https://gateway.aryaktravel.com/api/
گردشگری آریاک سفر 28 مرداد ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در این مقاله قرار است هیجان‌انگیزترین و بهترین پارک آبی آنتالیا را به شما معرفی کنیم تا در سفر به آنتالیا از این تفریح جذاب لذت ببرید.

تا بحث تفریحات آبی به میان می‌آید، ترکیه اولین و بهترین مقصد برای تفریح‌های آبی شناخته می‌شود. شهرهای مختلف ترکیه در کنار بهترین مراکز خرید و بهترین امکانات و هتل‌ها، پارک‌های آبی فوق‌العاده‌ای نیز دارند. آنتالیای خوش‌آب‌وهوا پارک‌های آبی درجه‌یک با استاندارهای اروپایی دارد و مسافران بسیاری را به این کشور جذاب و ساحلی می‌کشاند. در این مقاله از مجله گردشگری آریاک بهترین پارک آبی آنتالیا را به شما معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های مهم هرکدام را برمی‌شمریم. اگر می‌خواهید بهترین پارک‌های‌ آبی آنتالیا را بشناسید، در این مطلب به چند مورد از محبوب‌ترین‌ها اشاره کرده‌ایم.

پارک آبی دلفین لند آنتالیا

پارک‌های آبی آنتالیا جزو محبوب‌ترین و مفرح‌ترین تفریحات در این شهر هستند. یکی از معروف‌ترین آن‌ها نیز پارک آبی دلفین لند آنتالیا است. اگر برای اولین‌بار قرار است از یک پارک آبی دیدن کنید، با خرید تور آنتالیا حتماً سری به این پارک بزنید. امکانات و تفریحاتی که در این پارک موجود است تا ساعت‌ها و حتی روزها شما را سرگرم می‌کند. امنیت در سطح بالا، امکانات جذاب و کم‌نظیر، تنوع بالای بخش‌های مختلف و همچنین وجود خدمه بسیار مجرب جزو مهم‌ترین نقاط قوت این پارک آبی است. پارک آبی دلفین در آنتالیا سرزمینی مهیج در بخش جنوب غربی این شهر به شمار می‌آید و به شهر لارا نیز نزدیک است. تابستان‌ها اوج دید و بازدید از این منطقه محسوب می‌شود و مردم از زن و مرد و پیر و جوان با هر سن و سالی به اینجا می‌آیند تا خوش‌گذرانی کنند.

دلفین لند با بیش از 50 بازی مهیج، تفریحات متنوعی را ایجاد کرده است و فضاهای سرباز و سربسته آن با امکانات گوناگون بین گردشگران بسیار محبوب و پرطرفدارند. اینجا 36 سرسره آبی وجود دارد و در کنار آن استخرهای بزرگسالان، موسیقی زنده و استخر مخصوص کودکان نیز دیده می‌شود. در کنار استخرها این پارک آبی آنتالیا ترکیه می‌توانید غذا نوش جان کنید، آفتاب بگیرید و از خدمات ماساژ و ریلکسیشن نیز بهره‌مند شوید. پارک آبی دلفین لند بهترین پارک‌ آبی آنتالیا محسوب می‌شود و بازی‌ها و محیط پارک از امنیت بسیار بالایی برخوردارند. در این پارک آبی می‌توانید شنای دلفین‌ها را ببینید، ریلکس کنید، از ارتفاع 70 متری بپرید و در یک رودخانه 300 متری با عمق 1.5 متری امکان رفتینگ دارید. در نظر داشته باشید قیمت پارک آبی آنتالیا متغیر و متفاوت است.

پارک آبی دلفین لند آنتالیا

عکسی از پارک آبی دلفین لند آنتالیا 

 بخش‌های مختلف پارک آبی دلفین لند آنتالیا

پارک آبی دلفین لند بخش‌های مختلفی دارد که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را بررسی می‌کنیم.

  • پارک آکوا لند: این پارک سه بخش تفریحی برای کودکان 4 تا 8 سال دارد: دریاچه کودکان، جزیره کودک و دنیای آبی بچه‌ها. این بخش‌ها استخرهای وسیع و کم‌ارتفاعی دارد و کاملاً برای کودکان مناسب است.
  • رودخانه 350 متری
  • سرسره‌های بزرگ
  • استخر و جکوزی
  • بازی‌های هیجانی برای افراد 12 سال

با خرید تور ترکیه و بازدید از پارک آبی دلفین لند آنتالیا، سفر جذاب و خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنید و از یک مسافرت درجه‌یک لذت ببرید.

خدمات و امکانات پارک آبی دلفین لند: فروشگاه برای خرید وسایلی مثل عینک شنا و عینک آفتابی، حوله، لباس شنا، قایق بادی و کرم ضد آفتاب، پارکینگ، امکان آفتاب گرفتن، خدمات ماساژ، خدمات حمل‌ونقل و رستوران و کافه‌.

قیمت بلیط پارک آبی دلفین لند: هزینه ورودی این پارک برای بزرگسالان 48 دلار و برای کودکان 4 تا 11 سال 38 دلار است.

ساعت کاری پارک آبی دلفین لند: همه‌روز از ساعت 10 صبح تا 5 عصر

آدرس پارک آبی دلفین لند: ترکیه، آنتالیا، ناحیه مورات پاشا، محله کونیالتی کورولوگو، بلوار دوملوپینار، محله ملتم

شماره تماس پارک آبی دلفین لند: 00905010006540

پارک آبی ددمان آنتالیا

پارک آبی ددمان در نزدیکی هتلی به همین نام قرار دارد که امروزه به هتل باروت لارا معروف است. این پارک 65هزار مترمربع مساحت دارد و 23 سرسره هیجان‌انگیز آبی به جذابیت آن افزوده است. این پارک برای بزرگسالان طراحی شده، اما بخش‌هایی را به کودکان اختصاص داده است. از مهم‌ترین مزیت‌های پارک آبی ددمان می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • فراهم کردن امکانات رفاهی برای بازدیدکنندگان
  • ایجاد محیطی خانوادگی و امن
  • داشتن محیطی برای غذا خوردن و خرید خوراکی
  • فراهم کردن محیطی برای استراحت و آفتاب گرفتن
  • 32 سرسره آبی با شیب تند و ملایم
  • سرسره با تیوپ و بدون تیوپ 

رفتن به پارک آبی آنتالیا در پاییز مناسب نیست؛ اما بهار و تابستان بهترین زمان سفر و بازدید از پارک‌های آبی جذاب در آنتالیا است. ددمان، یکی از بهترین پارک آبی آنتالیا است، در منطقه لارا قرار دارد و با امکانات رفاهی عالی میزبان بازدیدکنندگان مختلف است. با خرید تور خارجی و سفر به ترکیه، از امکانات بهترین پارک آبی آنتالیا استفاده کنید. در نظر داشته باشید پارک آبی آنتالیا در زمستان تعطیل است.

آدرس پارک آبی ددمان: Şirinyalı Mahallesi, Lara Cd. No:89, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

ساعت کاری پارک آبی ددمان: همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر

پارک آبی ددمان آنتالیا

تصویری از پارک آبی ددمان آنتالیا

 پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا

پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا، سرزمین افسانه‌ها، بزرگترین پارک‌ آبی آنتالیا محسوب می‌شود و سالانه میزبان 2 میلیون بازدیدکننده است. وقتی برای اولین‌بار وارد این سرزمین شوید، متوجه می‌شوید که چرا به این پارک آبی سرزمین افسانه‌ها یا لند آو لجندز می‌گویند. جاذبه‌های پارک آبی لند لجندز آنقدر سرگرم‌کننده است که ساعت‌ها شما را به خود مشغول می‌کند و تجربیات جدیدی از تفریح و سرگرمی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

برای پاسخ به این سؤال که «بهترین پارک آنتالیا در کدام هتل است؟» باید به شما بگوییم که این پارک آبی در هتل لند آو لجندز کینگدم قرار دارد و شبیه یک قلعه اشرافی طراحی شده است. تمام کسانی که در این هتل اقامت دارند، به صورت رایگان به این پارک آبی می‌روند و از ماجراجویی‌ در آن لذت می‌برند. در ادامه، امکانات پارک آبی لند آو لجندز را به شما معرفی می‌کنیم.

  • 32 سرسره متنوع و جذاب
  • سینمای پنج‌بعدی
  • پارک آبی مهیج  با ماهی‌های مدیترانه‌ای و کوسه‌ها و دلفین‌ها
  • امکان دیدن کنسرت‌های جذاب در یک محیط فانتزی و جذاب
  • مشاهده رژه قایق‌ها و انعکاس نور در بخش‌های مختلف پارک آبی

بی‌شک آبی لند آو لجندز، بهترین هتل با پارک ابی در انتالیا شناخته می‌شود و هیجان‌انگیزترین سفر به آنتالیا را به شما هدیه می‌دهد.

آدرس پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا: Land Of legends Theme Park, Kadriye Mahallesi, Ataturk Cd., Antalya

ساعت کاری پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا: همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر

پارک آبی آکوالند آنتالیا

اگر دوست دارید هیجان واقعی را تجربه کنید، به پارک آبی آکوالند آنتالیا سفر کنید. بی‌شک آکوالند یکی از جذاب‌ترین و پرهیجان‌ترین و بهترین پارک‌ آبی آنتالیا است که با تفریحات و سرگرمی‌های بی‌نطیرش شما را تا ساعت‌ها سرگرم می‌کند. پارک آبی آکوالند آنتالیا در سال 1944 در منطقه کنیالتی شهر آنتالیا ساخته شد و هنوز بعد از 30 سال، جزو جذاب‌ترین پارک‌های آبی در کشور ترکیه به حساب می‌آید.

استخرها و سرسره‌های آبی پارک آکوالند مساحت 75هزار مترمربعی دارند و فضای بزرگ و دلباز این پارک، مردم را از سراسر جهان به آنجا می‌کشاند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این پارک آبی، تمیزی و شفافیت آب است. از جمله امکانات این پارک می‌توان به موارد پایین اشاره کرد:

  • سرسره‌های مختلف و مهیج
  • امکان ماساژ ترکی
  • امکان آفتاب گرفتن
  • پریدن از ارتفاع 70 متری
  • داشتن رودخانه‌ای به طول 300 متر
  • تماشای نمایش‌های زیبا و سرگرم‌کننده‌ دلفین‌ها در آب
  • امکان خرید لباس مخصوص شنا از خود مجموعه
  • خدمات‌دهی رستوران‌های این بخش تا نیمه‌شب

ما به شما پیشنهاد می‌دهیم قبل از خرید بلیط کشور ترکیه، هزینه های سفر به آنتالیا را بررسی کنید تا دید بهتری نسبت به مخارج مختلف در این شهر داشته باشید.

ساعت کاری پارک آبی آکوالند آنتالیا: همه‌روزه از 10 صبح تا 5 بعدازظهر

قیمت بلیط پارک آبی آکوالند آنتالیا: هزینه بلیط این پارک برای کودکان زیر 6 سال رایگان، کودکان زیر 11 سال 40 یورو و بزرگسالان 50 یورو در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید بلیط ورودی خود را در دو نوع خریداری کنید؛ بلیط‌های 3 ساعته و بلیط‌های نصفه روز.

آدرس پارک آبی آکوالند آنتالیا: ترکیه، آنتالیا، منطقه کونیالتی، بلوار دوملوپینار، محله ملتم، پارک آبی آکوالند.

پارک آبی آکوالند آنتالیا

عکسی از پارک آبی آکوالند آنتالیا   

تجربه هیجان در بهترین پارک های آبی آنتالیا

یکی از مهم‌ترین تفریحات در کشور ترکیه، لذت بردن از پارک‌های آبی است؛ پس چه مقصدی بهتر از آنتالیا برای تفریح و گردش؟ در این مقاله از مجله گردشگری آریاک بهترین پارک آبی آنتالیا را با ویژگی‌ها، قیمت و امکانات هرکدام از آن‌ها بررسی کردیم. این پارک‌ها با توجه به امکاناتشان جزو بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن یک تعطیلات فوق‌العاده به حساب می‌آیند و برای پیر و جوان و کودک مناسب هستند. همین حالا دست‌به‌کار شوید و با خرید تور آنتالیا از آژانس آریاک سفر، دلچسب‌ترین مسافرت عمرتان را تجربه کنید.

سؤالات متداول:

1. بهترین زمان برای رفتن به پارک‌های آبی آنتالیا چه فصلی است؟

بهترین فصل برای تفریح در پارک‌های آبی آنتالیا فصل بهار تا اوایل فصل پاییز است. کلیه پارک‌های آبی آنتالیا در فصل زمستان تعطیل هستند.

2. معروف‌ترین پارک‌های آبی در آنتالیا چه نام دارند؟

پارک آبی آکوالند آنتالیا، پارک آبی ددمان آنتالیا، پارک آبی دلفین لند آنتالیا و پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا بهترین پارک‌های آبی در شهر آنتالیا هستند.

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk