https://gateway.aryaktravel.com/api/

pullman west bay Hotel doha

وبسایـت هتـل:

درجـه هتـل:

موقعـیت: دوحه

درباره هتل پولمن دوحه وست بی

هتل پولمن دوحه وست بی
Pullman Doha West Bay واقع در دوحه، 2.1 مایلی از استادیوم باشگاه ورزشی قطر، دارای اقامتگاه‌هایی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و سالن استراحت مشترک است. هر اتاق در این هتل 5 ستاره دارای منظره شهر است و مهمانان می توانند از دسترسی به تراس و سونا لذت ببرند. این ملک خدمات اتاق، دستگاه خودپرداز و صرافی را برای مهمانان ارائه می دهد.

هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با میز، چای خوری برقی، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با بید را در اختیار مهمانان قرار می دهد. برخی از اتاق‌ها آشپزخانه با یخچال، ماشین ظرفشویی و اجاق نیز دارند. در Pullman Doha West Bay همه اتاق‌ها ملحفه و حوله دارند.

صبحانه روزانه گزینه های قاره ای، کامل انگلیسی/ایرلندی یا ایتالیایی را ارائه می دهد. در این اقامتگاه رستورانی خواهید یافت که غذاهای آمریکایی، فرانسوی و ایتالیایی سرو می کند. گزینه های گیاهی، بدون لبنیات و حلال نیز می تواند درخواست شود.

می‌توانید در Pullman Doha West Bay استخر بازی کنید و دوچرخه و ماشین کرایه‌ای در دسترس است.

این ملک دارای جکوزی داخلی، آرایشگاه و مرکز تجاری است. زبان هایی که در پذیرش 24 ساعته صحبت می شود عبارتند از آفریکانس، عربی، بنگالی و انگلیسی.

مرکز نمایشگاه های بین المللی قطر 3.4 مایلی از هتل و کاخ سلطنتی دیوان امیری 3.5 مایل از هتل فاصله دارد.

سایر هتل های دوحه

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk