https://gateway.aryaktravel.com/api/

سفر نوروزی به آنتالیا با اقساط بدون بهره!

گردشگری الهه ارباب جعفری 11 دی ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
نقد یا اقساط تفاوتی ندارد! کارمزد و بهره‌ در کار نیست، با آریاک سفر بی‌دغدغه سفر کنید!

سفر نوروزی با اقساط بدون بهره

با نزدیک شدن به نوروز ۱۴۰۳ تب و تاب سفرهای نوروزی هم بیشتر می‌شود و زمزمه‌های برنامه ریزی برای سفر نیز به گوش می‌رسد. با گذشتن از فصل سرد زمستان نوبت به استراحت و تفریح در یک منطقه‌ی خوش آب و هوا می‌رسد و چه جایی بهتر از آنتالیا و سواحل آفتابی و طبیعت بکر و زیبای آن! کشور ترکیه یکی از محبوب‌ترین نقاط دیدنی برای ایرانی‌ها و اروپایی‌ها به شمار می‌رود و با آغاز بهار سیل جمعیت به سمت شهرهای این کشور روانه می‌شود. تور آنتالیا در این بین جزو یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری به ویژه در نوروز به شمار می‌رود. در این مطلب قصد داریم این مقصد خاص و مناسب برای سفر ارزان نوروزی را معرفی کنیم. 

آنتالیا در بهار

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا

همه چیز به این سوال برمی‌گردد؛ قصد شما از سفر به آنتالیا چیست؟  با شروع بهار و از اوایل فروردین موج هوای مطبوع هم به آنتالیا وارد و حضور گردشگران نیز به شکل محسوسی دیده می‌شود. آنتالیا یکی از توریستی‌ترین شهرهای ساحلی جهان با هتل‌های ۵ ستاره‌ی مشهورش در بهار و تابستان مملو از حضور گردشگران بین‌المللی است. بهار و تابستان دو فصل ایده‌آل و مناسب برای لذت بردن از تفریحات آبی و طبیعت بکر این شهر است. ناگفته نماند در فصل بهار نسبت به تابستان می‌توان ازدحام جمعیت کمتری را تجربه کرد و از همین جهت شاید بتوان تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ را فرصتی برای سفر به آنتالیا در آب و هوایی مطلوب دانست. 

در مقابل زمستان و پاییز آنتالیا کوچه‌های خلوت و سکوت شهر را به شما هدیه می‌کنند و اگر تمایل دارید از هیاهوی شهر به دور باشید یا تفریحات تابستانی جذابیتی برای شما ندارند، می‌توانید با قیمتی بسیار پایین در زمستان به آنتالیا سفر کنید.
سواحل آنتالیا

جاذبه‌های دیدنی آنتالیا

آنتالیا ترکیه جایی است که می‌تواند رضایت خاطر هر سلیقه‌ای را جلب کند. طبیعت بکر و سواحل دریای مدیترانه در کنار جاذبه‌های تاریخی مشهور و ارزشمند آنتالیا و همینطور تفریحات آبی و پرهیجان و امکانات بالای گردشگری تنها گوشه‌ای از دلایلی است که افراد را برای سفر به آنتالیا ترغیب می‌کند. آنتالیا همان مقصدی است که هر سلیقه‌ای با هر سن و سالی از سپری کردن اوقات فراغت در آن لذت می‌برند یک شهر برای تمام گروه‌های سنی و جاذبه‌هایی که شاید بارها ارزش تجربه‌کردن را داشته باشند.



سواحل معروف آنتالیا

سواحل و تفریحات آبی اصلی ترین قطب گردشگری آنتالیا هستند. سواحل سفید وماسه‌ای نرم و آب زلال دریا همراه با نور و گرمای خورشید و البته تفریحات آبی مهیج همان ترکیب رویایی و ایده‌آل برای یک استراحت لذت بخش را برای هر مسافری به ارمغان می‌آورد. در بین تمام سواحل مشهور آنتالیا ساحل لارا هم از نظر موقعیت مکانی و هم از نظر حضور هتل‌های ۵ ستاره‌ی آنتالیا محبوبیت بیشتری دارد و از مسافران بیشتری میزبانی می‌کند؛ اما در کنار ساحل لارا آنتالیا سواحل کمر، بلک و سیده برای سفر نوروزی به آنتالیا می‌توانند گزینه‌ی مناسب و وسوسه‌انگیزی باشند. 




جاذبه‌های تاریخی آنتالیا 

ترکیه کشوری با تاریخ غنی و حکومت‌های متعدد است و همین باعث می‌شود آثار به جا مانده و جاذبه‌های تاریخی ارزشمندی را بتوانید در سراسر این کشور بویژه در استانبول و آنتالیا مشاهده کنید. جاذبه‌های تاریخی و باستانی‌ می‌توانند در کنار تفریحات آب و سایر فعالیت‌های جذاب این شهر برنامه‌ی سفر شما را به شکل ویژه‌ای سفر چند روزه‌ی شما را متفاوت و خاطره‌انگیز رقم بزنند. در صورتی که برنامه ی سفر با تور آنتالیا در عید نوروز ۱۴۰۳ را دارید پیشنهاد می‌کنیم از جاذبه‌های تاریخی مهم این شهر مثل دروازه هادریان، آمفی‌تئاتر آسپندوس، حمام رومی، موزه آتاتورک، برج ساعت آنتالیا، غار کارائین و دیگر جاهای دیدنی آنتالیا بازدید نمایید.


تور نوروزی نقد و اقساط بدون بهره جاذبه آنتالیا

اگر در حال برنامه‌ریزی برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ هستید، باید در کنار سایر مقاصد گردشگری نگاه ویژه‌ای به آنتالیا داشته باشید. جاذبه‌های سرگرم‌کننده‌ی آنتالیا، طبیعت بکر و چشم نواز، مراکز خرید و سوغاتی‌های وسوسه‌انگیز در کنار اقامت فوق‌العاده راحت در هتل‌های ۵ ستاره UALL آنتالیا می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را برای مسافران رقم بزنند. 

در صورتی که قصد تهیه تور‌ آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ را دارید پیشنهاد می‌کنیم از یک مجری معتبر و با سابقه مثل آژانس مسافرتی آریاک سفر کمک بگیرید. آریاک سفر با بیش از ۲۰ سال سابقه و با کارشناسان ماهر و خبره‌ی خود می‌تواند سفر نوروزی شما را چه به مقصد آنتالیا و چه به مقاصد دیگر مثل اروپا، آسیای شرقی و… به بهترین شکل رقم زده و با هزینه‌ای مقرون به صرفه خدمات باکیفیت و در سطح بالایی را به مخاطبان خود ارائه کند. ضمنا در صورتی که قصد سفر به این مقصد محبوب را دارید می‌توانید از شرایط اقساط تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ نیز بهره ببرید؛ آژانس مسافرتی آریاک سفر تور قسطی آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ را بدون کارمزد و با اقساط ۵ ماهه و با پیش پرداخت‌های متنوع در اختیار مسافران خود قرار داده است. برای اطلاعات بیشتر از تور آنتالیا اقساطی ویژه عید ۱۴۰۳ می‌توانید با شماره ۰۲۱۵۷۸۱۶ یا سایر راه‌های ارتباطی تماس حاصل فرمایید.



مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk