https://gateway.aryaktravel.com/api/

granada luxury belek Hotel antalya

وبسایـت هتـل:

درجـه هتـل:

موقعـیت: آنتالیا
آدرس: location-icon Belek Mh. Cumhuriyet Cd. No: 7/102, Belek 07506, Turkey

درباره گرانادا لاکچری بلک

گرانادا لاکچری بلک
گرانادا لاکچری بلک با ارائه امکانات گسترده و منحصربه‌فرد که مخصوص کودکان طراحی شده است، دارای دو مینی کلوب برای کودکان 4 تا 12 ساله و یک شهربازی است. سرزمین عجایب دارای پارک های آبی و امکانات تفریحی است و با آسانسور می توان به آن دسترسی داشت.

مینی کلوپ مجهز به بازی های رومیزی، فعالیت های خلاقانه روزانه و همچنین پارک های شناور در ساعات مشخصی از روز است.

خدمات نگهداری از کودک و کالسکه می تواند بنا به درخواست شما با هزینه اضافی برای راحتی شما ارائه شود. تخت نوزاد، وان حمام کودک و صندلی غذاخوری به صورت رایگان ارائه می شود. از دیگر امکانات کودک می توان به گرمکن شیشه شیر و مخلوط کن ها اشاره کرد تا آماده سازی وعده های غذایی شما را تسهیل کند.

همه اتاق های گرانادا لوکس بلک دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، صندوق امانات و مینی بار هستند. می توانید از هوای خنک مدیترانه در بالکن لذت ببرید. یک حمام خصوصی با دوش نیز برای راحتی شما تعبیه شده است.

گرانادا لاکچری گزینه های متنوعی برای غذاخوری ارائه می دهد. یک رستوران à la carte در محل موجود است و رستوران به سبک بوفه سرو می کند. می توانید نوشیدنی های خنک خود را در بار میل کنید. یک اسنک بار نیز ارائه می شود.

پارکینگ خصوصی رایگان در دسترس است و وای فای در سراسر ملک ارائه می شود. شاتل به ساحل خصوصی ارائه شده است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که 34 کیلومتر باهتل فاصله دارد. کرایه خودرو ارائه می‌شود و در صورت درخواست با هزینه اضافی، ترانسفر فرودگاهی را می‌توانید ترتیب دهید.

سایر هتل های آنتالیا

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk