https://gateway.aryaktravel.com/api/

linda resort Hotel antalya

وبسایـت هتـل:

درجـه هتـل:

امتیـاز: 1 از 5

موقعـیت: آنتالیا
آدرس: PK 69 Titreyengol, Side, Manavgat 7600 Turkey

درباره لیندا ریزورت

لیندا ریزورت
این هتل در 50 متری دریاچه تیترین قرار دارد و دارای حمام ترکی، مرکز تناسب اندام و استخر روباز با سرسره آبی است. این هتل همچنین دارای یک منطقه خصوصی در ساحل شنی تنها 600 متر است.

اتاق های هتل لیندا شامل سیستم تهویه مطبوع مرکزی، تلویزیون و بالکن می باشد. همچنین یک حمام خصوصی با وان در هر اتاق وجود دارد.

زمین فوتبال این ملک مطابق با استانداردهای یوفا در 900 متری محل واقع شده است. این میدان همچنین دارای 3 رختکن، دوش و یک تریبون برای 100 مهمان است. یک گاراژ دوچرخه با ظرفیت 30 دوچرخه نیز وجود دارد. مهمانان می توانند دوچرخه های رودستر و تجهیزات دوچرخه سواری سطح بالاتر را کرایه کنند. می توان از مسیرهای مناسب برای سواران جاده و دوچرخه های کوهستانی لذت برد.

یک مرکز آبگرم و سلامتی در هتل لیندا با سونا و ماساژ وجود دارد. این ملک همچنین شامل زمین تنیس و والیبال ساحلی است. بنا به درخواست شما می توان تورهای پیاده روی با تمام تجهیزات را در اطراف دریاچه معروف Titreyengol و جنگل های درخت کاج با طراوت ترتیب داد.

هتل در فاصله 8 کیلومتری قرار دارد. مرکز شهر ماناوگات 5 کیلومتر با هتل فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا 70 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

سایر هتل های آنتالیا

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk