https://gateway.aryaktravel.com/api/

بهترین مراکز خرید آنتالیا که حتما باید بشناسید

گردشگری الهه ارباب جعفری 22 اسفند ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آنتالیا مراکز خرید متعدد و مشهوری با برندهای جهانی دارد. در این مقاله راجع به بهترین مراکز خرید آنتالیا بیشتر صحبت کرده و هر مرکز خرید را با جزئیات شرح دهیم.

کشور ترکیه هر ساله پذیرای سیل عظیمی از جمعیت گردشگران است. در کشور ترکیه می‌توانید شهرهای توریستی گوناگون با ویژگی‌های مختلفی را بیابید. در میان شهرهای مختلف ترکیه، آنتالیا یکی از محبوب‌ترین شهرها محسوب می‌شود. در این شهر می‌توانید انواع تفریحات مختلف و جذاب را تجربه کنید. شهر آنتالیا به دلیل داشتن سواحل بسیار زیبا و پارک‌های آبی مفرح شهرت بسیاری دارد، اما این تمام ماجرا نیست. در آنتالیا می‌توانید مراکز خرید متعدد و مشهوری نیز بیابید. با مراجعه به مراکز خرید آنتالیا می‌توانید کالاهای مختلفی از برندهای مشهور جهانی را تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم راجع به مراکز خرید آنتالیا بیشتر صحبت کرده و هر مرکز خرید را با جزئیات زیاد شرح دهیم.

مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی

یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا لارا، تراسیتی است. تراسیتی به ویژه برای افرادی که به دنبال برندهای معتبر هستند، توصیه می‌گردد. برای خرید از این مرکز لوکس باید به محله‌ای در آنتالیا به نام فنر بروید. در تراسیتی می‌توانید شعب مختلف برندهای مشهوری چون لاگوست، ماسیمو دوتی، بربری، هوگوباس، تامی هیلفیگر و... را ببینید. جدای از برندهای مشهور جهانی، شعب برندهای ترک مشهور نیز در تراسیتی وجود دارند. در طبقه آخر تراسیتی مانند بسیاری از مراکز خرید لوکس، فود کورت وجود دارد. در این فود کورت می‌توانید بهترین غذاها را از برندهای مشهور سفارش دهید. در مجموع در مرکز خرید تراسیتی، حدود 180 فروشگاه و رستوران جای گرفته است. این مرکز خرید را هنگام سفر با تور آنتالیا از دست ندهید.

مرکز خرید تراسیتی

مرکز خرید تراسیتی

مراکز خرید اوت لت آنتالیا

اگر به دنبال مراکز خرید آنتالیا ارزان هستید، می‌توانید روی مرکز خرید اوت لت دیپو حساب باز کنید. در کنار این مرکز خرید، مرکز خرید نوساز دیگری به نام آنتالیا مال بنا شده است. این دو مال بزرگ در کنار هم، جزو بزرگترین مراکز خرید در منطقه مدیترانه محسوب می‌شوند. اگر از دور به اوت لت دیپو نگاه کنید، یک سازه نارنجی رنگ توجه شما را به خود جلب می‌کند. این سازه، باعث شده تا نمای مرکز اوت لت دیپو به یک قلعه شباهت داشته باشد. به همین دلیل است که هنگام عبور و مرور، توجه بسیاری از رهگذران را جلب می‌کند.

در این مرکز خرید حدود 90 واحد مغازه به همراه 5 سینما و 15 کافه رستوران جای داده شده است. در اوت لت یک فضای مخصوص برای کارتینگ به مساحت سه هزار متر مربع و هم چنین یک فضا برای محوطه بازی کودکان به مساحت 500 متر مربع اختصاص داده شده است. پارکینگ مجموعه نیز بسیار وسیع بوده و به دو شکل سرپوشیده و روباز در اختیار گردشگران قرار دارد. گنجایش پارکینگ سر پوشیده حدودا 500 اتومبیل و گنجایش پارکینگ روباز حدودا هزار خودرو است.

مرکز خرید ام میگروس

ام میگروس یک مرکز خرید سه طبقه بوده که در آن می‌توانید انواع کالاها را بیابید. اگر سری به مغازه‌های مختلف ام میگروس بزنید، متوجه خواهید شد که از کالاهای سوپر مارکتی تا محصولاتی از برندهای مشهور در این مال یافت می‌شوند. ام میگروس در واقع یک فروشگاه زنجیره‌ای متعلق به کشور سوئیس محسوب می‌شود. شعب ام میگروس را می‌توانید در سراسر ترکیه بیابید. انواع رستوران‌ها به همراه سینمای چند بعدی، سوپر مارکت و... در ام میگروس گرد هم آمده‌اند تا مسافران تجربه خرید لذت‌بخشی را داشته باشند. اگر به دنبال خرید لباس ورزشی برند هستید، سر زدن به مرکز خرید ام میگروس را پیشنهاد می‌کنیم.

 در طبقه آخر این مرکز خرید می‌توانید کالاهایی از برندهای معتبر جهانی چون آدیداس و نایک را بخرید. اگر به دنبال برندهای دیگری چون فنریوم و بوینر هستید، می‌توانید به طبقه همکف یا منفی یک مراجعه نمایید. برند آندر آرمور یکی دیگر از برندهای مشهور و معتبر جهانی است که اجناس آن در طبقه آخر ام میگروس به فروش می‌رسد.

در میان مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید ام میگروس تنوع اجناس بسیار بالایی دارد. در طبقه اول ام میگروس انواع لوازم خانگی برای فروش قرار داده‌ شده‌اند. برندهای چون انگلیش هوم و مودو از جمله برندهای معتبر در تولید لوازم خانگی هستند که در طبقه منفی یک ام میگروس شعبه دارند. در طبقه همکف نیز هایپر مارکت مشهور ام میگروس قرار دارد که تمامی انواع اجناس را در دل خود جای داده است. اگر به دنبال تهیه سیم کارت هستید، می‌توانید در طبقه اول این مرکز خرید، نمایندگی سیم کارت‌های مختلف را بیابید. جدای از تمامی کالاهای نام برده شده، بسیاری از افراد ام میگروس را صرفا برای خرید تنباکو انتخاب می‌کنند، زیرا تنباکوهایی بسیار با کیفیت و مرغوب در این مرکز به فروش می‌رسند.

ام میگروس دارای فود کورت بسیار گسترده‌ای نیز می‌باشد که شامل 23 رستوران، کافی شاپ و فست فود مختلف است. در رستوران‌های ام میگروس می‌توانید طیف متنوعی از غذاها را بیابید. پردیس سینمایی ماکسیمم نیز در ام میگروس واقع شده که می‌توانید در آن فیلم‌های روز دنیا را به تماشا بنشینید. در طبقه منفی یک نیز شهر بازی اکتور لند وجود دارد که به طور اختصاصی برای کودکان طراحی شده است. در مجموع می‌توان به امکانات تفریحی ام میگروس امتیاز قابل قبولی داد.

مرکز خرید ام میگروس

مرکز خرید ام میگروس

مرکز خرید بوینر اسپرت بلک

بوینر اسپرت یکی از لاکچری‌ترین مراکز خرید بلک آنتالیا به شمار می‌آید. در این مال می‌توانید انواع برندهای مشهور مانند گوچی، زارا، نایکی، ال سی وای کی کی، آدیداس و اسیکس را بیابید. انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه، همراه با زیورآلات مختلف، ساعت، کفش، لوازم آرایشی و... در این مال عرضه می‌شوند. با توجه به این که تمامی اجناس از برندهای مشهور و معتبر هستند، کیفیت بالا و قیمت قابل توجهی نیز دارند. لازم به ذکر است که در روز شنبه بوینر اسپرت بلک تعطیل است.

مرکز خرید لاورا

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آنتالیا در لارا که حتما باید از آن دیدن کنید، لاورا است. این مرکز خرید در میان گردشگران شهر آنتالیا شهرت بسیاری دارد. تقریبا تمامی گردشگرانی که به آنتالیا سفر کرده‌اند حتی یک بار هم که شده نام لاورا را شنیده‌اند. در لاورا حدود 80 واحد فروشگاه در 11 هزار متر مربع بنا جای داده شده‌اند. لاورا نیز مانند بسیاری از مراکز خرید آنتالیا دارای رستوران، کافی شاپ، محوطه بازی کودکان و سینما است. در لاورا می‌توانید انواع اجناس با برند‌های ترکی یا بین‌المللی را مشاهده نمایید.

مرکز خرید شی مال

شی مال را نیز می‌توان در میان بهترین مراکز خرید آنتالیا جای داد. نمای فروشگاه‌های موجود در شی مال بسیار شیک و مجلل بوده و حدود 70 فروشگاه در شی مال قرار دارند. در فروشگاه‌های شی مال می‌توانید اجناسی از برندهای مشهور دنیا مانند پلو، ال سی وایکیکی، کلوین کلاین، ناین، سواچ، لاگوست و ناین وست را خریداری نمایید. فروشگاه‌های این مرکز خرید از ده صبح تا یازده شب به صورت یک سره باز هستند. سالن ورزشی بزرگ، رستوران‌ها، مرکز تفریحی کودکان، تئاتر، کافه تریا و سینما از جمله امکانات رفاهی این مجموعه عظیم هستند. در کنار خرید اجناس معتبر می‌توانید از امکانات تفریحی شی مال نیز نهایت استفاده را ببرید.

مرکز خرید شی مال

مرکز خرید اوزدیلک پارک

در میان مراکز خرید آنتالیا، اوزدیلک پارک جزو بناهای تقریبا قدیمی در میان مراکز خرید آنتالیا محسوب می‌شود. مساحت این بنا حدودا 100 هزار متر مربع بوده و در سال 2009 افتتاح شده است. مساحت اوزدیلک پارک نسبت به سایر مراکز خرید آنتالیا بسیار بیشتر است و می‌توان آن را جزو بزرگترین بازارهای آنتالیا به حساب آورد. اگر به اوزدیلک پارک نگاهی گذرا داشته باشید، خواهید دید که از نظر ظاهری نمای آن به نمای لوکس تراسیتی و میگروس لوکس هیچ شباهتی ندارد. با این حال، نمی‌توان منکر زیبایی معماری و طراحی داخلی جذاب آن شد. نمایندگی بسیاری از برندهای خارجی در این اوزدیلک پارک وجود داشته و گردشگران می‌توانند از این مجموعه کالاهای معتبری خریداری نمایند. اوزدیلک پارک در بخش مرکزی شهر قرار گرفته است. این موقعیت عالی باعث شده تا این مال فاصله نزدیکی تا امکانات رفاهی در شهر مختلف داشته باشد. به همین دلیل محبوبیت و شهرت آن در میان گردشگران بسیار زیاد است.

مرکز خرید اوزدیلک پارک

بازار فرش لیدیا سوزانی

در میان مراکز خرید آنتالیا، لیدیا سوزانی به دلیل داشتن فرش‌های متنوع مشهور است. هنر فرشبافی یکی از هنرهای اصلی مردم خاورمیانه محسوب می‌شود. به همین دلیل فروشگاه‌های معتبری در سراسر خاورمیانه اقدام به فروش فرش می‌کنند. بازار فرش لیدیا سوزانی یکی از بازارهای محلی آنتالیا محسوب می‌شود که به طور ویژه به فروش فرش مشهور است. در این بازار می‌توانید انواع فرش‌های دستباف را بیابید. کیفیت بسیار بالای فرش‌های ارائه شده در این بازار، شهرتی جهانی دارد. به همین دلیل گردشگران از سراسر جهان صرفا برای خرید فرش به این بازار مراجعه می‌کنند. بنابراین اگر قصد خرید فرش از ترکیه را دارید، بدون شک باید به این بازار سر بزنید.

بازار فرش لیدیا سوزانی

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان

اگر می‌خواهید به مناطق قدیمی آنتالیا سر بزنید و از بازارهای آن دیدن کنید، گشت و گذار در مرکز خرید ایکی کاپیلی هان را توصیه می‌کنیم. این مرکز خرید در منطقه‌ای قدیمی به نام بالبی ماهالسی قرار گرفته است. ایکی کاپیلی هان یک بازار سرپوشیده محسوب می‌شود که در قدیم محل مهمی برای تجارت انواع ادویه‌جات و ابریشم بوده است. در گذر زمان این بازار نقش مهم خود را از دست داد و به یک مکان متروکه تبدیل شد. طولی نکشید که دولت ترکیه این مکان را بازسازی و تبدیل به یکی از بازارهای مهم آنتالیا کرد. امروزه این بازار مکان مهمی برای آشنایی با فرهنگ ترکیه و خرید سوغات به حساب می‌آید. قیمت کالاها نیز در این بازار بسیار مناسب بوده و یکی از گزینه‌های خرید اقتصادی می‌باشد. انواع وسایل دست‌ساز نقره، برنز، عتیقه‌جات و... را می‌توانید از این بازار بخرید. توجه داشته باشید که در بازار ایکی کاپیلی هان برخی از عتیقه‌ها قدمتی بیش از صد سال دارند. در صورت خرید این عتیقه‌ها، حق خروج آن‌ها را از خاک ترکیه نخواهید داشت.

شنبه بازار لائوار بلک

در میان مراکز خرید آنتالیا، شنبه بازار لائوار نیز بسیار مشهور است. اگر به مراکز خرید شلوغ و پر تکاپو علاقه دارید، دیدن این شنبه بازار را به شما توصیه می‌کنیم. همانطور که از نام این بازار مشخص است، در روزهای شنبه دست فروشان متعددی اجناس مختلف را به بازار آورده و برای فروش عرضه می‌کنند. قیمت اجناس این بازار نسبت به مراکز خرید لوکس بسیار پایین است. نزدیکی شنبه بازار لائوار به خط ساحلی باعث شده تا این مرکز خرید مکان مناسبی برای تفریحات ساحلی نیز باشد. توجه داشته باشید که در شنبه بازار لائوار ممکن است اجناس تقلبی نیز در کنار اجناس اصل به قیمت گزاف فروخته شوند. بنابراین در هنگام خرید دقت لازم را به خرج دهید. اگر به دنبال مناسب‌ترین قیمت لباس در آنتالیا هستید، می‌توانید به شنبه بازار آنتالیا مراجعه نمایید. همچنین در صورتی می خواهید با هزینه کم تری به به آنتالیا سفر کنید رزرو پکیج های تور آنتالیا و تور آنتالیا نوروز 1402 را به شما پیشنهاد می دهیم.

شنبه بازار لائوار بلک

شنبه بازار لائوار بلک

کلام آخر

شهر آنتالیا یکی از شهرهای مهم توریستی کشور ترکیه به حساب می‌آید. این شهر دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی بوده و می‌تواند یک مقصد گردشگری جذاب برای مسافران خارجی باشد. دانستن اطلاعات مهم راجع به مراکز خرید هر مقصد گردشگری، برای مسافران حائز اهمیت است. اگر به فکر سفر به آنتالیا هستید، حتما باید راجع به مراکز خرید آنتالیا اطلاعات کافی کسب کنید. در این مقاله از آریاک سفر به تفصیل راجع به مهم‌ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا صحبت کردیم. خواندن این مقاله کمک می‌کند تا ویژگی‌های هر مرکز خرید را بشناسید و برای خرید اقلام مختلف، مرکز خرید مناسبی را انتخاب نمایید.

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk