https://gateway.aryaktravel.com/api/
گردشگری الهه ارباب جعفری 04 مهر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا شما هم برنامه این را دارید که تا چند وقت دیگر به لبنان سفر کنید؟ آیا می خواهید که بدانید بهترین زمان سفر به لبنان از نظر آب و هوا چه فصلی است؟

آیا شما هم برنامه دارید که تا چند وقت دیگر به لبنان سفر کنید؟ آیا می‌خواهید که بدانید بهترین زمان سفر به لبنان از نظر آب و هوا چه فصلی است؟ میخواهید بدانید که لبنان در کل چه شرایط آب و هوایی دارد؟ پس با ما همراه باشید تا با هم شرایط آب و هوایی لبنان در فصل‌های مختلف سال را بررسی کنیم و ببینیم که شما در هر فصل چه هوایی را می‌توانید در لبنان تجربه کنید.


لبنان چه آب و هوایی دارد؟

بر عکس خیلی از کشورهای عرب نشین اطراف لبنان که آب و هوای به شدت خشکی دارند، آب و هوای لبنان به این شکل نیست و هر منطقه از این کشور شرایط آب و هوایی متفاوتی را تجربه می‌کند. در کشور لبنان دما و میزان بارش هر منطقه با منطقه دیگر متفاوت است و این مساله به خاطر جغرافیای متنوع این کشور است. در کل می توان گفت که لبنان حدودا ۳۰۰ روز آفتابی را در طول سال تجربه می‌کند و همین باعث شده که لبنان در کل سال توریستی باشد و شما در هر فصلی بتوانید به لبنان سفر کنید.

لبنان در فصل‌های بهار و تابستان معمولا بیشترین میزان گردشگر را دارد، اگر شما طرفدار تفریحات آبی و روز‌های گرم و آفتابی هستید، این دو فصل بیشتر به سلیقه شما نزدیک خواهد بود. البته نکته‌ی جالب این است که در زمستان هم برخی از شهر‌های ساحلی آب و هوای مطبوع و آفتابی دارند. اگر طرفدار اسکی و ورزش‌های زمستانی هستید هم ارتفاعات لبنان سالانه بارش برف خوبی دارد. 

به صورت کلی این به شما بستگی دارد که در کدام فصل تمایل به مسافرت دارید؛ اما فصل زمستان مانند بسیاری دیگر از مناطق، برای سفر مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

لبنانلبنان


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk