https://gateway.aryaktravel.com/api/
گردشگری الهه ارباب جعفری 30 فروردین ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه
اگر شما هم مسافر دبی هستید و دغدغه سرگرم کردن کودکانتان را دارید، با آریاک سفر همراه شوید تا بهترین سرگرمی های کودکانه دبی را بشناسید.

سفر به دبی با کودکان

یک سفر زمانی در بهترین حالت خود پیش می‌رود که تمام همسفران از سپری کردن اوقات در مقصد به صورت تمام و کمال، لذت ببرند. اگر شما هم با خانواده و به خصوص با کودکان عازم دبی هستید خوب است به فکر اوقات فراغت آن‌ها هم باشید. تور دبی به تنهایی می‌تواند خاطره ساز سفر گردشگران باشد این شهر شگفت انگیز با جاذبه‌های طبیعی و مصنوعی خود در لیست پرترددترین شهر‌ها از نظر گردشگری قرار دارد پس اشتباه نیست اگر بگوییم که در دبی هرگز حوصله شما سر نمی‌رود و همیشه جایی برای بازدید وجود خواهد داشت. سفر به دبی با کودکان یا همراه با دوستان، فرقی نمی‌کند؛ همه مسافران در این شهر اوقات خوشی را سپری خواهد کرد. در این قسمت از مجله‌ی گردشگری با ما همراه شوید تا بدانید در سفرتان با تور دبی چطور خاطراتی به یادماندنی برای فرزندان خود به یادگار بگذارید.  

سفر به دبی با کودک


دبی شهری خانوادگی

اگر در جستجوی مقصدی امن با جوی خانوادگی هستید دبی باید جزو اولین گزینه‌هایی باشد که به ذهنتان می‌رسد. دبی از نظر هزینه، مسافت، تعدد جاذبه‌های گردشگری و البته تفریحات خانوادگی در لیست برترین شهر‌های دنیا قرار می‌گیرد. در ادامه به محبوب‌ترین جاذبه‌ها و تفریحات خانوادگی می‌پردازیم که می‌توانند تاثیر مستقیمی در کیفیت سفر شما و فرزندانتان داشته باشند. 


شهر کودکان 

شهر کودکان(Children's city) اولین گزینه‌ی پیش رو برای والدینی است که تمایل دارند فرزندانشان را با علوم مختلف آشنا کنند. شهر کودکان دبی فرصت خوبی است تا علاوه بر تفریح و بازی، دانش کودکان خود را نسبت به آناتومی بدن انسان، زمین شناسی، جانوران و فرهنگ مردم دنیا بالا برده و با یک تیر دو نشان بزنید. دکوراسیون جذاب با بخش‌های متنوعی که در شهر کودکان دبی قرار دارد، باعث می‌شود کودکان با لذت نسبت به یادگیری علم ترغیب شوند و همزمان خاطراتی خوش از سفر به دبی را با خود همراه داشته باشند. در نظر داشته باشید که شهر کودکان با هدف آموزش به کودکان ۲ تا ۱۵ سال تاسیس شده است. در صورتی که تولد فرزند شما نزدیک باشد، سالن مخصوص تولد شهر کودکان، انتخاب خوبی برای برگزاری جشن تولد خواهد بود. 

شهر کودکان دبی


دلفیناریوم

کودکان همیشه عاشق ارتباط گرفتن با حیوانات و تجربه‌ی موقعیت‌های هیجان‌انگیز هستند؛ پس چه انتخابی از این بهتر که حین سفر به دبی با کودکان خود سری هم دلفیناریوم دبی بزنید. دلفیناریوم مرکزی جذاب و پرطرفدار برای تماشای نمایش دلفین‌ها و آشنایی با سبک زندگی آن‌هاست. نمایش دلفین‌ها، نوازش و شناخت دلفین‌ها بی شک یکی از به یادماندنی‌ترین خاطرات فرزندان شما از سفر به دبی خواهد بود. 

دلفیناریوم

آکواریوم

تا دبی مال که می‌روید حتما سری هم به آکواریوم معروف دبی(در طبقه‌ی همکف) بزنید. بعد از یک خرید رضایت بخش و سپری کردن اوقاتی خوش در دبی مال، همراه با کودکانتان به طبقه همکف بروید تا تکه‌ای از اقیانوس و عجایبش را در تونلی شیشه‌ای ببینید. قدم زدن در تونل طویل و شیشه‌ای این آکواریوم نه تنها برای کودکان، بلکه برای هر بزرگسالی جذاب و خیره کننده است. اگر از ما می‌شنوید، بازدید از این آکواریوم عظیم می‌تواند فرصتی باشد که بهترین خاطراتتان از سفر به دبی با کودکان و خانواده را بسازید.  


آکواریوم دبی


پیست اسکی 

اگر درباره‌ی جاذبه های گردشگری دبی در مجله گردشگری آریاک سفر خوانده باشید، خوب می‌دانید که اسکی روی برف درست در میان گرمای تابستان عجیب نیست! پیست اسکی سرپوشیده‌ی دبی یک فرصت هیجان انگیز و سرگرم‌کننده برای کودکان و بزرگسالانی است که به اسکی علاقه‌مند هستند. بخش‌های مختلف پیست اسکی دبی شرایط مناسبی را فراهم می‌کنند تا والدین با کودکان خود اوقات شاد و هیجان انگیزی را سپری کنند. 

اسکی در دبی


لگولند

این تنها کودکان نیستند که با لگوسازی غرق لذت می‌شوند. اگر شما هم از دوستداران لگو سازی هستید باید مستقیم به سمت لگولند دبی بروید. لگولند یکی از جدیدترین شهربازی‌های دبی است که با بیش از ۴۰ بازی سواری، سرسره‌های آبی، سینما و نمایش و بخش‌های متنوع و جذاب از شما پذیرایی می‌کند. اغلب بخش‌های این پارک موضوعی برای کودکان طراحی شده‌اند تا خلاقیت آ‌ها را پرورش دهد؛ اما در این بین والدین هم تفریحات و فعالیت های جذابی در دسترس دارند که باعث می‌شود تمام اعضای خانواده از این پارک بزرگ و رنگارنگ لذت ببرند. توجه داشته باشید که برای تفریح در لگولند دبی باید لباس‌های راحت بپوشید و لباس شنا را هم فراموش نکنید!

لگولند دبی

شهربازی

دبی یکی از شهرهای مدرن و شناخته شده‌ای است که بیشترین پارک های تفریحی و موضوعی را در دل خود جای داده است که باعث می‌شود سفر به دبی با کودکان دلپذیر و پر از اوقات خوش سپری شود. کیدزانیا و آی ام جی ورلد، دو شهر بازی مشهور و محبوب دبی هستند که می‌توانند هیجان کودکان را به اوج خود برسانند.

کیدزانیا

 کیدزانیا یک شهر بازی متفاوت و جذاب است که کودکان می‌توانند مثل بزرگسالان شغل مورد نظرشان را انجام دهند و بابت فعالیت خود حقوق بگیرند! این پارک به کودکان اجازه می‌دهد تا اغلب شغل‌ها را امتحان کنند و در دنیای بزرگسالی غرق شوند. کیدزانیا دبی یک شهر کوچک با تمام امکانات و جزئیات مثل سوپرمارکت، اداره، بانک و… است که در ابعاد کوچکتر برای تجربه دنیای بزرگسالی تهیه شده است. کیدزانیا در ۶۰ کشور دنیا شعبه دارد و از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. 

کیدزانیا دبی

آی ام جی ورلد

این شهربازی ۱۴۰ هزار متر مربع وسعت داشته و به عنوان بزرگترین شهربازی سرپوشیده‌ی دنیا شناخته می‌شود که باید برای آن از قبل برنامه ریزی داشته باشید. شهر بازی آی ام جی ورلد دارای ۴ تم مختلف و ماجراجویانه است که هر کودکی را به خود مجذوب می‌کند. این شهربازی جایی است که باید در سفر به دبی با کودکان خود، از آن بازدید کنید. بخش‌های مختلف این شهربازی مناسب کودکانی است که به دنیای مارول، دایناسورها و… علاقه‌مند هستند. در این بین برای استراحت می‌توانید به کافه‌ها و رستوران‌های معتبر پارک هم سری بزنید و انرژی از دست رفته را به بدن بازگردانید.

آی ام جی ورلد

شتر سواری

به دبی که فکر می‌کنیم بعد از برج های بلند و آسمان خراش‌های مرتفع آن، کویر‌های وسیع به ذهنمان می‌رسد. یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این شهر هم به گذران اوقات فراغت و فعالیت‌های جذاب و متفاوت در کویرها و بیابان‌های شنی آن ارتباط پیدا می‌کند. در صورتی که  سفر به دبی با کودکان را در نظر دارید، باید شترسواری را حتما در برنامه سفر خود بگنجانید. 

شتر سواری در دبی

پارک های آبی

در بین تمام تفریحات و فعالیت‌هایی که برای سفر به دبی با کودکان نام بردیم، پارک‌های آبی بسیار مقرون به صرفه هستند . می‌توانند گزینه خوبی باشند که زیر گرمای آفتاب، تنی به آب بزنید و در کنار کودکان خود از سفر به دبی لذت ببرید. پار‌ک‌های وایلد وادی و واندرلند دو پارک آبی مشهور و زبانزد در دنیا هستند که همیشه مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرند. این پارک‌های آبی بخش ویژه بزرگسالان و کودکان را در دسترس مسافران قرار می‌دهند تا همه‌ی اعضای خانواده هیجان را به خوبی تجربه کنند و خاطرات به یادماندنی‌ای از سفر به دبی با کودکان دلبندشان باقی بگذارند. 

پارک آبی در دبی



سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم محبوب‌ترین فعالیت‌هایی که در سفر به دبی با کودکان می‌توانید داشته باشید را معرفی کنیم. در صورتی که تمایل دارید به دبی سفر کنید با مشاوران آریاک سفر در ارتباط باشید تا با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن به این شهر توریستی سفر کنید.


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk