https://gateway.aryaktravel.com/api/

درباره الوفت سیتی سنتر

الوفت سیتی سنتر
استایل خود را در Aloft Dubai Creek جشن بگیرید، هتلی امروزی که در آن از مناظر خیره کننده نهر دبی و دبی قدیمی و جدید لذت خواهید برد.

هتل ما دسترسی راحت به سیتی سنتر دیره، یک مرکز خرید مجلل را ارائه می دهد و تنها 3.6 کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی (DXB) فاصله دارد. غذاخوری، WXYZ، و Hanshifu یا ملاقات و معاشرت با دوستان، خوردن یک میان وعده شیرین، خوش طعم یا سالم از Re:fuel by Aloft (SM)، انبار 24 ساعته ما، بازی در سالن Re:mix (SM) ما یا هنر تهیه غذای خوب با حال و هوای خوب را در ساحل Salties Creek تجربه کنید.

به‌علاوه، همیشه می‌توانید با دسترسی به اینترنت پرسرعت با سیم و WiFi در سراسر هتل در ارتباط باشید. به یکی از اتاق‌های Aloft ما بروید که دارای تخت فوق‌العاده راحت، دوش حمام، امکانات سفارشی Bliss® Spa، و موارد دیگر است.

ایستگاه اتصال پلاگین و پخش ما، تمام وسایل الکترونیکی و پیوندهای شما را به تلویزیون LCD 49 اینچی شارژ می کند تا کار و بازی را به حداکثر برساند. یک رویداد تجاری یا اجتماعی چشمگیر را در محل رویداد همه کاره ما میزبانی کنید. خدمات شاتل از هتل به ساحل لامر و فرودگاه بین المللی DXB 3 بار در روز در دسترس است.

زوج‌ها به‌ویژه این مکان را دوست دارند - آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز 9.2 دادند.

سایر هتل های دبی

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk