https://gateway.aryaktravel.com/api/

بهار یا زمستان؟ در کدام فصل به تایلند سفر کنیم؟

راهنمای سفر الهه ارباب جعفری 22 دی ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

بهار یا زمستان؟ در کدام فصل به تایلند سفر کنیم؟

بالاخره نوبت به سفر با تور تایلند رسیده است و ایده‌ای ندارید که در کدام فصل باید به این کشور سفر کنید؟ آریاک سفر با شماست تا درباره بهترین زمان سفر به تایلند و بهترین و مشهورترین شهرهای آن یعنی پوکت، پاتایا و بانکوک، اطلاعات کافی و کاملی به شما بدهد. بدون مقدمه به سراغ معرفی اقلیم تایلند می‌رویم تا انتخاب برای شما آسان‌تر شود. 


آب و هوای کلی تایلند 

تایلند به واسطه قرار گیری نزدیک خط استوا، به عنوان یک کشور گرمسیری شناخته می‌شود. رطوبت و گرما و آب و هوایی استوایی یک تعریف کلی از شرایط تایلند هستند و تفاوت زیادی در زمان های مختلف به وجود نمی‌آید با این وجود برخی از مناطق شمالی یا جنوبی فصل های بیشتری را تجربه می‌کنند. با وجود اینکه تایلند تقریبا آب و هوایی یکسان دارد و در همه‌ی فصل‌ها می‌توان به این کشور سفر کرد اما میزان بارش باران‌های موسمی و درجه گرمای هوا دو نکته ای هستند که باید در سفر به تایلند برای آن‌ها برنامه ریزی کنید و بهترین فصل را انتخاب کنید. 


بهار بهترین زمان سفر به تایلند 

بهترین زمان سفر نوامبر تا مارس بهترین زمان سفر به تایلند است چرا که باران‌های موسمی شدت کمتری پیدا می‌کنند و فرصت گشت و گذار بیشتر از سایر زمان‌های سال فراهم می‌شود. جالب است بدانید که عید نوروز درست با بهترین آب و هوای تایلند مصادف است و تور تایلند نوروز ۱۴۰۲ فرصتی مناسب برای تجربه یک سفر ایده‌آل به تایلند را فراهم می‌کند.


تابستان تایلند

تابستان‌های تایلند گرم و شرجی است و در صورتی که تحمل گرما را ندارید این فصل برای سفر شما چندان مناسب نخواهد بود.همانطور که بالاتر اشاره کردیم نزدیکی تایلند به خط استوا باعث می‌شود که گرما بر تایلند غالب باشد و درجه گرما در تابستان بیشتر از سایر مواقع سال خواهد بود. ماه ژوئن گرم‌ترین و کم بارش ترین زمان در تایلند است که تنها دوستداران گرما می توانند این نوع از آب و هوا را تاب بیاورند. 

پاییز و زمستان تایلند

از اواسط پاییز تا زمستان تایلند زمان خلوت تری را نسبت به بهار تجربه می‌کند. این فصل‌ها مناسب افرادی است که تمایل دارند در زمان خلوتی به این کشور سفر کنند. در صورتی که دوست دارید از شلوغی و ازدحام دور باشید، اواخر نوامبر و اوایل دسامبر بهترین زمان برای شما به شمار می‌رود تا با تور تایلند به شهرهای مورد نظر خود سفر کنید. 



مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk