https://gateway.aryaktravel.com/api/
گردشگری سید فرشاد فیض آبادی 19 مرداد ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

 سفر در دوران کرونا سختی‌ها و مشکلات مختص به خود را دارد و همیشه همراه با ریسک و خطراتی است اما به نظر می‌رسد این بیماری به بخشی از روزمرگی عادی انسان‌ها تبدیل شده است. پس چطور می‌توان با داشتن دقت بالا‌تر و انجام یکسری کار‌ها امنیت در سفر را تامین کرد؟

1.برنامه ریزی دقیق:

هنگام سفر به هر نقطه‌ای از جهان در دوران سخت کرونایی ابتدا باید برنامه منظمی از جایی که به آن سفر خواهید کرد داشته باشید. به طور مثال آیا این مکان درصد بیماران کرونایی زیادی دارد؟ آیا تعداد توریسیت‌های آن منطقه زیاد است و جای شلوغی برای سفر است یا خیر؟ پس از خلوت و تمیز بودن اماکنی که به آن‌ها سفر می‌کنید اطمینان حاصل فرمایید.کرونا

2.واکسن:

قبل از سفر حتما برای داشتن امنیت بیشتر خودتان و کسانی که همراه شما به سفر می‌آیند از داشتن واکسن و کارت آن اطمینان حاصل فرمایند. اگر در دوران سفر با کسی ملاقات کرده‌اید که ویروس کرونا داشته است، سریعا اقدام به انجام تست کویید و خود را در اتاقی قرنطینه کنید.

کووید19

*به همراه داشتن دارو و لوازم ضدعفونی کننده به اندازه کافی نسبت به مدت اقامت ضروریست*

از اماکنی که پر تردد و شلوغ هستند دوری کنید و اگر مجور به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هستید در ساعات خلوت از آنها استفاده کنید. در مکان‌های عمومی حتما از ماسک استفاده کنید و تا جایی که می‌توانید از کارت به جای اسکناس و سکه استفاده کنید. فاصله ایستادن در صف با افراد اطراف خود را فراموش نکنید.


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk