https://gateway.aryaktravel.com/api/
گردشگری الهه ارباب جعفری 10 مهر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

معرفی قلعه کادیفه ازمیر

احتمالا شما هم از افرادی باشید که تور ازمیر را تهیه کرده‌اند و حالا برای دیدن کردن از نقاط مختلف ازمیر در حال برنامه ریزی هستید. در صورتی که به دنبال لیستی از دیدنی‌های این شهر هستید، بد نیست اگر نگاهی به مطلب جاذبه‌های گردشگری ازمیر بیندازید تا از تمام جاذبه‌های ممکن در مدتی که در ازمیر اقامت دارید، بهره ببرید؛ با این وجود بگذارید الان به صورت اختصاصی درباره قلعه کادیفه صحبت کنیم.

قلعه کادیفه در نوار ساحلی دریای اژه با فاصله‌ی دو کیلومتر از دریا، قرار دارد و همانطور که می‌توانید حدس بزنید، وظیفه‌ی نگهبانی از مرز ساحلی منطقه را داشته و امروزه حس و حال روزهای گذشته‌ ازمیر را به گردشگران منتقل می‌کند. 

قلعه کادیفه ازمیر

قلعه کادیفه که در گذشته به آن پاگوس هم می‌گفتند، حدودا ۱۸۳ متر ارتفاع دارد و منظره‌ی خیره‌کننده‌ای از باغ زیتون و خلیج ازمیر را به خوبی به چشم‌های مسافران هدیه می‌کند. گفته می‌شود اولین دیوار‌های قلعه کادیفه ۳۰۰ سال پیش از میلاد ساخته شده است؛ برای همین هم روی دیوار‌های آن آثار مختلفی از حکومت های مختلف قابل مشاهده است. بعد‌ها با مرور زمان به دیوارها و قسمت‌های مختلف این قلعه اضافه شد تا جایی که امروز تبدیل به یکی از جاذبه‌های ترکیه شد. قلعه کادیفه روی مرتفع‌ترین تپه منطقه بنا شده تا دید خوبی به تمام شهر و به خصوص دریا داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای بازدید از این محل در بهار یا تابستان به ازمیر سفر کنید تا علاوه بر منظره‌ی سرسبز بتوانید به راحتی به قلعه دسترسی پیدا کنید. اگر تا این قلعه رفتید، از چاه باستانی که محل ذخیره آب آشامیدنی این منطقه بوده است هم دیدن کنید.



مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk