https://gateway.aryaktravel.com/api/

مزایای سفر به ترکیه در تعطیلات نوروز

گردشگری آریاک سفر 19 اسفند ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
با وجود اینکه به اعتقاد بسیاری از افراد، فصل بهار و مشخصا تعطیلات سال نو، شاید زمان چندان مناسبی برای سفر نباشد ولی کشور ترکیه بدون شک یکی از مقاصد بسیار ایده آل و انتخابی فوق العاده برای سفر در این ایام است.

سفر به ترکیه در نوروز

با وجود اینکه به اعتقاد بسیاری از افراد، فصل بهار و مشخصا تعطیلات سال نو، شاید زمان چندان مناسبی برای سفر نباشد ولی کشور ترکیه بدون شک یکی از مقاصد بسیار ایده آل و انتخابی فوق العاده برای سفر در این ایام است؛ دلیل این موضوع را با ذکر چند مورد از مزایا و تفاوت‌های کشور ترکیه در فصل بهار با هم مرور می‌کنیم:

۱- بدلیل تفاوت تقویم میلادی با تقویم شمسی و به تبع آن، تفاوت در تعطیلات سال نو، غالب گردشگرانی که در تعطیلات ژانویه باعث ازدحام و ایجاد حجم زیادی گردشگر در سطح شهر و صف‌های طولانی در مراکز گردشگری شهرهای ترکیه می‌شوند، در ایام تعطیلات نوروز، وجود ندارند و شما با آسودگی بسیار بیشتری می‌توانید از آنجا بازدید کنید و نقاط بسیاری را از دست ندهید.

۲- شاید مهم‌ترین ماهیت فصل بهار، آب و هوای مطبوع و دلپذیر آن باشد که برای تفریحاتی که در فضای باز انجام می شود، مثل پیاده روی در سطح شهر و خیابان های معروف ترکیه، یک امتیاز مهم تلقی می‌شود که می‌توانید در هوایی ایده آل از آن لذت ببرید.

۳- خرید کردن در این ایام، نسبتا مقرون به صرفه تر از روزهای دیگر است، بدلیل قانون کلی عرضه و تقاضا و میزان کمتر گردشگر در مراکز سنتی و مدرن خرید، قیمت‌ها پایین‌تر از روزهای شلوغ در این کشور است؛ افرادی که تجربه سفر در این فصل را در ترکیه داشته‌اند، این موضوع را تایید خواهند کرد.

۴- ترکیه به عنوان یکی از مهم‌ترین کشورها در صنعت گردشگری در جهان، سالانه میزبان و برگزارکننده بیش از ۱۰۰۰ رویداد فرهنگی و گردشگری است که بخش قابل توجهی از آنها در بهار برگزار می‌شود؛ ضمن اینکه بدلیل کم بودن جمعیت در محل برگزاری این رویداد‌ها، شما فرصت ارتباط و شناخت بیشتری از مردمان محلی این کشور را خواهید داشت.

۵- رویش گل‌های زیبای لاله در ترکیه که در ایام نوروز به زیباترین شکل خود می‌رسند نیز یکی از مناظر بسیار زیبا که شما در فصول دیگر آن را تجربه نخواهید کرد را پدید می‌آورند.

بی تردید هر فصلی از سال برای سفر به هر نقطه‌ای مزایای خود را داراست، ولی در مورد بهار کشور ترکیه، می‌توان با قاطعیت به مزایا و جذابیت‌های این مقصد مهم گردشگری که تجربه متفاوتی از سفر را به شما می‌دهد، اشاره کرد؛ مزایایی که به صورتی مختصر به برخی از آن‌ها اشاره کردیم.


برای خرید تورهای نوروزی کشور ترکیه نیز میتوانید به صفحه مربوط به تورهای نوروزی ترکیه مراجعه کنید.

مسجد سلطان احمد

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk