و به خوبی یک سفر مهیج را معنا می‌کنند. اگر به دبی سفر کردید اصلا ساحل کایت را از قلم نیندازید. قبل از هر چیز باید بدانید در ساحل کایت خبری از فضای آرام برای استراحت و تماشای دریا نیست! این ساحل برای آن مسافرانی مناسب است که قصد دارند بالاترین سطح آدرنالین و هیجان را در سفر به دبی تجربه کنند. ساحل کایت در بین تفریحات مهیج دبی نقش پررنگی دارد؛ یک مکان شلوغ و پر سر و صدا که ناخودآگاه شور و هیجان را به شما نیز منتقل می‌کند. 

در ساحل کایت دبی می‌توانید بهترین تفریحات مهیج دبی از جمله کایت سواری، تفریحات آبی، کایاک سواری، موج سواری، بادبادک بازی و از تفریحات مشابه لذت ببرید؛ البته در نظر داشته باشید که پیست پیاده‌روی ساحل کایت هم یک مکان عالی برای ورزش و گذراندن اوقات فراغت به شمار می‌رود و پیشنهاد می‌کنیم از آن‌ ساده گذر نکنید.

سافاری در شن‌های طلایی دبی

تا دبی سفر کنید و سافاری در دل تپه های شنی را از دست بدهید؟ سافاری در دل تپه‌های شن‌های طلایی دبی یا با نام اصلی آن دون بشینگ (Dune Bashing) یکی از مشهورترین تفریحات مهیج دبی است. شاید در نظر اول تصوری از این تفریح نداشته باشید اما اگر از افرادی که سافاری با ماشین‌های آفرود را تجربه کرده‌اند بپرسید، حتما پیشنهاد انجام این فعالیت مهیج را به شما می‌دهند. تنها باید توجه داشته باشید که برای تجربه این تفریح هیجان انگیز باید تور دبی خود را در بهترین زمان آب و هوا رزرو کنید چرا که تابستان های دبی و بویژه بیابان‌های آن بسیار سوزان و گرم هستند. 

سافاری در دبی

طولانی‌ترین زیپ لاین دنیا در دبی

عاشق پرواز و سرعت هستید و مایلید تا بالاترین میزان هیجان را تجربه کنید؟ راس الخیمه جایی است که طولانی‌ترین زیپ لاین ثبت شده در دنیا را به شما هدیه می‌کند. در بالای قله جبل جیس در راس الخیمه دبی می‌توانید با هیجان کم‌نظیری مواجه شوید و با سرعتی حدود ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت یک پرواز بی نظیر را در خاطرات سفر به دبی ثبت کنید. زیپ لاین به طور کل یکی از تفریحات خاص و مهیج در هر نقطه‌ای است اما برای تجربه طولانی ترین زیپ‌لاین تنها باید به دبی سفر کنید. این تفریح در بالاترین سطح امنیت اجرا می‌شود و دولت نظارت ویژه‌ای بر امنیت و کیفیت این تفریح در دبی دارد؛ پس اگر دلتان پروازی به یادماندنی را می‌طلبد، قطعا زیپ لاین جبل جیس در راس الخیمه رضایت شما را به دست خواهد آورد.


پارک‌های آبی دبی زیر آفتاب درخشان

آب‌تنی زیر آفتاب گرم دبی، آن هم همراه با هیجان و تجربه سرسره‌های مرتفع پارک‌های آبی دبی قطعا برای هر سن و سالی جذاب و سرگرم کننده است. در بین تفریحات مهیج دبی، پارک‌های آبی این شهر جایگاهی بالا دارد. اگر با خانواده یا با دوستان عازم دبی هستید حتما در برنامه سفرتان پارک‌های آبی دبی را در نظر بگیرید. بهترین پار‌های آبی دبی، پارک آبی آتلانتیس، وایلد وادی، پارک آبی لگولند و پارک آبی آیس لند هستند.

پیست اسکی سرپوشیده دبی

اسکی روی برف و تجربه‌ی آن در قلب یکی از گرم‌ترین شهر‌های خاورمیانه، نشان‌دهنده‌ی بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن در خدمت گردشگری است. اگر در گرمای دبی به دنبال تفریحی خاص و مهیج بودید، بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا انتظارتان را می‌کشد! شش هزار تُن برف، تله‌کابین و تی‌بار و البته ملاقات با پنگوئن‌ها و حال‌و‌هوای قطبی آن هم در دبی! یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌تواند سفر شما را متفاوت رقم بزند. نگران دسترسی به این پیست هم نباشید چرا که این پیست در مرکز خرید مشهور امارات قرار دارد و بعد از آن می‌توانید خود را به خرید، استراحت یا یک وعده غذای لذیذ مهمان کنید!

تفریحات مهیج دبی

دیگر فعالیت‌های مهیج دبی

در شهر مدرن دبی با تمام عجایب و سرگرمی‌هایش بعید به نظر می‌رسد فعالیتی شاد و سرگرم کننده نظر شما را جلب نکند و با نارضایتی به شهر خود بازگردید. تفریحات مهیج دبی تمامی ندارند و در کنار تمام مواردی که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم تفریحات دیگری مثل فرمول یک، هلیکوپتر سواری و تماشای برج خلیفه، فلای بوردینگ و جاذبه‌های سرگرم کننده‌ی دیگری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. تمام این موارد همراه با اقامت در هتل‌های لوکس و خدمات باکیفیت می‌توانند خاطرات خوشی را برای هر مسافری بسازند. 

در صورتی که تمایل دارید در بهترین زمان به دبی سفر کنید، تور پاییز و تور نوروزی دبی بهترین فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید برای تهیه تور دبی و سایر مقاصد خارجی از آریاک سفر کمک بگیرید. آژانس مسافرتی آریاک سفر یک آژانس مجرب و معتمد با بیش از ۲۰ سال سابقه است که می‌تواند با مشاوران خود، شما را در تهیه یک تور با کیفیت و مقرون به صرفه یاری نماید.



مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk