https://gateway.aryaktravel.com/api/

منطقه بالچیک در وارنا(بلغارستان)

گردشگری الهه ارباب جعفری 22 شهریور ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

منطقه بالچیک

از طرفداران سفر‌های تابستانی هستید و دلتان می‌خواهد آفتاب بگیرید و تنی به آب بزنید؟ تا انتهای این متن با آریاک سفر همراه شوید تا یکی از نقاط بکر و دیدنی برای این سفر را بشناسید.

بالچیک، یکی از شهر‌های کوچک بلغارستان است که در مجاورت دریای سیاه و در نزدیکی سوفیا، پایتخت این کشور و البته با فاصله‌ی کمی از شهر وارنا قرار دارد. این شهر با جمعیت کم، طبیعت بکر و دیدنی‌های مختلف تبدیل به یکی از مقصد‌های جذاب اروپایی شده است. در حقیقت موقعیت مکانی بالچیک باعث شده تا چه در روشنی روز و چه در تاریکی شب پیوسته در حال خاطره‌سازی باشید. علاوه بر سواحل ماسه‌ای، اقامت در ساختمان‌های بازسازی شده با معماری سبک قدیم باعث می‌شود تا با این بیشتر شهر انس بگیرید و سفری خاص را تجربه کنید. شب‌ها هم بر فراز تپه‌های بالچیک، به تماشای غروب بنشینید و اجازه دهید تا زیبایی دریای سیاه هنگام غروب چشمان شما را به خود خیره کند.

یادتان باشد در سفر به بلغارستان گذشته از طبیعت دست نخورده و سایر جاذبه‌ها، از خرید سوغات خاص آن مثل روغن گل سرخ، ظروف سفالی و مسی، ادویه‌های کمیاب بلغاری و محصولات مرغوب پشمی هم غافل نشوید. 


منطقه بالچیک


منطقه بالچیک

چگونه به منطقه بالچیک برویم؟

یکی از مهم ترین و دیدنی ترین تورهای آپشنال در تور وارنا ,(گلدن سندز) که توسط شرکتهای توریستی به فروش میرسد تور بازدید از منطقه بالچیک است. تیم آریاک سفر در آینده به دیگر مناطق توریستی کشور بلغارستان خواهد پرداخت.


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk