https://gateway.aryaktravel.com/api/
راهنمای سفر آریاک سفر 25 مهر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
برای دریافت ویزای اسپانیا، بهتر است که به صورت تور گروهی اقدام کنید. جواب دهی ویزای اسپانیا ۲۱ روز کاری به طول می‌انجامد. گردش حساب، تمکن مالی و تاریخچه سفری از شرایط اخذ ویزای اسپانیا می‌باشد. اگر قصد سفر به اسپانیا دارید، یا به صورت تور گروهی اقدام کنید و یا از یک کشور شینگن دیگر اقدام به گرفتن ویزا کنید که با آن اجازه سفر به اسپانیا را داشته باشید. برای گرفتن ویزای اسپانیا می‌توانید به صورت انفرادی هم اقدام کنید. اما با توجه به تجارب کارشناسان آریاک سفر به شما عرض میکنیم که درخواست ویزای انفرادی اسپانیا به احتمال زیاد رد می‌شود. منظور از اقدام به صورت تور گروهی، اقدام خانوادگی و یا گروهی نیست. منظور از تور گروهی آن است که از سوی یک آژانس هواپیمایی و یا کارگزاران تور اسپانیا اقدام نمائید.

متقاضیان ویزای شنگن اسپانیا، در صورت داشتن مدارک مورد نیاز، برای اخذ ویزای اسپانیا به دفتر خدمات ویزای اسپانیا در تهران مارجعه نمایند. ضمناً فقط مسافرانی که بیش از 14 روز از تزریق آخرین دوز واکسن آنان گذشته باشد، اجازه سفر به اسپانیا را خواهند داشت. واکسن‌های مورد تایید کشور اسپانیا برای اخذ ویزای توریستی و سفر به این کشور عبارت است از: "فایزر"، بیون‌تک"، "مدرنا"، "آسترازنکا"، "جانسون اند جانسون" و "سینوفارم".

موارد زیر لیست اصلی از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای اسپانیا است.

۱-مدارک شغلی

 مثل: نامه اشتغال به کار، فیش حقوقی، کارت نظام مهندسی/ پزشکی، مدارک بازنشستگی و… که مربوط به ۶ ماه اخیر باشند با ترجمه‌ی اسپانیایی

۲-بیمه مسافرتی

۳-رزرواسیون هتل 

 ۴-تمکن مالی( گردش ۶ ماه اخیر حساب)

۵-گذرنامه (همراه با کپی تمام صفحات)

۶-ترجمه تمام صفحات شناسنامه

۷-اصل مدارک شناسایی

۸-پرینت وقت سفارت

۹-دعوتنامه

۱۰-هزینه ویزا

کارشناسان ویزا در آژانس هواپیمایی و گردشگری آریاک سفر آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

اسپانیا

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk