https://gateway.aryaktravel.com/api/
راهنمای سفر الهه ارباب جعفری 07 دی ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

عاشقان سفر خوب می‌دانند که یک سفر جذاب و هیجان انگیز را می‌توانند در فصل‌های سرد و برفی هم تجربه کنند. زمستان فرصتی تازه است تا با سبکی متفاوت سفر کنید و خاطراتی جذاب و خاص رقم بزنید. اگر به فکر سفر خارجی زمستانی هستید، خوب است اگر مسافرت خود را برای جشن بزرگ کریسمس برنامه‌ریزی کنید. تورهای خارجی کریسمس آریاک سفر می‌توانند شما خاطره‌های شیرین و به یادماندنی را برای شما بسازند. برای این که تفریحات زمستانی را تجربه کنید و سفری رویایی را به خود هدیه کنید باید در انتخاب مقصد خود دقت لازم را داشته باشید تا با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود بهترین تصمیم را بگیرید. در این مطلب قصد داریم تا بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در کریسمس را به شما معرفی کنیم.

سفر به ترکیه در کریسمس

سفر به ترکیه چه در تابستان و چه زمستان همیشه یکی از بهترین تصمیم‌ها برای ایرانی‌ها به شمار می‌رود. با این که ترکیه و شهر‌های ساحلی آن در بهار و تابستان بیشترین میزان حضور گردشگر را تجربه می‌کنند، اما در زمستان و بخصوص در بازه زمانی سال نو و کریسمس هم جاذبه‌های دیدنی و تفریحات جذاب خاص زیادی وجود دارند که تعطیلات کریسمس مسافران ترکیه را خاطره‌انگیز رقم بزنند. یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای سفر در کریسمس، استانبول است. مراکز خرید استانبول در زمستان به مناسبت سال نو تخفیف‌هایی را در نظر می‌گیرند که هر فردی را به خرید وسوسه می‌کند. استانبول هر سال در کریسمس برنامه‌های هیجان انگیزی مثل آتش بازی، کنسرت‌ها و جشنواره‌های شاد و برنامه‌های رقص و پایکوبی را اجرا می‌کند. این برنامه‌های مفرح به حدی جذاب هستند که گردشگران بین‌المللی را از نقاط مختلف دنیا به سمت ترکیه می‌کشانند. 

آنتالیا دومین شهری است که می‌توانید برای سفر خود در کریسمس روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید. با این که آنتالیا شهری ساحلی است و اوج حضور مسافر را در تابستان تجربه می‌کند و در حقیقت بخاطر سواحل ماسه‌ای و تفریحات تابستانی شهرت دارد، اما نوبت به تفریحات زمستانی و جشن کریسمس که برسد، آنتالیا جاذبه‌های زیادی برای توریست‌ها دارد. اولین ویژگی مثبت سفر به آنتالیا در کریسمس این است که اقامت شما در هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا نسبت به تابستان، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این هتل‌ها برای جشن سال نو کنسرت‌ و آتش‌بازی‌های ویژه‌ای را برنامه ریزی می‌کنند. تفریحات شبانه و کلوب‌ها در آنتالیا تا پاسی از شب فعال هستند و افرادی که به تفریحات شبانه علاقه‌مند هستند در این بین بیشترین لذت را تجربه می‌کنند. 

سفر به ترکیه در کریسمس

جشن سال نو در ترکیه

سفر به گرجستان در کریسمس

سفر به گرجستان در کریسمس، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای تجربه یک سفر زمستانی داشته باشید. شهر‌های باتومی و تفلیس دو مقصد مهم و جذاب برای سفر در کریسمس هستند. در صورتی که دوست دارید برای زمستان و جشن کریسمس پیش رو، سفری راحت و ارزان به مقصدی خارجی داشته باشید، گرجستان در بین سایر مقاصد گردشگری، اولویت بالاتری دارد. خیابان‌های نورانی و تزئین شده با درخت‌های بزرگ و چراغانی‌های خاص و دیدنی، رقص و پایکوبی و جشنواره‌های مختلفی که در تفلیس و باتومی برگزار می‌شوند، مجموعه‌ای از جاذبه‌های سفر به گرجستان در کریسمس هستند. 

گرجستان در کریسمس

گرجستان در کریسمس


سفر به دبی در کریسمس

سفر به دبی در کریسمس یکی از پیشنهادهای جالب و مناسبی است که از هر سفر دوستی خواهید شنید. با این که دبی به عنوان یک مقصد گرم با آب و هوای خشک است و زمستانی سرد و برفی را در آن تجربه نمی‌کنید، اما جشنواره‌های خرید، دکوراسیون‌های هیجان انگیز و دیدنی‌های مرتبط با کریسمس و جشنواره‌های مختلف زمستانی را می‌توانید در این شهر تجربه کنید. دبی در زمستان بیشترین میزان حضور مسافر را تجربه می‌کند و بهترین و معتدل ترین آب و هوا را برای گشت و گذار دارد؛ البته این شهر مدرن حسرت برف زمستانی را برای مسافران باقی نمی‌گذارد و گردشگرانی که در دسامبر به این شهر سفر می‌کنند، می‌توانند در پیست اسکی سرپوشیده دبی، روی برف‌ها اسکی کنند و اوقات خوشی را بگذرانند. 

سفر به دبی در کریسمس

آتش بازی سال نو میلادی در دبی

سفر به پاریس در کریسمس

اسکی روی یخ، شانزلیزه‌ی چراغانی شده و پر نور، شکلات داغ و نان‌های تازه کروسان و فروشگاه‌هایی که اجناس تخفیف خورده را در معرض نمایش قرار می‌دهند، همگی از دلایلی هستند که پاریس را تبدیل به مقصدی رویایی برای کریسمس می‌کنند. پاریس در بین مقاصد اروپایی یکی از مهمترین شهر‌ها برای مسافران زمستانی است. در این سفر می‌توانید سوار بر چرخ و فلک بزرگ این شهر شوید و خیابان‌های نورانی و حال و هوای کریسمس را از نمایی دیگر نظاره‌گر باشید. تفریحات زمستانی پاریس تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود. اسب سواری، پاتیناژ، مراسم کریسمس در کلیسای نوتردام و گردش در بازارچه‌های کریسمس، از دلایل دیگری هستند که سفر شما به پاریس را به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز می‌کنند.

پاریس در کریسمس
 پاریس در کریسمس


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk