https://gateway.aryaktravel.com/api/
هتل های ویژه داخلی الهه ارباب جعفری 24 شهریور ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

طبیعی است اگر دلتان بخواهد در سفر به شیراز، به عنوان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری ایران، اقامتی دلپذیر و همه چیز تمام داشته باشید. خوشبختانه کیفیت اغلب اقامتگاه‌ها و هتل‌های این منطقه مثال زدنی است؛ با این حال تصمیم داریم تا در این مطلب، هتل بزرگ شیراز را به طور مفصل معرفی کرده و بدانیم شهرت و محبوبیت بالای این هتل چه دلایلی دارد.

هتل ۵ ستاره بزرگ شیراز(Shiraz Grand Hotel)


به دروازه قرآن که برسید، ورودی هتل ۵ ستاره‌ی بزرگ شیراز را خواهید دید. یک مجتمع مدرن و با شکوه که قرار است اقامت چند روزه‌ی متفاوتی را در آن تجربه کنید. اگر با خودروی شخصی به شیراز سفر کرده باشید، می‌توانید از پارکینگ بزرگ این هتل استفاده کنید. در این مجموعه‌ی ۱۳ طبقه ۱۵۸ واحد اقامتی لوکس تدارک دیده شده است که با میزبانی گرم و مشتری‌مدارانه‌ی کارکنان این هتل، تجربه‌ی خوش سفرتان تکمیل می‌شود. 

اتاق‌های سوئیت، دبل و اتاق توئین از جمله اتاق‌هایی است که در هتل بزرگ شیراز ارائه می‌شوند. از سمت دیگر خوب است اگر به عنوان مسافران هتل، در طول زمانی که به امکانات مختلف دسترسی دارید، از بزرگترین رستوران گردان ایران در طبقه ششم هتل بزرگ شیراز، دیدن کنید. صرف یک وعده غذای مخصوص از منوی متنوع و بین‌المللی رستوران در حالی که شیراز را به شکل ۳۶۰ درجه می‌بینید، قطعا حال و هوای دیگری دارد. به یاد داشته باشید که شما قادرید از خوراک‌های لذیذ  ۲ رستوران دیگر که وعده‌های ایرانی و بین‌المللی طبخ می‌کنند هم لذت ببرید.


در صورتی که سفر شما سفری کاری است، هتل بزرگ شیراز امکانات خوبی مثل انواع سالن‌های جلسه و کنفرانس، با ظرفیت‌های مختلف را به مشتریان خود ارائه می‌کند. سالن شوریده، همای شیرازی، سالن وصال شیرازی و دیگر سالن‌های مجهز موجود، دست شما را برای اجرای جلسات و همایش‌های مختلف باز می‌گذارند.



خوشبختانه اسباب استراحت و کسب آرامش در این هتل به بهترین شکل فراهم شده است. بعد از گشت و گذار در سطح شهر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل، می‌توانید خود را به یک ماساژ مخصوص دلپذیر و شنا در استخر بزرگ هتل مهمان کنید و خستگی روز را از تن بیرون کنید.




مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk