https://gateway.aryaktravel.com/api/

مزارع پلکانی بالی، شگفت انگیزتر از آنچه تصور می‌کنید

گردشگری الهه ارباب جعفری 17 بهمن ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
تگالالانگ یکی از سرسبزترین مناطقی است که باید در سفر با تور بالی به آن سر بزنید. با آریاک سفر همراه شوید تا درباره این منطقه بدانید.

مزارع پلکانی بالی

در جستجوی بالی و با گشتن در اینترنت حتما با زیبایی‌ها و جاذبه‌های متنوعی روبرو خواهید شد که یکی از آن‌ها مزارع پلکانی برنج است. شاید پیش خود بپرسید که چرا این مزارع پلکانی حائز اهمیت هستند و به چه دلیل جزو مهمترین جاذبه‌های بالی به شمار می‌روند. برای دانستن پاسخ این سوال‌ها با آریاک سفر همراه شوید تا در باره این مزارع مشهور بیشتر بدانید.
مزراع پلکانی بالی

مزارع پلکانی تگالالانگ

مزارع پلکانی تگالالانگ در بالی منظره‌ای چشم نواز از مزارع پلکانی برنج خواهید دید که شیوه‌ی هوشمندانه ای از آبیاری را در دل خود جای داده‌اند. اگر از طبیعت دوستان هستید و از عکاسی هم لذت می‌برید، باید بازدید ایز این مکان را در اولویت قرار دهید. 
این مزارع به حدی زیبا هستند که به نوعی جزوی از نماد این شهر به شمار می‌روند. سرسبزی بی‌اندازه و خیره‌کننده مزارع تگالالانگ بالی با تمام مزارع برنجی که در زندگی خود دیده‌اید متفاوت است و این تفاوت را درست زمانی در میان تراس‌های برنج ایستاده‌اید احساس می‌کنید. 

مزارع پلکانی بالی

مزارع پلکانی بالی

اگر از تاریخچه این شالیزارها می‌پرسید باید بگوییم که تاریخ دقیق و معتبری از این مزارع موجود نیست اما  گفته می‌شود رسی مارکاندیا که فردی مقدس و شناخته شده بود ایده این سبک از آبیاری را داد و اجرا کرد. این سیستم به عنوان سیستم آبیاری تعاونی سنتی بالی شهرت پیدا کرده است و در نقاط مختلف این جزیره می‌توان این مزارع را دید اما اگر از ما می‌پرسید بهتر است به منطقه ابود که در شمال جزیره بالی قرار دارد رفته و بهترین چشم انداز ممکن را به چشمان خود هدیه کنید. 

توجه داشته باشید که برای بازدید از این مزارع نیاز به پرداخت ورودی نیست و خوشبختانه می‌توانید تا نزدیک این منطقه رفته و نگران پارکینگ هم نباشید. تنها باید کفش مناسب پوشیده دوربین عکاسی خود را هرگز فراموش نکنید. 

مزارع پلکانی بالی

تگالالانگ در بالی

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk