https://gateway.aryaktravel.com/api/
گردشگری الهه ارباب جعفری 23 شهریور ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
دو هتل 5 ستاره برای طرفداران جام جهانی



هتل‌های جام‌جهانی قطر



طرفدار جام جهانی هستید و برای بازی‌ها برنامه‌ی سفر به قطر را دارید؟ چه فرصتی ازاین بهتر که جام‌جهانی پیش رو را درهتل‌های ۵ ستاره‌ی قطر بگذرانید. خوشبختانه جام جهانی امسال، در نزدیکی ایران برگزار می‌شود و شما می‌توانید از این فرصت طلایی برای تجربه‌‌ی یک سفر تکرارنشدنی استفاده  کنید. 

صحبت از اقامت در قطر شد، بگذارید دو هتل معروف ۵ ستاره که میزبانی مسافران این رویداد بزرگ را به شما مخاطبان آریاک سفر، معرفی کنیم.




هتل موندریان(‌Mondrian Doha Hotel) 


حتما شما هم آوازه‌ی هتل‌های ۵ ستاره لوکس و مجلل کشور‌های عربی را شنیده‌اید. این هتل، یکی از همان هتل‌های مشهوری است که حقیقتا تعداد ستاره‌هایش برازنده‌ی خدمات و امکانات آن است. 

هتل موندریان، ۲۱۱ اتاق و ۵۹ سوئیت مجهز و شیک را برای مهمانان‌اش تدارک دیده است. به سادگی می‌توان گفت در این هتل هر آنچه نیاز داشته باشید، در دسترس خواهید داشت؛ از رستوران‌های مجلل با منو‌های بین‌المللی گرفته تا زمین‌های بازی یا امکانات ورزشی، اسپا و… .

با این که در  تصاویر می‌توانید زیبایی و امکانات مختلف هتل موندرایان را ببینید، اما به محض این که به هتل برسید، شکوه و عظمت این هتل ۵ ستاره را بهتر درک می‌کنید. 



با این که جام جهانی خود بهانه‌ی کافی برای سرگرمی و خوشگذرانی است، اما اگر دوست داشته باشید می‌توانید از امکانات هتل هم بهره ببرید. این امکانات فرصت بیشتری برای بهتر سپری کردن اوقات فراغت را به شما می‌دهند. شما قادرید از از کلوب شبانه، زمین گلف، اسپا، استخر، برنامه‌های جذاب عصرانه و… در طول اقامت خود استفاده کنید. 

خوشبختانه موقعیت مکانی این هتل باعث شده تا به اکثر مراکز خرید و دیدنی‌های قطر دسترسی راحتی داشته باشید. در طول اقامت‌تان با آسانسور طلا، به طبقات بالای هتل بروید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

هتل 5 ستاره قطرهتل موندریان

نوبتی هم باشد، زمان معرفی دومین هتل میزبان جام جهانی می‌رسد.



هتل گلدن تولیپ دوحه(Golden Tulip Doha hotel)


می‌توان پیش‌بینی کرد که یکی از بهترین اقامت‌ها را در این هتل لوکس تجربه خواهید کرد. هتل گلدن تولیپ به عنوان یک هتل ۵ ستاره تمام امکانات رفاهی مسافران را در نظر گرفته است. این هتل با داشتن ۱۹۳ اتاق و سوئیت می‌تواند از مسافران زیادی پذیرایی کند. امکانات هتل گلدن تولیپ دوحه، درست مثل سایر هتل‌های ۵ ستاره کامل بوده و نیاز توریست‌های بین‌المللی خود را بر طرف می‌نماید به این تفاوت که مهمانان این مجموعه‌ی مجلل قادرند از منظره‌ی دیدنی اتاق‌ها لذت ببرند.

اسپا، استخر باز، ترانسفر، فضای باغ، رستوران و کافه از جمله امکاناتی هستند که در هتل گلدن تولیپ در دسترس خواهید داشت. نزدیکی به فرودگاه و موزه هنر‌های اسلامی و دیگر دیدنی‌های قطر هم از مزایای هتل گلدن تولیپ به شمار می‌روند.


هتل گلدن تولیپ دوچه

هتلب گلدن تولیپ دوحه





مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk