https://gateway.aryaktravel.com/api/
هتل های ویژه داخلی الهه ارباب جعفری 27 اسفند ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه
این مطلب را برای افرادی تهیه کردیم که قصد دارند در سفر به مشهد، در بهترین هتل‌های این شهر اقامت داشته باشند. در صورتی که قصد سفر با تور مشهد را دارید با آریاک سفر همراه شوید.

معرفی بهترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد 

بی‌شک مشهد یکی از قطب‌های مهم گردشگری ایران است که هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشد. وجود حرم مطهر امام رضا نیز باعث شده تا زائرین زیادی به استان خراسان رضوی سفر کنند و مسلمانان از نقاط مختلف دنیا برای زیارت خود را به مشهد برسانند؛ البته مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، تاریخی غنی و البته طبیعتی بکر و دل‌نوازی هم دارد. اگر شما هم با تور مشهد راهی این شهر دیدنی و محبوب هستید، خوب است علاوه بر جاذبه‌های دیدنی آن، با بهترین هتل‌ های ۵ ستاره مشهد بیشتر از قبل آشنا شوید تا خاطراتی فراموش نشدنی و اقامتی راحت را از این مسافرت به دست بیاورید. 

در این قسمت از مجله گردشگری آژانس مسافرتی آریاک سفر قصد داریم تا ۵ هتل ۵ ستاره مشهد را به شما معرفی کنیم تا انتخاب برای شما ساده‌تر از قبل شود. ناگفته نماند که تمام هتل‌های معرفی شده را می‌توانید از سایت آریاک سفر رزرو کنید و تور مشهد را با کیفیت بالا تجربه کنید. 


۱- هتل ضیافت الزهرا

هتل ۵ ستاره ضیافت الزهرا یکی از هتل‌های نوساز و محبوب برای زائران به شمار می‌رود چرا که تنها با ۳ دقیقه پیاده روی می‌توانند به حرم دسترسی پیدا کنند. سال ۱۴۰۰ ساخت این هتل ۵ ستاره به اتمام رسید و درب‌های آن به مسافران این شهر باز شد. ۷ طبقه اقامتی، سه طبقه پارکینگ، یک طبقه مجموعه آبی و اتاق‌هایی که همگی نورگیر هستند تنها بخشی از امکاناتی است که هتل ضیافت الزهرا به مسافران ارائه می کند. 

اتاق‌های هتل ضیافت الزهرا

به صورت کلی هتل ضیافت الزهرا ۱۴۵ اتاق را برای مسافران تدارک دیده است و انواع اتاق‌ها و سوئیت‌هایی مثل اتاق تریپل رویال، اتاق سینگل و اتاق دبل، اتاق دبل مشرف به حرم را با دکوراسیونی جذاب و چشم نواز در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

در تمام اتاق‌های هتل ضیافت الزهرا مشهد، امکاناتی مثل سیستم سرمایش و گرمایش، حمام و سرویس بهداشتی، اينترنت پرسرعت رایگان، صندوق امانات، یخچال، چای ساز و مبلمان برای رفاه حال مسافران تهیه شده‌اند. 


امکانات رفاهی و تفریحی هتل ضیافت الزهرا

دو کافی شاپ، دو رستوران و یک چایخانه سنتی که با مدیریت سرآشپز‌های معروف مشهد اداره می‌شود از جمله امکاناتی است که می‌توانید در اوقات فراغت خود از آن‌ها بهره بگیرید. یکی از رستوران‌های این هتل منوی ایرانی و سنتی و دیگر رستوران آن خوراک‌های بین‌المللی سرو می‌کنند. 


۲-هتل درویشی

هتل درویشی یکی از هتل‌های محبوب و مشهوری است که چندین سال است با پرسنل مجرب و امکانات بالای خود مسافران را با رضایتمندی بالا پذیرایی می‌کند. احتمالا آوازه‌های هتل درویشی را شنیده باشید و از امکانات آن با خبر باشید. این هتل ۵ ستاره چندین سال است که میزبان مسافران این شهر است. 

اتاق‌‌های هتل درویشی

هتل درویشی مشهد با داشتن ۲۲۳ اتاق در ۲۰ طبقه یکی از هتل‌هایی است که می‌تواند از تعداد مسافران زیادی با بهترین کیفیت میزبانی کند. این هتل با داشتن انواع اتاق‌های دبل سینگل، اتاق مخصوص ماه عسل، سوئیت‌های دوبلکس، امپریال و پنت هاوس می‌تواند رضایت همه‌ی سلایق را به دست بیاورد. از سمتی دیگر چیدمان و دکوراسیون اتاق‌ها به نحوی اجرا شده که مسافران در طول اقامت خود از فضای اقامت نهایت لذت را برده و کمبودی احساس نکنند. در تمام اتاق‌های این هتل تمام خدمات مثل تلویزیون اینترنت رایگان پرسرعت، یخچال، سرویس بهداشتی و وسایل بهداشتی مخصوص مسافران تدارک دیده شده است. 

خدمات و امکانات رفاهی هتل درویشی 

خدمات بیدار باش، سرویس رفت و آمد به حرم، خشکشویی، حمام ترکی، سونا خشک و سونا بخار، سالن بدنسازی، ماساژ، سالن اجتماعات، سالن تشریفات، رستوران روف گاردن، رستوران در فضای باز، کافی شاپ، کافی نت، تاکسی سرویس، آرایشگاه زنانه و مردانه و… از خدماتی است که می‌توانید در هتل درویشی از آن‌ها بهره ببرید. 


۳-هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی یکی از هتل های ۵ ستاره با تجربه و با سابقه در امر پذیرایی از مسافران مشهد است. این هتل با بنایی ۱۶ طبقه و مرتفع در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و به دلیل دکوراسیون، کیفیت خدمات  البته نزدیکی به حرم و دیگر جاذبه‌های شهر مشهد، مورد استقبال گردشگران و زائران این شهر قرار گرفت. تعداد و تنوع بالای اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قصر طلایی باعث می‌شود تا هر سلیقه‌ای، رضایت کاملی از اقامت در هتل قصر طلایی کسب کند. 


اتاق های هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد با داشتن ۳۵۷ واحد اقامتی در انواع مختلف، به مسافران مشهد بهترین اقامت را ارائه می‌کند. انواع اتاق سینگل و دبل، اتاق‌های تراس دار، اتاق‌های ماه عسل و اتاق‌های لاکچری برای انواع سلیقه‌‌های مختلف در این هتل برای رفاه حال مسافران تهیه شده‌اند. 


خدمات رفاهی و تفریحی هتل قصر طلایی

مسافران مشهد می‌توانند از امکانات ویژه و خاصی مثل حمام ترکی، اتاق نمک، ماساژ، استخر، سالن بیلیارد، سالن ورزشی و سالن‌های کنفرانس، آتلیه عکاسی و سالن‌های زیبایی بهره ببرند. البته در کنار تمام این موارد پارکینگ، ترانسفر و خدمات خشکشویی نیز در دسترس مسافران هتل قصر طلایی قرار می‌گیرد. 




۴-هتل هما 

هتل هما مشهد یکی از خاطره سازترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۵۲ تاسیس شد و از ابتدا با ارائه خدمات در سطح بالا، مورد توجه زائران و مسافران این شهر قرار گرفت. هتل هما مشهد در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت و از نام هتل هایت به هتل هما تغییر نام داد. دسترسی و موقعیت قرارگیری هتل هما یک از امتیازات مهم آن است. 


اتاق‌های هتل هما

 ساختمان هتل هما در ۵ طبقه با ۱۳۵ واحد اقامتی تهیه شده است. این هتل علاوه بر قسمت آپارتمانی دارای فاز ویلایی هم هست که می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.


خدمات رفاهی و تفریحی هتل هما

در صورتی که این هتل را برای اقامت خود در مشهد در نظر گرفته‌اید، باید بدانید که  با رزرو این هتل می‌توانید از امکاناتی مثل زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری، سونا و جکوزی، مرکز خرید هتل هما و فضای سبز زیبای این هتل بهره‌مند شوید. 



۵-هتل سی نور

هتل سی نور یکی از هتل های تازه ساخت و جوان و البته با کیفیت در شهر مشهد محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۹۳ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون به عنوان یکی از هتل‌های نام‌دار و محبوب در مشهد در حال فعالیت و خدمتت‌رسانی به مسافران است. دسترسی هتل سی نور به مکان‌های مهم و دیدنی مشهد مثل حرم، آرامگاه نادر شاه افشار، بازار های تاریخی و مهم مشهد، فرودگاه و ترمینال باعث محبوبیت بیشتر این هتل بین گردشگران نیز می‌شود.


اتاق‌های هتل سی نور

هتل سی نور یک هتل مرتفع ۱۸ طبقه با دکوراسیون و خدمات جذاب و متنوع است که می‌تواند خاطرات سفرتان به مشهد را به رضایت‌بخش‌ترین شکل ممکن فراهم سازد. در هتل سی نور ۲۸۶ اتاق و سوئیت برای پذیرایی و اقامت مسافران در نظر گرفته شده است. در تمامی اتاق‌های این هتل امکاناتی مثل مبلمان، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، کمد و رخت آویز و یخچال برای رفاه حال مسافرین تعبیه شده اند.


خدمات رفاهی و تفریحی هتل سی نور

در صورتی که با خودروی شخصی به مشهد سفر می‌کنید این هتل پارکینگ رایگان را برای شما تدارک دیده است و در غیر این صورت به وسیله ترانسفر رایگان می‌توانید به هتل برسید. از سمت دیگر هتل سی نور اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته،سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم، خدمات نگهداری از کودک، خشکشویی، استخر، حمام ترکی، ماساژ سالن بدنسازی و یک مرکز خرید دیدنی را در اختیارتان می‌گذارد تا دغدغه‌ای در این سفر برای شما باقی نماند. 


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk