https://gateway.aryaktravel.com/api/
گردشگری الهه ارباب جعفری 17 بهمن ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
رستوران dinner in the sky جایی است برای صرف غذا همراه با هیجان و سرگرمی‌های متفاوت و جذاب که در سفر به دبی نباید آن را از دست بدهید.

رستوران معلق دبی

نظرتان درباره صرف یک وعده غذای مرغوب، در یکی از عجیب‌ترین رستوران‌های جهان چیست؟ رستوران دینر این د اسکای (Dinner in the sky) در دبی جزو ۱۰ رستوران عجیب دنیا قرار دارد و این روزها شهرتی جهانی پیدا کرده است. اگر اهل هیجان هستید و از ارتفاع لذت می‌برید، این رستوران تجربه‌ای هیجان انگیز و خاص را برای شما رقم می‌زند. با آریاک سفر همراه باشید تا در صورتی که با تور دبی به این شهر سفر می‌کنید از این رستوران بی بهره نمانید.

رستوران معلق دبی

درباره رستوران

رستوران دینر این د اسکای یا رستوران معلق دبی یک صفحه‌ی مجهز به ۲۲ صندلی و بخشی کوچک، مخصوص به پذیرایی است. این صفحه با کمک جرثقیل و تجهیزات روز تا ارتفاع ۵۰ متری از سطح زمین  بالا رفته و منظره‌ای جذاب، همراه با هیجان و البته غذایی که به دست آشپزهای ماهر تهیه شده است را به شما هدیه می‌کند. این رستوران مورد پسند افرادی است که دوست دارند دبی را از آسمان تماشا کنند و با هیجان انگیزترین تفریحات دنیا از نزدیک آشنا شوند. این رستوران با ظرفیت ۲۲ نفر مناسب دورهمی‌ها و جمع‌های دوستانه یا خانوادگی نیز هست. به یاد داشته باشید برای صرف وعده‌ی غذا در این رستوران حتما باید از قبل به تعداد نفرات صندلی رزرو کنید. بعد از رزرو صندلی خود تنها کافی است روی صندلی‌های امن این رستوران بنشینید و کمربند خود را ببندید و بعد از بالا رفتن تا ارتفاع ۵۰ متری همه چیز شروع می‌شود. آشپزها دست به کار می‌شوند و غذای مورد نظر شما را سرو می‌کنند و وعده‌ی غذایی لذیذ خود را با چشم اندازی خاص می‌توانید صرف کنید. در صورتی که بابت امنیت خود نگران هستید باید بدانید که یک برند معتبر جرثقیل این رستوران را تضمین کرده است و مسئولان امارات وسواس زیادی نسبت به امنیت این رستوران به خرج داده‌اند و این رستوران را به جدیدترین و امن ترین تکنولوژی مجهز کرده‌اند. از سمتی این رستوران بر اساس آب و هوا ارتفاع می‌گیرد و بین ۴۵ تا ۵۰ متر بالا می‌رود.

رستوران معلق دبیdinner in the sky

وعده‌های غذایی

همانطور که به امنیت این رستوران پرداختیم باید بدانید که به مواد غذایی و وعده‌هایی که در اختیار افراد قرار می‌گیرد هم توجه ویژه‌ای شده است.تمام مواد غذایی مصرفی در این وعده‌ها ارگانیک و از بهترین نوع مواد اولیه هستند. شما می‌توانید هر سه وعده را در این رستوران تجربه کنید، اما اگر از ما می‌پرسید وعده‌ی شام می‌تواند هیجان انگیزتر باشد چرا که کادر پذیرایی برای این وعده شعبده بازی و تردستی انجام می‌دهند و اوقات خوبی را برای شما رقم می‌زنند.

رستوران دینر این د اسکایوعده غذایی رستوران معلق دبی 

ممنوعیت‌ها

باید توجه داشته باشید برای حفظ امنیت ممنوعیت‌هایی هم وجود دارد که قبل از رزرو رستوران در نظر داشته باشید. به عنوان مثال افراد بالای ۱۵۰ کیلوگرم اجازه استفاده از رستوران را ندارند یا افرادی که فوبیای ارتفاع، مشکلات قلبی، بارداری و صرع دارند مجاز به استفاده از این رستوران نیستند. همینطور باید توجه داشته باشید که این رستوران سیستم سرمایش و گرمایش نداشته و در بازه‌های زمانی معتدل قابل استفاده است. 

dinner in the sky رستوران دینر این د اسکای دبی

 

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk