https://gateway.aryaktravel.com/api/

بهترین و بدترین مناطق برای سفر به ترکیه

راهنمای سفر سید فرشاد فیض آبادی 31 اردیبهشت ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
اگر تنها یک بار به آنتالیا سفر کرده باشید، قطعا قبل از سفر کارشناسان آژانس های هواپیمایی مناطق توریستی اعم از بهترین هتل ها، بهترین سواحل، بهترین مراکز خرید و... را برای شما ارائه می کنند...

بهترین و بدترین مناطق برای سفر به ترکیه

اگر تنها یک بار به آنتالیا سفر کرده باشید، قطعا قبل از سفر کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی مناطق توریستی اعم از بهترین هتل‌ها، بهترین سواحل، بهترین مراکز خرید و... را برای شما ارائه می‌کنند که در این مطلب قصد داریم بهترین و بدترین مناطقی که در شهر آنتالیا(نسبت به رضایت مسافران) وجود دارد را با هم مرور کنیم تا کمک بزرگی به انتخاب شما در سفرهای بعدی به آنتالیا باشد.

منطقه لارا lara


در رتبه اول رضایت و نظرات عالی مسافران منطقه لارا وجود دارد. یکی از دلایل رضایت مسافران فاصله بسیار کم لارا با مرکز شهر و استفاده از امکانات شهرآنتالیا و فرودگاه است که همین امر باعث شده است بهترین نمره را به منطقه لارا تخصیص دهند.
اما از هتل‌های با کیفیت بالا و قیمت‌های مطلوب لارا نباید غافل شد. ساحل لارا را با هتل‌های لوکس ۵ ستاره‌اش می‌شناسند. اگر علاقه‌مند به اقامت در لارا باشید می‌توانید از هتل‌هایی که در خط ساحلی واقع شده‌اند، استفاده نمایید که اغلب آنها دارای ساحل خصوصی هستند. به این معنا که هر زمانی که اراده کنید، می‌توانید از اتاقتان با چند قدم پیاده روی به ساحل رفته و بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافی از امکانات ساحل استفاده کنید.

منطقه کمر  Kemer
کمر در فاصله ۴۰ کیلومتری به سمت جنوب آنتالیا قرار گرفته است. توسعه روز افزون این منطقه به منظور بهرمندی هرچه بیشتر مسافران انجام شده است. سراسر کمر را هتل‌های مجلل، رستوران‌ها، کافه‌ها و سواحل زیبا فرا گرفته است. آب‌های شفاف و زلال این منطقه می‌تواند فرصتی را برای گشت‌زنی با کشتی یا قایق به وجود آورده و همچنین افراد می‌توانند با شنا یا غواصی کردن در سواحل زیبای آن لذت ببرند. کمر نیز طبیعی و سرسبزترین منطقه آنتالیا محسوب می‌شود.

منطقه بلک belek


بلک لاکچری بودن و لوکس بودن را تمام و عیار برای توریستان معنا می‌کند. بعضی از بهترین هتل‌های لوکس آنتالیا در این شهر کوچک زیبا واقع شده‌اند. معماری‌های فوق‌العاده لوکس با سنگ‌های مرمرین و ساختمان‌های مدرن با تزئینات ترکیه‌ای، اسپا و گلف و... همه این‌ها به زیبایی‌های این منطقه اضافه می‌کند. اگر به دنبال سفری آرامش بخش و خاطره انگیز هستید بدون شک هتل‌های بلک را برای اقامت در آنتالیا انتخاب می‌کنید. ساحل بلک به زیبایی با کوهستان‌ها احاطه شده است و آب‌های کریستالی و شن‌های ساحلی بی‌نظیری را به توریستان آفر می‌دهد.
منطقه بلک ترکیه

بلک

منطقه سیده side
سیده متاسفانه به دلیل فاصله بسیار زیاد آن از شهر آنتالیا هیچوقت مورد استقبال مسافران قرار نگرفته بود. البته هتل‌های با کیفیت پایین، وجود بندر، پلاژهای زیاد و نبود مراکز خرید دلایل دیگر نارضایتی مسافران و دادن کمترین امتیاز به این منطقه تاریخی است. بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه به شمار می‌آید. در آخر اینکه حتی هتل‌های بزرگ زنجیره‌ای با کیفیت نیز به همین دلایل از ساخت هتل در این منطقه امتناع کرده‌اند.

سیده


سیده

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk