https://gateway.aryaktravel.com/api/

akka antedon Hotel antalya

وبسایـت هتـل:

درجـه هتـل:

موقعـیت: آنتالیا
آدرس: Göynük Mahallesi, Beldibi 1 Mevkii, 07994 Kemer/Antalya, Turkey

درباره آکا آنتدون

آکا آنتدون
هتل آکا آنتدون  با امکانات گسترده و منحصربه‌فرد ویژه کودکان، دارای یک مینی کلاب، جلسات نمایش فیلم و بازی‌های متنوع است. استخرهایی برای کودکان نیز خواهید یافت. خدمه سرگرمی هتل رویدادهای کودکان را با موضوعاتی مانند پیتر پن، دزدان دریایی و مهمانی های خواب برگزار می کنند. کودکان می توانند به فعالیت های زیست محیطی مانند درختکاری و باغبانی بپیوندند.

در کنار یک رستوران ویژه کودکان و یک زمین بازی، فعالیت‌های خلاقانه مانند اوریگامی، کلاس‌های آشپزی، کارگاه‌های صنایع دستی و بازی‌های پازل در دسترس هستند تا در طول اقامت در هتل به فرزندانتان الهام ببخشید.

خدمات نگهداری از کودکان در صورت درخواست شما با هزینه اضافی برای راحتی شما ارائه می شود. تخت نوزاد، کالسکه، وان حمام کودک، رادیو مانیتورینگ کودک و صندلی های غذاخوری به صورت رایگان ارائه می شود. از دیگر امکانات کودک می توان به گرمکن شیشه شیر و مخلوط کن ها اشاره کرد تا آماده سازی وعده های غذایی شما را تسهیل کند.

هتل آکا آنتدون با موقعیت ساحلی در فاصله کوتاهی از جنوب آنتالیا، یک استراحتگاه مجلل با استخر روباز به سبک تالاب، زمین تنیس و مرکز اسپا و تناسب اندام مجلل است.

سایر هتل های آنتالیا

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk