https://gateway.aryaktravel.com/api/
گردشگری آریاک سفر 08 شهریور ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در این مطلب تفریحات رایگان در دبی را به شما معرفی کنیم تا با پرداخت هزینه کمتر، یک سفر به‌یادماندنی به این شهر را تجربه کنید.

دبی یکی از مقصد‌های توریستی برجسته‌ و پرطرفدار در دنیا شناخته می‌شود و شهری خیره‌کننده‌ با تفریحات پرهزینه است؛ اما آیا می‌دانستید در دبی می‌توانید از تفریحات رایگان نهایت لذت را ببرید و خاطره‌های خوش بسازید؟ در این شهر ثروتمند گزینه‌های بسیاری برای تفریح و سرگرمی آن هم به صورت رایگان وجود دارد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا تفریحات رایگان در دبی را به شما معرفی کنیم. 

1. آکواریوم دبی مال

دبی مال از پربازدیدترین تفریحات دبی به حساب می‌آید. از دلایل مهم بازدید فراوان گردشگران از دبی مال، باغ وحش دریایی و در واقع آکواریوم دبی است. این آکواریوم جزو بزرگ‌ترین آکواریوم‌ها در جهان به شمار می‌آید. بازدید بیرونی از آکواریوم جذاب دبی کاملاً رایگان است و تماشای زیبایی این باغ وحش زیردریایی هیچ هزینه‌ای ندارد، اما برای ورود به قسمت عمیق و 48 متری آکواریوم باید حتماً بلیت تهیه کنید.

آدرس آکواریوم دبی: منطقه‌ شیخ زاهد در مرکز خرید دبی مال

آکواریم دبی مال از تفریحات رایگان دبی

عکسی از آکواریم دبی مال

2. پارک ریورلند دبی

یکی دیگر از تفریحات رایگان در دبی پارک ریورلند است که با خرید تور دبی می‌توانید از این پارک دیدن کنید. پارک ریورلند به گونه‌ای زیبا طراحی شده که از جاذبه‌های توریستی محبوب دبی به شمار می‌رود. ریورلند شما را به چهار زمان و مکان‌های مختلف می‌برد؛ انگلستان در قرن 19، هند سلطنتی در قرن 19، آمریکا در سال 1950 و همچنین کشور فرانسه در سال 1600 از چهار زمان و مکانی هستند که با قدم زدن در ریورلند به آن‌ها پا می‌گذارید و انگار سوار ماشین زمان می‌شوید و به گذشته سفر می‌کنید.

آدرس پارک ریورلند دبی: خیابان شیخ زاده

پارک ریورلند دبی از تفریحات رایگان دبی

عکسی از پارک ریورلند دبی

3. بافت قدیم دبی، بستکیه

با خرید تور امارات و سفر به دبی فقط قرار بر این نیست که ساختمان‌های لوکس و مدرن و خیره‌کننده را ببینید. در دبی با بازدید از بستکیه، که بافت قدیمی دبی به حساب می‌آید، سوار ماشین زمان می‌شوید، به دبی قدیم می‌روید و رایگان زیبایی آمیخته‌شده به هنر و سنت را تماشا می‌کنید و از جالب‌ترین تفریحات رایگان دبی لذت ببرید.

آدرس بستکیه: در میان اسکله‌ی در دبی و خیابان المنخول

4. حیات وحش راس الخور در دبی و بازدید از فلامینگوها

در راس الخور انواع مختلف پرنده نگه‌داری می‌شوند و حدود 2800 گونه‌ جانوری در آن زندگی می‌کنند. بازدید از حیات وحش راس الخور رایگان و برای راحتی بازدیدکنندگان سایه‌بان‌هایی نیز در نظر گرفته شده است.

اگر همراه کودکانتان به دبی سفر می‌کنید حیات وحش راس الخور را از دست ندهید؛ زیرا در راس الخور پرنده‌ محبوب کودکان، یعنی فلامینگوها نگه‌داری می‌شوند و تماشای آن‌ها بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش خواهد بود.

آدرس حیات وحش راس الخور: خیابان راس الخور

حیات وحش راس الخور در دبی

تصویری از فلامینگوهای حیات وحش راس الخور در دبی 

5. موزه معماری سنتی دبی

یکی از تفریحات رایگان در دبی موزه‌ معماری سنتی محسوب می‌شود که با خرید تور خارجی دبی می‌توانید از آن بازدید کنید. اگر علاقه‌مند هستید معماری گذشته و سنتی دبی را ببینید و با آن آشنا شوید، این موزه مناسب شماست. موزه‌ی معماری متعلق به یکی از شیخ‌های دبی محسوب می‌شود و ابزار و لوازمی را از دهه‌های پیشین در این موزه تماشا می‌کنید.

آدرس معماری سنتی دبی: منطقه‌ی تاریخی الشیندغا

6. شو لیزر دبی

یکی دیگر از تفریحات رایگان دبی شو لیزر است. این شو حاوی ترکیب آب و آتش و رقص نور است. در لیزر شو با استفاده از فناوری‌های روز دنیا رقص نور‌هایی نمایش داده می‌شود که بازدیدکنندگان به وجد می‌آیند و لذت می‌برند.

آدرس لیزر شو دبی: در جهت راست برج خلیفه و در مجاورت فواره‌ها بهترین مکان برای دیدن لیزر شو به حساب می‌آید.

7. کتابخانه‌ ساحلی دبی

اگر از آن دسته کسانی هستید که عاشق مطالعه کردن در کنار ساحل و لذت بردن از آرامش دریا هستید، بازدید از کتابخانه‌های رایگان در کنار سواحل دبی را از قلم نیندازید. یکی از معروف‌ترین کتابخانه‌های رایگان دبی در ساحل جمیرا واقع شده است و می‌توانید از سایر امکانات مانند سرو نوشیدنی و… نیز در حین کتاب خواندن بهره ببرید. 

آدرس کتابخانه‌ی ساحلی دبی: ساحل جمیرا

8. سواحل رایگان دبی

یکی از محبوب‌ ترین تفریحات رایگان دبی، سواحل کایت و ساحل جمیرا هستند. البته در نظر داشته باشید برای استفاده از خدمات این سواحل و تفریحات آبی که در آن‌جا قرار گرفته است باید هزینه پرداخت کنید، اما برای لذت بردن از ساحل و شنا در آن‌ها کاملاً رایگان به آن‌جا بروید. 

آدرس ساحل کایت: خیابان 35 A، خیابان جمیرا

9. سینمای رایگان در دبی

در مرکز خریدی به نام وافی دبی یک صفحه نمایش بزرگ نصب شده است و به شما این امکان را می‌دهد از تماشای فیلم‌های روز دنیا در سفرتان به شهر مدرن دبی لذت ببرید. لازم به ذکر است از ساعت ۸:۳۰ شب، میزبانی از بازدیدکنندگان شروع می‌شود و تا چندین ساعت ادامه دارد. از بین تفریحات رایگان دبی، سینمای رایگان از محبوب‌ترین تفریحات بین توریست‌ها به شمار می‌رود.  

آدرس سینمای رایگان دبی: جاده‌ی شیخ رشید، وافی مال در ساختمان هرمی

12. عکاسی از گرافیتی ها و نقاشی های خیابانی

از پرمخاطب‌ترین تفریحات رایگان در دبی باید به خیابان الکرامه اشاره کنیم؛ خیابانی پرجنب‌وجوش که یکی از مراکز گرافیتی مشهور دبی در آن واقع شده است. شما در خیابان الکرامه‌ دبی می‌توانید نقاشی‌های سه‌بعدی، هنرهای انتزاعی و نقاشی‌های آزاد را تماشا کنید و عکس‌های دیدنی و بی‌نظیری را ثبت کنید. 

11. آبنمای موزیکال دبی

آب نمای دبی یکی از مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین آبنماها در دنیا به شمار می‌رود و حدود هشتصد میلیون درهم هزینه‌ ساخت آن شده است. آب نمای دبی شش هزار و ششصد لامپ و بیست و پنج رنگ چراغ دارد و قابلیت این را دارد که به بیست و پنج رنگ مختلف دربیاید و همچنین آب را 152 متر بالاتر از سطح زمین پرتاب می‌کند. این آبنما از محبوب‌ترین تفریحات رایگان دبی به شمار می‌رود و هرساله توریست‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند.

آدرس آبنمای مشهور دبی: دریاچه‌ی مصنوعی برج خلیفه

آبنمای موزیکال دبی

عکسی از آبنمای موزیکال دبی 

12. مک گیگان دی دبلیو تی سی از کلاب های رایگان دبی

در مک گیگان دی دبلیو تی سی، عصر روزهای سه‌شنبه سه نوع نوشیدنی مخلوط رایگان برای آقایان سرو می‌شود و همین‌طور بازی بیلیارد به صورت شبانه‌روزی رایگان است. شما می‌توانید از این کلاب به عنوان فرصت ویژه‌ای برای سرزندگی و همچنین بخشی از تفریحات رایگان در دبی بهره ببرید.

آدرس مک گیگان دی دبلیو تی سی: بزرگراه شیخ زاید

13. گشت و گذار در صحرای بزرگ دبی

دبی شهر آسمان‌خراش‌ها محسوب می‌شود اما از یاد نبرید که این شهر مدرن و ثروتمند و این آسمان‌خراش‌ها و برج‌ها در دل کویر ساخته شده‌اند. القدره نزدیک‌ترین کویر به دبی محسوب می‌شود و شما در زمانی کم‌تر از یک ساعت می‌توانید به این صحرا بروید و از تماشا و گشت‌وگذار و عکاسی در این کویر بکر لذتی تکرارنشدنی را تجربه کنید. حتی می‌توانید تفریحات کویری مانند آفرودسواری، شترسواری و ... را در این مکان انجام دهید.

شما در صحرای دبی ممکن است غزال آفریقایی یا دیگر حیوانات را ببینید. در ضمن می‌توانید در این مکان دوچرخه کرایه کنید و از دوچرخه‌سواری در پیست رایگان القدره لذت ببرید. صحرای دبی از بهترین و محبوب‌ترین مکان‌های مناسب  برای کمپ کردن نه‌تنها در دبی بلکه در امارات به شمار می‌رود.

آدرس دریاچه‌ القدره: صحرای بزرگ و منطقه‌ القدره

14. روستای هریتیج 

روستای هریتیج دبی با هدف ترویج و آشنایی با آداب و رسوم و سنت‌های کهن دبی در سال 1997 به یک مکان توریستی تبدیل شد و از تفریحات رایگان دبی به شمار می‌رود. این روستای زیبا و خوش‌منظره نمادی از دبی است. خانه‌های بناشده در این روستا با خشت و گل ساخته شده‌اند و سمبلی از گذشته‌ دبی به حساب می‌آید. شما می‌توانید کاملاً رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از روستاگردی در هریتیج لذت ببرید و از موزه واقع در آن دیدن کنید. 

آدرس روستای هریتیج دبی: خیابان الشین داغها

روستای هریتیج دبی

عکسی از روستای هریتیج در دبی

سفر به دبی و لذت بردن از تفریحات رایگان آن

دبی یکی از مدرن‌ترین شهرها در دنیا به حساب‌ می‌آید، امکانات بی‌نظیری را در اختیار گردشگران می‌گذارد و فرصت‌های تکرارنشدنی و خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مقاله 14 تفریح از تفریحات رایگان در دبی را به شما معرفی کردیم؛ از پارک‌ها و اماکن تاریخی گرفته تا تماشای مکان‌هایی با به‌روزترین و مدرن‌ترین فناوری‌های دنیا. سفر به دبی خاطرات خارق‌العاده‌ای را برای همه گردشگران به ارمغان می‌آورد.

سؤالات متداول 

1. هزینه خرید تور دبی چقدر است؟ 

مبلغی که برای خرید تور دبی باید پرداخت کنید در طول سال ثابت نیست و به معیار‌های بسیاری بستگی دارد؛ اما شما می‌توانید از طریق آژانس آریاک، در هر لحظه از آخرین قیمت تور دبی باخبر شوید. 

2. بهترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟ 

ازآن‌جایی‌که دبی یک شهر کویری و گرم به حساب می‌آید، بهتر است در فصول سرد سال به آنجا سفر کنید. 

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk