https://gateway.aryaktravel.com/api/

xanadu resort Hotel antalya

وبسایـت هتـل:

درجـه هتـل:

موقعـیت: آنتالیا
آدرس: Acisu Mevkii, Belek 07500, Turkey

درباره زانادو ریزورت

زانادو ریزورت
هتل زانادو ریزورت واقع در ساحل زیبای مدیترانه، دارای یک ساحل خصوصی به طول 415 متر با ماسه و سنگریزه و یک اسکله بزرگ با صندلی های آفتابگیر است. این هتل 5 ستاره با معماری منحصربه‌فرد، استخرهای به سبک باستانی و آمفی‌تئاتر، خدمات همه جانبه، امکانات متعدد داخلی و خارجی، و کلوب کودکان را ارائه می‌دهد.

اتاق‌های هتل زانادو ریزورت دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و مینی‌بار هستند. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با سشوار هستند. برخی از اتاق ها منظره دریا یا باغ را نیز دارند. 
 می توانید وعده های غذایی خود را در تراس همراه با چشم انداز استخر، دریا و طبیعت میل کنید. برای مهمانان کوچک، بوفه کودکان در دسترس است. همچنین چندین رستوران à la carte در هتل وجود دارد که طیف گسترده ای از غذاهای آسیایی (با هزینه اضافی)، ایتالیایی (رایگان)، فرانسوی (با هزینه اضافی)، مکزیکی (رایگان)، ترکی (رایگان) و ... رستوران ماهی (هزینه اضافی) در ساحل رودخانه. همچنین می توانید از نوشیدنی ها و نوشیدنی های متنوع در یکی از بارهای هتل از جمله بار ساحلی لذت ببرید.

هتل زانادو ریزورت دارای 3 استخر، 3 سرسره آبی و 1 استخر کودکان می باشد. فعالیت‌ها عبارتند از پاراسلینگ، جت اسکی، موج سواری، والیبال ساحلی، تنیس و بسکتبال همچنین مهمانان می توانند پس از یک جلسه تمرین در مرکز تناسب اندام در مرکز اسپا شانگ دو استراحت کنند. ساحل خصوصی هتل شامل یک منطقه مخصوص بزرگسالان و یک منطقه VIP با آلاچیق های ساحلی است. یک دیسکو در فضای باز با سالن استراحت نیز در سایت موجود است.

باشگاه کودکان Fancy Land فعالیت‌های متعدد در فضای باز و سرپوشیده و سرگرمی‌های روزانه را برای کودکان ارائه می‌دهد. دارای مناطق فعالیت برای نوزادان، کودکان و نوجوانان، پارک تفریحی با چرخ و فلک، مینی چرخ، مینی قطار و ترامپولین، پارک تازه با بازی های آبی، زمین بازی و پارک ماجراجویی با بسکتبال و دیوار کوهنوردی است. یک باشگاه کودکان در ساحل موجود است و بسیاری از فعالیت‌های داخلی مانند صنایع دستی و بازی‌های ویدیویی ارائه می‌شوند.

مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و مرکز شهر بلک در 5 کیلومتری این ملک قرار دارند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا در 40 کیلومتری است.

سایر هتل های آنتالیا

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk