https://gateway.aryaktravel.com/api/
هتل های اقتصادی الهه ارباب جعفری 29 شهریور ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هتل پنج ستاره ملیا گرند هرمیتاژ

هتل ملیا گرند هرمیتاژ

هتل ملیا گرند هرمیتاژ در وارنای پرتغال، خاطره ساز توریست‌های زیادی بوده و تا امروز که در حال خواندن این مطلب هستید، شهرت و کیفیت خود را درست مثل گذشته حفظ کرده است. اگر عازم وارنا‌ی بلغارستان هستید، خوب است دقت بیشتری برای اقامت چند روزه‌ی خود داشته باشید و از بین هتل‌های وارنا بهترین ارائه دهنده‌ی خدمات و امکانات را برگزینید. از نظر کیفیت و امکانات، به نظر اغلب مسافران وارنا، بین تمام هتل‌هایی که به صورت فشرده در نوار ساحلی وارنا قرار گرفته‌اند، هتل ملیا گرند هرمیتاژ انتخابی با اولویت بالاتری محسوب می‌شود. 

قابل تصور است هتل ۵ ستاره‌ی لوکسی که در کنار ساحل شن‌های طلایی معروف، با چشم‌انداز دریای سیاه و از سمتی دیگر نمایی از سرسبزی بی‌نظیر وارنا چه اقامت دلپذیری را می‌سازد؛ هنوز تمام نشده، بگذارید تا برایتان شرح دهیم با اقامت و انتخاب هتل ملیا گرند هرمیتاژ چه امکانات رفاهی و تفریحی در اختیار خواهید داشت.

به محض ورودتان از جو هتل، تا دکوراسیون و برخورد پرسنل و رسیدگی، درمی‌یابید که هزینه‌ای که بابت این اقامت پرداخته‌اید کاملا منطقی بوده و به نوعی اقامت‌تان مقرون به صرفه است. اغلب اتاق‌ها تراس‌هایی رو به مناظر خیره‌کننده دارند، در طول این سفر می‌توانید هر روز طلوع و غروب خورشید روی آب‌های دریای سیاه و شن‌های طلایی ساحل را از پنجره‌ی اتاق‌تان ببینید. پیشنهاد می‌کنیم غیر از امکانات هتل مثل استخر، پارک‌های آبی و ساحل اختصاصی، به فضای سرسبز و تپه‌های جنگلی وارنا که در نزدیکی هتل قرار دارند سری بزنید و از زیبایی و آب و هوای تازه‌ی جنگل هم برای بالا بردن کیفیت سفرتان بهره بگیرید. این هتل ۵ ستاره، به عنوان یکی از هتل‌های شناخته‌ شده در بین گردشگران چه از نظر منطقه‌ی هتل و چه از نظر خدمات، رضایت‌مندی سلایق مختلف را به دست می‌آورد.

با این که هتل ملیا گرند هرمیتاژ امکانات کاملی از جمله فروشگاه، خدمات تفریحی مثل زمین‌های بازی، تفریحات آبی ساحلی، خدمات ماساژ و… در دسترس مهمانان‌اش قرار می‌دهد، اما خالی از لطف نیست که در سفر به وارنا به مراکز تفریحی اطراف این هتل هم سری بزنید.



هتل هرمیتاژ

خبر خوب  اینکه این هتل زیبا هم با سرویس BB و هم با سرویس ALL پذیرای مسافران است.

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk