https://gateway.aryaktravel.com/api/

sealife family resort Hotel antalya

وبسایـت هتـل:

درجـه هتـل:

موقعـیت: آنتالیا
آدرس: Konyaalti Sahil Seridi, 07070 Antalya, Turkey

درباره سی لایف فمیلی ریزورت

سی لایف فمیلی ریزورت


سی لایف  یک استراحتگاه وسیع با امکانات و فعالیت‌هایی برای کل خانواده است. این هتل دارای استخرهایی با سرسره، اسپا با درمان‌های بدن، تجهیزات غواصی و غواصی است.

اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع در هتل سی لایف فمیلی ریزورت، همه به بالکن خصوصی باز می‌شوند که اکثر آنها چشم‌انداز دریای مدیترانه دارند. هر کدام با رنگ های ملایم و مبلمان امروزی تزئین شده اند. لوازم مدرن شامل تلویزیون های ماهواره ای است.


مهمانان می توانند از میان رستوران های مختلف، غذاهای عثمانی و ماهی را انتخاب کنند. همچنین تعداد انگشت شماری بار، یک کلوپ دیسکوی داخلی و یک بار رستورانی وجود دارد.

یک زیرگذر امکان دسترسی آسان به ساحل را فراهم می کند. تیمی از متخصصان باشگاه کودکان را در یک منطقه اختصاصی اداره می کنند و محوطه هتل نیز زمین تنیس، سونا و حمام سنتی ترکی را ارائه می دهد.

شهر قدیمی آنتالیا در 10 کیلومتری خانواده سی لایف و فرودگاه آنتالیا 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. مرکز خرید 5M Migros و یک آکواریوم در 3 کیلومتری قرار دارند. مرکز خرید MarkAntalya 9 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. پارکینگ اختصاصی رایگان در دسترس است و می‌توانید خدمات ترانسفر فرودگاهی را درخواست کنید.

سایر هتل های آنتالیا

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk